Hier ook een behoorlijke stapel boeken liggen die ik nog moet lezen. Te weinig tijd, teveel hobby's en teveel verplichtingen. Van de stapel heb ik er wel een paar uitgekozen voor de aankomende periode. Momenteel Legends & Lattes van Travis Baldree aan het lezen, gekregen van een vriendin. Een heerlijk cozy fantasy boek, zit er helemaal in
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-23 22:06
Jaa mijn postbode is toch nog langs geweest
Zal ik vanavond nog slapen...? De kaart en het inpakpapier zag er heel lief uit...
Maar de manier waarop de kaart is geschreven deed mij al iets vermoeden...
En jawel!
Een zakje thee erbij voor de balans?
Dat kan alleen maar van Apple komen! En ik zweer het, ik heb Lootjestrekken níet gemanipuleerd hiervoor Maar ik vind het wel ontzettend leuk!
Jaaa, hier was gisteren mijn boek binnen. Maar ik was heel laat thuis, dus net pas uit de brievenbus gehaald.
Hier alvast wat foto’s (inclusief nieuwsgierig handje van mijn dochter ). Super mooi ingepakt en heeeeel erg blij met het boek! Bedankt Secret Santa! Ik ga nu nog even op onderzoek uit wie je bent
Ooh ik kreeg net volgend bericht: “Hey hallo daar! Je pakketje is onderweg, volgens de T&T komt het op woensdag 27 september Ook voor jou geldt: geniet nog even van je nachtrust.........”
WAT SPANNEND!! Ik ben zelf woensdag aan het werk, maar mijn vriend zit nog zeker 2 weken thuis om te revalideren dus die kan alles aannemen