Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 20:50

Menino geen hond en wachten tot maandag.
Sterkte.

Roosch, bah echte voltreffers.
Ik was gillend naar huis gerend.

Achterburen hebben live muziek.
Het is Nederlandstalig en heel slecht. -O-

Roosch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 21:02

Ah joh niets wat een doekje en een biertje niet kon oplossen. :D :D

Als het nu op m'n haren was geweest, was het een ander verhaal.. :))

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 06:53

Oppashond die 6.15 uur een goed moment vond om de hele buurt wakker te blaffen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 10:38

Vriendje die elk meubelstuk in de Ikea wil aanraken. Duurt nog wel tot 12:00 voor we eruit zijn.

En we zijn vorige week ook al geweest. :=

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 10:40

MarlindeRooz schreef:
Vriendje die elk meubelstuk in de Ikea wil aanraken. Duurt nog wel tot 12:00 voor we eruit zijn.

Als ik wel eens boodschappen ga doen met mijn buurvrouw heeft ze de neiging om overal in te gaan knijpen en voelen.
Ik kan me daar ook zo over irriteren

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 10:40

MarlindeRooz schreef:

Waarom?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 10:44

Niet letterlijk. Hij kijkt heeeeel rustig overal.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 10:59

MarlindeRooz schreef:
Niet letterlijk. Hij kijkt heeeeel rustig overal.

Ow, ik dacht dat ie aan alles voelde :)).

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 11:00

purny schreef:
MarlindeRooz schreef:

Als ik wel eens boodschappen ga doen met mijn buurvrouw heeft ze de neiging om overal in te gaan knijpen en voelen.
Ik kan me daar ook zo over irriteren

Nou, ik herken dat wel.
Niet met voedsel overigens, daar heb ik het totaal niet mee.
Maar meubels, kleding, ik moet de stofjes en structuren voelen.
Ik kan mij enorm fixeren op onregelmatigheden, of de hele dag een bepaald stofje aaien omdat het fijn voelt, dat is voor mijzelf ontzettend vervelend en ziet er tevens ontzettend debiel uit. Dus voor ik iets aanschaf wil ik eerst de structuur voelen, de stof voelen, en voelen of het iets is waar ik mij aan kapot ga ergeren, of iets is wat zo fijn voelt dat ik het constant wil aanraken en mij daar dan weer aan kapot ga ergeren :')
Dus, om dat alles te voorkomen, wil ik gewoon van te voren van alles aanraken :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 11:19

Maar we gaan niks kopen behalve nieuwe matrassen. :+

We zijn inmiddels 2x langs de hele showroom gelopen want hij was iets vergeten te bekijken. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 11:20

Toch weer pijn door de naproxen heen :\ zie zwaar op tegen morgen (zkh) ook..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 11:22

MarlindeRooz schreef:
Maar we gaan niks kopen behalve nieuwe matrassen. :+

We zijn inmiddels 2x langs de hele showroom gelopen want hij was iets vergeten te bekijken. :=

:') dan heb ik geen verklaring voor zijn gedrag :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 11:31

Dit. Bron: NOS. Onderwerp: Songfestival.

Toch had de finale ook Nederlandse tintjes. Het nummer Bridges van Estland werd mede geschreven door de Nederlander Wouter Hardy. In het optreden van Finland danste de Nederlander Jesse Wijnans mee en de gitarist van de band Joker Out uit Slovenië is half Nederlands.

En winnaar van 2019 Duncan Laurence zong tijdens een gezamenlijk optreden bij het tellen van de stemmen.

:r

Waarom moet er steeds zo nodig een ‘Nederlands tintje’ gevonden worden, zelfs bij kansloos verlies?!

“Ja, want de winnende zangeres heeft ooit haar kont afgeveegd met pleepapier dat gemaakt werd in Bergen op Zoom. Dus ze is zo goed als Nederlands. Hoera, WE hebben gewonnen!” *\%/*

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 11:36

Zo mee eens cowboy55… Stom gedoe

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 11:43

Dat ik geen 2e keer drinken kan tappen in de sportschool, omdat het apparaat vindt dat ik geen 20 minuten ertussen heb zitten. Ik heb toen ik binnenkwam getapt en ging na 45 minuten sporten pas weer. :(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 11:46

Mandarijn schreef:
Dat ik geen 2e keer drinken kan tappen in de sportschool, omdat het apparaat vindt dat ik geen 20 minuten ertussen heb zitten. Ik heb toen ik binnenkwam getapt en ging na 45 minuten sporten pas weer. :(

Wat is dit nou voor gierig gedoe? :') je mag wel gratis drinken maaar niet te vaak!
Is die electrolyte bij BasicFit zeker?

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 11:54

Cowboy55, daar krijg ik ook zo’n kriebels van!
In het voetbal net hetzelfde: WE hebben gewonnen/goed gespeeld,… maar niemand in de zaal die achter een bal aan heeft gerend :roll:

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 12:29

Dat ik niet kan wachten om het huis uit te zijn, het liefst vandaag nog.
En dat ik geen idee heb wat ik wil in de toekomst.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 12:33

Vandaag de hele dag last van herbelevingen van het ongeluk. Moest net huilen als bijrijder op de snelweg. En nu wil mijn vriend niet met de auto naar een verjaardag. Maar fietsen (40 min fietsen). Dat trek ik niet icm met een drukke verjaardag. Dus dan ben ik gedwongen om zelf te rijden. Lekker met herbelevingen en rij-angst achter het stuur.

Dus ik kan niet mee. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 12:34

Cowboy55 schreef:

Toch had de finale ook Nederlandse tintjes. Het nummer Bridges van Estland werd mede geschreven door de Nederlander Wouter Hardy. In het optreden van Finland danste de Nederlander Jesse Wijnans mee en de gitarist van de band Joker Out uit Slovenië is half Nederlands.

En winnaar van 2019 Duncan Laurence zong tijdens een gezamenlijk optreden bij het tellen van de stemmen.

Waarom moet er steeds zo nodig een ‘Nederlands tintje’ gevonden worden, zelfs bij kansloos verlies?!

“Ja, want de winnende zangeres heeft ooit haar kont afgeveegd met pleepapier dat gemaakt werd in Bergen op Zoom. Dus ze is zo goed als Nederlands. Hoera, WE hebben gewonnen!” *\%/*

Ja maar dit is ook wel gewoon juicy natuurlijk :P Met die hele Duncan Laurence / Wouter Hardy - rel :oo

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 12:54

Menino schreef:
Cowboy55 schreef:

Ja maar dit is ook wel gewoon juicy natuurlijk :P Met die hele Duncan Laurence / Wouter Hardy - rel :oo

Als ik wist wie die zelfbenoemde aandachtsgeile BN-ers zijn en BN-ers me ook maar een beetje zouden interesseren zou het idd heel juicy kunnen zijn. Maar ik denk t niet.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 12:59

Omvergelopen door pony. Zeer stuitje, ben stuk tijd kwijt, zal wel blauwe plekken hebben op de achterkant van mijn benen, stukje vel kwijt van vinger. Verder vooral gekwetst ego. Klote beest. Dat wordt zwaar spierpijn morgen.

Ik ga telefoon wegleggen en lekker buiten onkruid trekken met zonnebril op. Daarna voel ik me vast beter.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 13:14

Nyaleti schreef:
Mandarijn schreef:

Wat is dit nou voor gierig gedoe? :') je mag wel gratis drinken maaar niet te vaak!
Is die electrolyte bij BasicFit zeker?

Yanga water bij BasicFit inderdaad. En ik betaal er nog voor bij m'n lidmaatschap ook. Het is dat ik het drinken lekker vind. :+

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 13:55

MarlindeRooz schreef:
Vandaag de hele dag last van herbelevingen van het ongeluk. Moest net huilen als bijrijder op de snelweg. En nu wil mijn vriend niet met de auto naar een verjaardag. Maar fietsen (40 min fietsen). Dat trek ik niet icm met een drukke verjaardag. Dus dan ben ik gedwongen om zelf te rijden. Lekker met herbelevingen en rij-angst achter het stuur.

Dus ik kan niet mee. -O-

Ik haak hier even op in, maar neem dit alsjeblieft serieus en trek tijdig aan de bel als het blijft. Ik heb veel te lang doorgelopen met herbelevingen na m’n auto-ongeluk en daardoor veel meer klachten gekregen…

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 14:00

Dat ik mogelijk een fout gevonden heb in de belastingformulier van 2020 en 2022 dit zou kunnen betekenen dat ik geld terug ga krijgen. Morgen maar even bellen voor afspraak belasting consulent gemeente. :=