Sterkte.
Roosch, bah echte voltreffers.
Ik was gillend naar huis gerend.
Achterburen hebben live muziek.
Het is Nederlandstalig en heel slecht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Vriendje die elk meubelstuk in de Ikea wil aanraken. Duurt nog wel tot 12:00 voor we eruit zijn.
En we zijn vorige week ook al geweest.
purny schreef:MarlindeRooz schreef:Vriendje die elk meubelstuk in de Ikea wil aanraken. Duurt nog wel tot 12:00 voor we eruit zijn.
En we zijn vorige week ook al geweest.
Als ik wel eens boodschappen ga doen met mijn buurvrouw heeft ze de neiging om overal in te gaan knijpen en voelen.
Ik kan me daar ook zo over irriteren
Mandarijn schreef:Dat ik geen 2e keer drinken kan tappen in de sportschool, omdat het apparaat vindt dat ik geen 20 minuten ertussen heb zitten. Ik heb toen ik binnenkwam getapt en ging na 45 minuten sporten pas weer.
Cowboy55 schreef:Dit. Bron: NOS. Onderwerp: Songfestival.
Toch had de finale ook Nederlandse tintjes. Het nummer Bridges van Estland werd mede geschreven door de Nederlander Wouter Hardy. In het optreden van Finland danste de Nederlander Jesse Wijnans mee en de gitarist van de band Joker Out uit Slovenië is half Nederlands.
En winnaar van 2019 Duncan Laurence zong tijdens een gezamenlijk optreden bij het tellen van de stemmen.
![]()
Waarom moet er steeds zo nodig een ‘Nederlands tintje’ gevonden worden, zelfs bij kansloos verlies?!
“Ja, want de winnende zangeres heeft ooit haar kont afgeveegd met pleepapier dat gemaakt werd in Bergen op Zoom. Dus ze is zo goed als Nederlands. Hoera, WE hebben gewonnen!”
Menino schreef:Cowboy55 schreef:Dit. Bron: NOS. Onderwerp: Songfestival.
Toch had de finale ook Nederlandse tintjes. Het nummer Bridges van Estland werd mede geschreven door de Nederlander Wouter Hardy. In het optreden van Finland danste de Nederlander Jesse Wijnans mee en de gitarist van de band Joker Out uit Slovenië is half Nederlands.
En winnaar van 2019 Duncan Laurence zong tijdens een gezamenlijk optreden bij het tellen van de stemmen.
![]()
Waarom moet er steeds zo nodig een ‘Nederlands tintje’ gevonden worden, zelfs bij kansloos verlies?!
“Ja, want de winnende zangeres heeft ooit haar kont afgeveegd met pleepapier dat gemaakt werd in Bergen op Zoom. Dus ze is zo goed als Nederlands. Hoera, WE hebben gewonnen!”
Ja maar dit is ook wel gewoon juicy natuurlijkMet die hele Duncan Laurence / Wouter Hardy - rel
Nyaleti schreef:Mandarijn schreef:Dat ik geen 2e keer drinken kan tappen in de sportschool, omdat het apparaat vindt dat ik geen 20 minuten ertussen heb zitten. Ik heb toen ik binnenkwam getapt en ging na 45 minuten sporten pas weer.
Wat is dit nou voor gierig gedoe?je mag wel gratis drinken maaar niet te vaak!
Is die electrolyte bij BasicFit zeker?
MarlindeRooz schreef:Vandaag de hele dag last van herbelevingen van het ongeluk. Moest net huilen als bijrijder op de snelweg. En nu wil mijn vriend niet met de auto naar een verjaardag. Maar fietsen (40 min fietsen). Dat trek ik niet icm met een drukke verjaardag. Dus dan ben ik gedwongen om zelf te rijden. Lekker met herbelevingen en rij-angst achter het stuur.
Dus ik kan niet mee.