Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Das wel heel erg klote, Ghostattack.
Sinds dat ik bij een site heb besteld en die zelfs op de site van de Politie heeft gestaan...
Kijk ik ALTIJD of de site KVK nr heeft en reviews bij Trust Pilot / op Google of ze goed zijn, zo niet dan bestel ik niet.
_San87_ schreef:juval schreef:Ergernis van de dag, dat mijn schoonmoeder mijn konijnenvoer aan haar paarden heeft gevoerd...
Huh, hoe dan.
Ghostattack schreef:Op 1 dec een bestelling geplaatst bij Sapph, ging er vanuit dat dat wel betrouwbaar is want heb vaker bhs van dat merk gehad. Er was mooie korting en kon via Riverty achteraf betalen, dus prima.
Tot op heden gebeurt er niks bij dat bedrijf, je kunt bijna geen contact met ze krijgen maar ze zetten wel de betaling direct door naar Riverty. De betaaltermijn verloopt dus al bijna, maar er is nog niks verzonden en dat gebeurt voorlopig ook niet.
Want na diep graven, blijkt dat alle producten op hun website een "pre order" zijn. Dat staat er alleen niet bij, pas diep in de omschrijving van het product staat dat de levering later is. Je kan gewoon beschikbare maten selecteren![]()
En als je dan de reviews gaat lezen van dit bedrijf blijkt het al maanden drama te zijn. Ze leveren amper tot niet, alles duurt ellendig lang en contact krijgen is vrijwel onmogelijk. Baal echt van mezelf dat ik dat niet eerder gecheckt hebIk wil die Riverty helemaal niet betalen voordat er überhaupt iets verzonden is, dat schiet toch t doel van achteraf betalen voorbij? Heb er ook weinig vertrouwen in nog en wil de producten al niet eens meer eigenlijk..
Zo stom dat ik niet gecheckt heb maar blind besteld.
Myfairytale schreef:Sommigen mensen verdienen echt geen dieren. Ongelooflijk!
Eigenlijk geen ergernis meer, maar bijzonder boos.
Berdien schreef:Jep. Ik wacht al sinds begin oktober op mijn bestelling. Heb 1 van de 4 bh’s ontvangen, de rest ‘komt hopelijk december’ terwijl op de site (achteraf) november stond. Klantenservice doet niks. Wat een ontzettend schijtbedrijf.
Ghostattack schreef:Oh meen je! Wat een ellende zeg. Ik had contact opgenomen met Riverty en zij hebben al gereageerd, zij gaan contact opnemen met Sapph en hebben de betaaltermijn weer opgeschoven. Als ik voor die tijd nog niks ontvang, mag ik weer terug contact opnemen.
Berdien schreef:Ghostattack schreef:Oh meen je! Wat een ellende zeg. Ik had contact opgenomen met Riverty en zij hebben al gereageerd, zij gaan contact opnemen met Sapph en hebben de betaaltermijn weer opgeschoven. Als ik voor die tijd nog niks ontvang, mag ik weer terug contact opnemen.
Gelukkig dat je met Riverty kon betalen, die optie had ik toen nietDus geld weg en geen bh’s. Normaal check ik altijd reviews maar Sapph is zo’n bekend merk, dat zou wel goed zitten toch? Maar nee..
Ghostattack schreef:Op 1 dec een bestelling geplaatst bij Sapph, ging er vanuit dat dat wel betrouwbaar is want heb vaker bhs van dat merk gehad. Er was mooie korting en kon via Riverty achteraf betalen, dus prima.
Tot op heden gebeurt er niks bij dat bedrijf, je kunt bijna geen contact met ze krijgen maar ze zetten wel de betaling direct door naar Riverty. De betaaltermijn verloopt dus al bijna, maar er is nog niks verzonden en dat gebeurt voorlopig ook niet.
Want na diep graven, blijkt dat alle producten op hun website een "pre order" zijn. Dat staat er alleen niet bij, pas diep in de omschrijving van het product staat dat de levering later is. Je kan gewoon beschikbare maten selecteren![]()
En als je dan de reviews gaat lezen van dit bedrijf blijkt het al maanden drama te zijn. Ze leveren amper tot niet, alles duurt ellendig lang en contact krijgen is vrijwel onmogelijk. Baal echt van mezelf dat ik dat niet eerder gecheckt hebIk wil die Riverty helemaal niet betalen voordat er überhaupt iets verzonden is, dat schiet toch t doel van achteraf betalen voorbij? Heb er ook weinig vertrouwen in nog en wil de producten al niet eens meer eigenlijk..
Zo stom dat ik niet gecheckt heb maar blind besteld.