Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:Helaas lukte het mij niet omdat de auto waar ik met trailer mag rijden er niet is. Wel mijn grote auto, maar er moest een karlading vol spullen mee en met mijn auto en trailer is E verplicht.
Morgen overdag had het wel gelukt, ook fijner ivm de kilometers waardoor ik dan niet laat en alleen in het donker terug had moeten rijden.
Ondanks dat ik de situatie niet ken, even 1 dagje extra om alles te regelen was wel een heel stuk fijner geweest. Dan had alles rustig ingeladen kunnen worden, had ik een bijrijder mee gehad en was er iets minder stress veroorzaakt.
Benzz schreef:Chapeau voor Lola en moeder! Heb ooit een vriendin opgevangen en dat vond ik al heftig. Een vreemde is nog moeilijker.
@Koper: ik hoop echt dat je snel een eigen plek vindt!
Mellow schreef:Wat een sneue situatie. Voor beide partijen. Denk dat ze beide niet deze afloop hadden voorzien. Maar soms dan lopen dingen niet helemaal zoals je van tevoren denkt. En komen verwachtingen niet overeen.
Koper schreef:Natuurlijk vind ik mijzelf een stommerd dat ik niet voet bij stuk heb gehouden. Want ja, die ene maand onderdak zou ik mee geholpen zijn dus waarom schiet ik mijzelf zo in mijn voet.
Koper schreef:Er is best nog wel vraag daar, en dat snap ik ook wel. Eigenlijk wil ik niet in Leeuwarden wonen. Maar ik wil érgens wonen, en dan vind ik het prima om dat in Leeuwarden te doen totdat ik kan verhuizen naar een dorp waar ik echt naartoe wil. Die inschrijfduur groeit dan vanzelf wel. En deze heeft een raampje in de badkamer. Ik heb echt een hekel aan die badkamers zonder daglicht. Op de plattegrond heb ik 'm ook al ingericht met mijn spulletjesEn als het dan toch Leeuwarden wordt dan graag deze wijk
Koper schreef:Ik ben alleen wel op zoek naar een plek waar ik voor langere tijd kan blijven. De afgelopen 5 jaar ben ik 14 of 15 keer verhuisd van tijdelijke plek naar noodoplossing enz. Ik heb antikraak gewoond. Ik heb op studentenkamertjes gewoond. In een slooppand. En bij hospita's in afgelegen dorpjes.
Het enige wat ik wil is een plek waar ik kan blijven zo lang als ik wil, met Ju en Maj, en waar ik ook zonder auto liefst binnen een uur op een werkplek kan zijn. En waar het RUSTIG is. Waar ik de stress van de afgelopen jaren eruit kan laten en waar ik ook kan wennen aan het idee dat het voorbij is en dat ik eindelijk ergens ben waar ik kan blijven. Ik heb namelijk geen idee hoe lang dat proces gaat duren en hoe het eruit gaat zien. En desnoods doe ik dat allemaal in een stad. Desnoods in een andere regio. Wil ik in Leeuwarden wonen? Nee. Wil ik in Bolsward wonen? Nee. Maar ik reageer op woningen die daar staan omdat ik er in elk geval een tijd uit de voeten kan. Met als achterliggende gedachte dat mijn inschrijfduur ondertussen verder doorloopt.
senna21 schreef:Het is niet aan ons, op basis van een paar berichten een oordeel te vellen.
Vaak is er veel meer wat meespeelt, en het dat hoeft ze niet op bokt te vertellen. Evenals de andere betrokkenen.
Dat TS hulp nodig heeft en dit ook op bokt heeft gevraagd, is geen schande. Evenals dat dit niet altijd goed uitpakt.
Er is een oud gezegde: een gast en een vis blijven maar drie dagen fris.
Sterkte gewenst voor alle betrokkenen.