Wij hebben een huwelijksreis geboekt dus ik ben van 27 september tot 13 oktober slecht bereikbaar. Ik ben absoluut helemaal in en doe mijn best de posts bij te lezen en af en toe te reageren, maar op vakantie is de wifi slecht
Gefeliciteerd, en lekker gaan genieten van elkaar en jullie huwelijksreis.
CharxHebe
Geplaatst: 09-09-22 07:43
pimaude schreef:
Wij hebben een huwelijksreis geboekt dus ik ben van 27 september tot 13 oktober slecht bereikbaar. Ik ben absoluut helemaal in en doe mijn best de posts bij te lezen en af en toe te reageren, maar op vakantie is de wifi slecht
Leuk dat er meer planten gekken zijn! Ik heb veel plantjes dus zal waarschijnlijk wel wat stekjes mee sturen als diegene het leuk vindt (zal dit alvast een hint zijn?)
Ik wil ook zoooo graag stekjes!! Maar echt nog even bedenken hoe mijn vogels het niet te grazen nemen
Jolien87
Geplaatst: 09-09-22 10:24
pimaude schreef:
Planten... het Sanseviera stekje dat ik 2 jaar geleden kreeg met SS is intussen tot een echte plant uitgegroeid. Heb niet echt groene vingers, maar die heb ik dus niet vermoord.
Planten zijn leuk maar ik heb er eigenlijk weinig plek voor. Plek kun je maken dus ik zeg niet direct nee. Maar, ze moeten niet giftig voor katten zijn
Hier geen planten heb er helemaal niks mee…heb een orchidee op tafel staan als die uitgebloeid is komt er een bos bloemen of een nieuwe en dat is het.ik heb genoeg beestjes te verzorgen dus verzorging van planten kan er niet bij en nep ook niet ik geniet nu juist van zo min mogelijk spullen in huis (staat nog vol geboeg hoor)
15 uur later verband er af en ik heb al 40 procent zicht Door een pinhole zie ik nu al 70 procent en omdat het resultaat nu al zo goed is hoopt de chirurg dat ik misschien zelfs 80 procent ga halen. Ik ben nu al zoooo blij. En dus niet afwezig wat ik had verwacht had (zou pas na 5 dagen eerst resultaat gaan zien). In november links, kijk er nu al naar uit.
En… Houd. Me. Tegen. M’n moeder stuurt me net dit vanuit de action.
Helaas nog geen prijzen maar dit vind ik dus fantastisch. Ik heb nu ook allemaal van dit soort. Oa een boormachine, ruimteschip, frietjes etc. Vind alles leuk behalve dingen die echt overduidelijk vlees zijn en niet ook een vleesvervanger zouden kunnen zijn, ik ben namelijk vegetariër. Een kroket ofzo bedenk ik gewoon als vega kroket kerstbal.
Linnie050
Geplaatst: 09-09-22 16:57
Vorig jaar hadden ze de onderste doos ook bij de action. Wij hebben ze ook in de boom hangen.