Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 18:11

Ai, dat is moeilijk marcella. Zijn er in je gemeente geen potjes bijzondere bijstand waar je gebruik van kan maken?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 18:17

Voedselbank heb ik al gelukkig. Volgend jaar oktober pmb weer aan te vragen. En misschien weer wat per 1 januari.

Moet zeggen gemeente is daar zelf niet duidelijk in en ook niet in actief ondersteunen.

Hopelijk vanaf volgend jaar meer controle over de reuma zodat ik meer kan doen op de moestuin.

Voor nu willen ze ook nog dat ik 47 euro teveel ontvangen huurtoeslag terug betaal. Vind het raar want eigenlijk krijg ik al minder dan zou moeten krijgen. En normaal krijg ik flinke nabetaling om dit soort problemen te voorkomen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 18:26

juval schreef:
Ergernis van de dag, dat mijn schoonmoeder mijn konijnenvoer aan haar paarden heeft gevoerd...

Huh, hoe dan.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 18:34

Dat ik zo moe was vanmiddag dat ik zeker 4,5-5 uur heb geslapen vanmiddag...17u maar mijn oogjes geopend. -O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 18:59

Op 1 dec een bestelling geplaatst bij Sapph, ging er vanuit dat dat wel betrouwbaar is want heb vaker bhs van dat merk gehad. Er was mooie korting en kon via Riverty achteraf betalen, dus prima.

Tot op heden gebeurt er niks bij dat bedrijf, je kunt bijna geen contact met ze krijgen maar ze zetten wel de betaling direct door naar Riverty. De betaaltermijn verloopt dus al bijna, maar er is nog niks verzonden en dat gebeurt voorlopig ook niet.

Want na diep graven, blijkt dat alle producten op hun website een "pre order" zijn. Dat staat er alleen niet bij, pas diep in de omschrijving van het product staat dat de levering later is. Je kan gewoon beschikbare maten selecteren _-:(

En als je dan de reviews gaat lezen van dit bedrijf blijkt het al maanden drama te zijn. Ze leveren amper tot niet, alles duurt ellendig lang en contact krijgen is vrijwel onmogelijk. Baal echt van mezelf dat ik dat niet eerder gecheckt heb -O- Ik wil die Riverty helemaal niet betalen voordat er überhaupt iets verzonden is, dat schiet toch t doel van achteraf betalen voorbij? Heb er ook weinig vertrouwen in nog en wil de producten al niet eens meer eigenlijk..

Zo stom dat ik niet gecheckt heb maar blind besteld.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 19:02

Gefeliciteerd met je verjaardag Denise! Y)(^)

Ik mis heel erg de zon.. Wederom nauwelijks geslapen, ik ben ontzettend moe en voel mij zo machteloos.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 19:04

Das wel heel erg klote, Ghostattack.

Sinds dat ik bij een site heb besteld en die zelfs op de site van de Politie heeft gestaan...
Kijk ik ALTIJD of de site KVK nr heeft en reviews bij Trust Pilot / op Google of ze goed zijn, zo niet dan bestel ik niet.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 19:07

Siggislief schreef:
Das wel heel erg klote, Ghostattack.

Sinds dat ik bij een site heb besteld en die zelfs op de site van de Politie heeft gestaan...
Kijk ik ALTIJD of de site KVK nr heeft en reviews bij Trust Pilot / op Google of ze goed zijn, zo niet dan bestel ik niet.

Ze zijn dus wel legit, maar ze hebben dus gewoon ellende met bestellingen leveren. Blijkbaar krijgen ze zelf de producten niet op tijd binnen en dus kunnen ze niet uitleveren. Maar word er gewoon schijtziek van dat er 0,0 gecommuniceerd wordt en dat het er allemaal zo onduidelijk staat.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 19:09

_San87_ schreef:
juval schreef:
Ergernis van de dag, dat mijn schoonmoeder mijn konijnenvoer aan haar paarden heeft gevoerd...

Huh, hoe dan.

nou ja, ze lette gewoon niet op. Ik heb mijn konijntjes voor de winter in een lege paardenstal gedaan. Daar hebben ze het prima naar hun zin, droog en uit de wind. De ton met konijnenbrokjes staat bij de deur.

Misschien lijkt het wel op het paardenvoer, alhoewel het veel kleinere brokjes zijn.
Paarden zullen er vast niet dood aan gaan, maar ik vind het voornamelijk stom dat ik nu niet ga uitkomen met het konijnenvoer.

maar goed, er zijn wel meer schoonmoederergernissen die een eigen topic zouden kunnen vullen. :) ga ik vandaag niet aan beginnen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 22:36

Snoraly schreef:
De longeercirkel die nog steeds een soep van water met zand is.

Gefeliciteerd Denise *\o/*

Dankjewel! Ineke ook :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 22:38

Ghostattack schreef:
Op 1 dec een bestelling geplaatst bij Sapph, ging er vanuit dat dat wel betrouwbaar is want heb vaker bhs van dat merk gehad. Er was mooie korting en kon via Riverty achteraf betalen, dus prima.

Tot op heden gebeurt er niks bij dat bedrijf, je kunt bijna geen contact met ze krijgen maar ze zetten wel de betaling direct door naar Riverty. De betaaltermijn verloopt dus al bijna, maar er is nog niks verzonden en dat gebeurt voorlopig ook niet.

Want na diep graven, blijkt dat alle producten op hun website een "pre order" zijn. Dat staat er alleen niet bij, pas diep in de omschrijving van het product staat dat de levering later is. Je kan gewoon beschikbare maten selecteren _-:(

En als je dan de reviews gaat lezen van dit bedrijf blijkt het al maanden drama te zijn. Ze leveren amper tot niet, alles duurt ellendig lang en contact krijgen is vrijwel onmogelijk. Baal echt van mezelf dat ik dat niet eerder gecheckt heb -O- Ik wil die Riverty helemaal niet betalen voordat er überhaupt iets verzonden is, dat schiet toch t doel van achteraf betalen voorbij? Heb er ook weinig vertrouwen in nog en wil de producten al niet eens meer eigenlijk..

Jep. Ik wacht al sinds begin oktober op mijn bestelling. Heb 1 van de 4 bh’s ontvangen, de rest ‘komt hopelijk december’ terwijl op de site (achteraf) november stond. Klantenservice doet niks. Wat een ontzettend schijtbedrijf.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 22:45

Sommigen mensen verdienen echt geen dieren. Ongelooflijk!

Eigenlijk geen ergernis meer, maar bijzonder boos.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 22:50

Gefeliciteerd Denise! Y)(^)

Myfairytale schreef:

100% mee eens

-

Mijn ergernis is dat ik naar een medisch pedicure moet, braaf als ik ben heb ik de afspraak ook al gemaakt, maar het idee dat er dan iemand aan mijn tenen gaat zitten... Brrr

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 23:09

Berdien schreef:
Jep. Ik wacht al sinds begin oktober op mijn bestelling. Heb 1 van de 4 bh’s ontvangen, de rest ‘komt hopelijk december’ terwijl op de site (achteraf) november stond. Klantenservice doet niks. Wat een ontzettend schijtbedrijf.

Oh meen je! Wat een ellende zeg. Ik had contact opgenomen met Riverty en zij hebben al gereageerd, zij gaan contact opnemen met Sapph en hebben de betaaltermijn weer opgeschoven. Als ik voor die tijd nog niks ontvang, mag ik weer terug contact opnemen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 23:45

Myfairytale schreef:

Eens. Echt verschrikkelijk

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 00:14

Dat er ineens heel veel mensen gediagnosticeerd worden met kanker... geen mensen die dichtbij mij staan maar bijv familie van vrienden of werkgerelateerd. En het zijn ook nog allemaal jonge mensen, ik schrik er toch wel van. Dit is al de 4de bericht die ik nu krijg dat er iemand ernstig ziek is. En ook bij allen dat de kans groot is dat het leven niet lang gaat duren.

Bah wat is het ook een vreselijke ziekte, ik kan er soms met mijn hoofd niet bij hoe het allemaal kan. Maar in een maand tijd hoor ik het ineens heel veel.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 00:17

Ghostattack schreef:
Oh meen je! Wat een ellende zeg. Ik had contact opgenomen met Riverty en zij hebben al gereageerd, zij gaan contact opnemen met Sapph en hebben de betaaltermijn weer opgeschoven. Als ik voor die tijd nog niks ontvang, mag ik weer terug contact opnemen.

Gelukkig dat je met Riverty kon betalen, die optie had ik toen niet -O- Dus geld weg en geen bh’s. Normaal check ik altijd reviews maar Sapph is zo’n bekend merk, dat zou wel goed zitten toch? Maar nee..

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 02:30

Ik heb me enorm geërgerd aan het feit dat we morgenochtend op pad gaan naar attractiepark voor een midweekje, maar we alles behalve een relaxte voorbereiding hebben.

Huis moet aan kant (want we krijgen mensen die op onze dieren passen thuis), alles geregeld voor de dieren, kerstpakketten moesten klaar, kerstborrel moest geregeld worden, moest gewoon werken, koffer pakken, niks vergeten, tickets printen, nog een bezwaar in elkaar gezet afgelopen dagen, broodjes smeren, planning voor vakantie en begin volgend jaar in orde, paddock helemaal uitgemest en morgenvroeg nog even gauw de mestkar legen. Pff gedoe.
Had graag toch vrij geweest afgelopen maandag en dinsdag. Hopelijk komen we morgen in de auto beetje tot rust.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 08:06

Na een vermoeiende nachtdienst thuis komen en een kitten vinden die doodleuk haar schijt over de hele bakrand had gesmeerd en de andere poes vinden met allemaal poep in haar konthaar }:0 moest dus haar kont knippen, de bak schoonmaken en stofzuigen terwijl ik al kapot ben :') lekker

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 08:23

Berdien schreef:
Ghostattack schreef:

Gelukkig dat je met Riverty kon betalen, die optie had ik toen niet -O- Dus geld weg en geen bh’s. Normaal check ik altijd reviews maar Sapph is zo’n bekend merk, dat zou wel goed zitten toch? Maar nee..

oliebol man! Hoop voor je dat het uiteindelijk nog geleverd wordt. Ik dacht precies hetzelfde trouwens, bekend merk dus dat zit vast goed.

Hun reactie is ook niks waard
https://radar.avrotros.nl/artikel/veel- ... merk-60918

En update 6 dagen geleden:
https://radar.avrotros.nl/artikel/nog-s ... ling-61167

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 08:34

De gemeente waar ik woon verhoogt volgend jaar de afvalstoffenheffing met 100 euro... :oo

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:00

Dat ik gister iemand heb verteld geen contact meer te willen, ik die persoon geblokt heb overal. Maar deze nu andere mensen probeerde toe te voegen op insta en fb.. alleen deze hebben mij screenshots doorgestuurd.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:08

_San87_ schreef:
De gemeente waar ik woon verhoogt volgend jaar de afvalstoffenheffing met 100 euro... :oo

Krijgen jullie containers met een goud randje erom heen?
Wat een verhoging zeg.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:10

paddington schreef:
_San87_ schreef:

Krijgen jullie containers met een goud randje erom heen?
Wat een verhoging zeg.

Ze mogen dat gouden randje houden. Ik vind het ook bizar...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:33

Ghostattack schreef:

Kun je de bestelling via Riverty niet annuleren?