Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lavitabella schreef:minouesmee schreef:Ik kruip even onder m’n meeleessteen vandaan.
Bij mij doet de code het helaas niet, heb een dekje van Kentucky in m’n winkelwagentje. Maar zowel op de laptop als telefoon geeft hij aan dat de code niet geldig is.
Ook Kentucky is vannacht pas. Hieronder een deel van de mail van Hypostore.
[ [url=m/5wBIC3.png]Afbeelding[/url] ]
mavantos schreef:Viel me overigens wel op dat Hypostore nog prijzen heeft aangepast. 200gr liner van Horseware was normaal (zonder korting) daar €78,95 en nu een tientje duurder.
Niqui schreef:Zooplus heeft nu het merk Purizon in de aanbieding. Waaronder 2 nieuwe varianten van het Purizon Sterilised droogvoer voor de kat.
Nu 23 (lam en kip) en 27.50 (zalm en kip) per 6.5 kg zak. Via de app kreeg ik nog eens 10% extra korting.
Normaal kosten deze zakken ca. 55 euro per zak. Info staat er nog niet bij maar kun je via Zooplus Duitsland vinden.
Swifter schreef:LieveLoes schreef:Hai, nieuw hier! Heeft iemand al een goede aanbieding voor de Bosch MUM5 langs zien komen?
(Sorry als het al genoemd is, ik zocht het even niet 26 pagina’s door te ploegen)
Had jij het topic niet over brood kneden? Als het voornamelijk voor brood is zou ik jou echt de maxima aanraden. Die is echt de beste voor brood.
Kaitlyn schreef:Niqui schreef:Zooplus heeft nu het merk Purizon in de aanbieding. Waaronder 2 nieuwe varianten van het Purizon Sterilised droogvoer voor de kat.
Nu 23 (lam en kip) en 27.50 (zalm en kip) per 6.5 kg zak. Via de app kreeg ik nog eens 10% extra korting.
Normaal kosten deze zakken ca. 55 euro per zak. Info staat er nog niet bij maar kun je via Zooplus Duitsland vinden.
Zooplus Duitsland kun je niet laten leveren in Nederland. Dus kijk of ze op de Nederlandse versie ook deze aanbieding hebben..
DoretteK schreef:Droog!