Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestria

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 10:21

Serieus? Vreemdgaan waarbij een partij beschadigd wordt kan wel maar sex met je zusje terwijl alle partijen dat vrijwillig doen en niemand geschaad wordt kan niet. Er gaat toch een hoop mis in de wereld tegenwoordig hoor...

Het zou mijn eigen keuze in zeker niet zijn maar dat zijn trio's en andere samenstellingen überhaupt niet.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 10:25

Geen hele smeuïge biecht en ik weet dat de groene Bokkers het niet leuk vinden als je het over andere Bokkers hebt, maar..
Ik heb al een tijd iemand op foei staan omdat diegene in een eerder topic bijzonder racistisch en vooral heel kinderachtig reageerde, en ik dat een beetje zat werd. Helaas is deze Bokker echt mega actief en reageert in. letterlijk. ieder. topic. Vaak meerdere keren per pagina. En ik vind dat zoooo tenenkrommend irritant, omdat je nog steeds een melding tussendoor ziet dat diegene gereageerd heeft en ook quotes gewoon nog zichtbaar zijn. Ik zou me er niet zo aan moeten ergeren, maar elke keer als ik hun gebruikersnaam zie denk ik “ugh, gaat die weer _-:(“ want zo zinnig reageren ze meestal ook niet. :x

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 10:26

Lestria schreef:
Serieus? Vreemdgaan waarbij een partij beschadigd wordt kan wel maar sex met je zusje terwijl alle partijen dat vrijwillig doen en niemand geschaad wordt kan niet. Er gaat toch een hoop mis in de wereld tegenwoordig hoor...

Het zou mijn eigen keuze in zeker niet zijn maar dat zijn trio's en andere samenstellingen überhaupt niet.

Nou het is allebei moreel verwerpelijk maar bij overspel vind ik een hoop tinten grijs maar incest is voor mij altijd zwart.

En laten we svp niet stiekem over andere bokkers gaan kletsen, sowieso omdat het niet mag, ook niet zonder naam, maar ik wil er ook geen pest topic van maken.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 10:30

Summerfly schreef:
Geen hele smeuïge biecht en ik weet dat de groene Bokkers het niet leuk vinden als je het over andere Bokkers hebt, maar..
Ik heb al een tijd iemand op foei staan omdat diegene in een eerder topic bijzonder racistisch en vooral heel kinderachtig reageerde, en ik dat een beetje zat werd. Helaas is deze Bokker echt mega actief en reageert in. letterlijk. ieder. topic. Vaak meerdere keren per pagina. En ik vind dat zoooo tenenkrommend irritant, omdat je nog steeds een melding tussendoor ziet dat diegene gereageerd heeft en ook quotes gewoon nog zichtbaar zijn. Ik zou me er niet zo aan moeten ergeren, maar elke keer als ik hun gebruikersnaam zie denk ik “ugh, gaat die weer _-:(“ want zo zinnig reageren ze meestal ook niet. :x

Hier exact hetzelfde. Lijkt wel alsof de bokker die ik op de foei lijst heb gezet spontaan in alle topics actief is. 8)7

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 10:34

Urbanus schreef:
M_D_H schreef:
Ah ik weet niet...
Laat ik vooropstellen dat ik dit dus nooit zou doen!
En ja, het is incest...
Maar als ze er beide gelukkig van werden, er was geen sprake van dwang of groepsdruk oid en ze hebben er allemaal van genoten.
Tjah, waarom dan ook niet?

Nou ik wil echt niet het morele kompas van de club zijn maar nee, nee. Dat is toch hartstikke tegennatuurlijk?

Maar... Is dat niet een label wat wij er aan hangen?
Zijn wij niet de mensen die bepalen welke normen en waarden wel kunnen? Wat moreel is toegestaan en wat niet?

In de geschiedenis trouwde een heleboel adellijke families binnen de familie, vanwege financiële redenen, maar als het een koninklijke familie was, vaker nog om de macht in de familie te houden.

Kijk maar naar Keizer Frans Josef en Keizerin Elisabeth (neef en nicht vrijt ligt)
Cleopatra en Ptolemaeus (broer en zus)
De ouders van Toetanchamon, van wie de naam van de moeder onbekend is, maar het wel bewezen is dat zij de zus is van de vader van Toetanchamon.
Filips IV van Spanje en Maria Anna van Oostenrijk (oom en nicht)
Jan en Isabelle van Armagnac (broer en zus)

En zo zijn er nog vele voorbeelden te noemen in ook de Oosterse geschiedenis.

Uiteindelijk zijn normen en waarden natuurlijk iets wat wij zelf hebben verzonnen en ingeval van incest is dat zeker niet verkeerd, ik bedoel maar: Geen van de nakomelingen van bovenstaande relaties waren echt gezond... Net als met de paarden fok je bepaalde familietrekken en ziektes er juist in, dat versterk je.
Maar er is hier geen sprake van nakomelingen, het was alleen seks en tjah, daar vallen ze mij echt niet mee lastig hoor :+
Ik hoop alleen maar dat ze het lekker gevonden hebben :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 10:38

Summerfly schreef:
Ik zal wat minder reageren hier op Bokt :P

Summerfly

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 10:42

Ha, neehoor, maak je geen zorgen, ik stoor me niet aan jouw reacties :7

Laat ik het dan wat algemener houden, dat ik me mateloos kan ergeren aan het feit dat gefoeide Bokkers nog steeds zichtbaar zijn in topics, en het al helemaal niet helpt als ze dan ook nog veel reageren.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 10:43

MDH, je hebt gelijk maar toch vind ik het echt nasty. Sorry :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 10:44

Ik heb net stiekem een bueno gehaald

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 10:46

Summerfly schreef:
Ha, neehoor, maak je geen zorgen, ik stoor me niet aan jouw reacties :7

Laat ik het dan wat algemener houden, dat ik me mateloos kan ergeren aan het feit dat gefoeide Bokkers nog steeds zichtbaar zijn in topics, en het al helemaal niet helpt als ze dan ook nog veel reageren.

Sorry :+

Ik heb dit trouwens ook, 1 van mijn gefoeide bokkers zit in werkelijk elk topic waarin ik ook schrijf, ik zit er zelfs aan te denken om de foei er maar weer af te halen, want zo heeft het weinig effect :n

Urbanus schreef:
MDH, je hebt gelijk maar toch vind ik het echt nasty. Sorry :')

Ja, ik snap je gevoel wel :j
Ik ga nog 2 kanten op, ik probeer heel open minded te zijn, maar als ik er aan denk dat te doen met mijn eigen broertje... Dan voel ik mij in eens heel misselijk %)
Maar dat is wel wat ik bedoel, zolang ze mij er niet mee lastig vallen moeten ze het lekker zelf weten :j
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 01-06-22 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 10:46

Niobe schreef:

Heb ik je aangestoken? :P

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 10:47

Ik vind het wel erg om te lezen dat degene gelijk beschuldigd wordt van incest terwijl we niet eens weten of ze elkaar überhaupt wel aangeraakt hebben.
Kijk of je het nu wel of niet goedkeurt wat is er gebeurt is een ander verhaal.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 10:49

Ik heb pas drie KINDER-verrassingseitjes gehaald en opgegeten en het speelgoed in elkaar gezet. :))
Wilde weer even terug in de tijd. _O- Derde eitje ging niet op, toen was ik al misselijk. :')

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 10:49

kiki1976 schreef:
Ik vind het wel erg om te lezen dat degene gelijk beschuldigd wordt van incest terwijl we niet eens weten of ze elkaar überhaupt wel aangeraakt hebben.

Maar even heel praktisch, als ze niks met elkaar gedaan hebben was het geen kwartet, toch? Dan is het gewoon twee stellen die toevallig op hetzelfde bed seks hebben :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 10:51

kiki1976 schreef:

Dat is waar, ik heb het zo genoemd, maar ik bedoel, anders noem je het geen kwartetje, toch? Je noemt het ook geen trio als twee seks hebben en de derde ligt er naast te slapen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:01

fleurtjeuh schreef:
Niobe schreef:

Heb ik je aangestoken? :P

Ja :')

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:13

M_D_H schreef:
Maar... Is dat niet een label wat wij er aan hangen?
Zijn wij niet de mensen die bepalen welke normen en waarden wel kunnen? Wat moreel is toegestaan en wat niet?

In de geschiedenis trouwde een heleboel adellijke families binnen de familie, vanwege financiële redenen, maar als het een koninklijke familie was, vaker nog om de macht in de familie te houden.

Kijk maar naar Keizer Frans Josef en Keizerin Elisabeth (neef en nicht vrijt ligt)
Cleopatra en Ptolemaeus (broer en zus)
De ouders van Toetanchamon, van wie de naam van de moeder onbekend is, maar het wel bewezen is dat zij de zus is van de vader van Toetanchamon.
Filips IV van Spanje en Maria Anna van Oostenrijk (oom en nicht)
Jan en Isabelle van Armagnac (broer en zus)

En zo zijn er nog vele voorbeelden te noemen in ook de Oosterse geschiedenis.

Uiteindelijk zijn normen en waarden natuurlijk iets wat wij zelf hebben verzonnen en ingeval van incest is dat zeker niet verkeerd, ik bedoel maar: Geen van de nakomelingen van bovenstaande relaties waren echt gezond... Net als met de paarden fok je bepaalde familietrekken en ziektes er juist in, dat versterk je.
Maar er is hier geen sprake van nakomelingen, het was alleen seks en tjah, daar vallen ze mij echt niet mee lastig hoor :+
Ik hoop alleen maar dat ze het lekker gevonden hebben :j
Ja, ik snap wat je bedoelt. Wat daarachter zit, denk ik, is dat onze samenleving sterk geschoeid op de grondslagen uit de Bijbel. Daar zijn onze normen en waarden de afgelopen eeuwen zo van doordrenkt geraakt dat die ongemerkt in je opvoeding terugkomen, ook als je niet gelovig bent of daarin bent opgevoed.
Als je er met een praktisch oog naar kijkt hebben veel van deze (Bijbelse) leefregels een zinnige achtergrond. Incest is vanuit Bijbels oogpunt verwerpelijk. Waarschijnlijk is deze regel opgenomen vanwege wat jij zelf al noemt: de nakomelingen worden er niet gezonder op. En in die tijd was er nog geen anti-conceptie, dus afblijven was de enige veilige manier en dus een verbod.
En die onbewuste bias uit je opvoeding van "bah, vies, hoort niet" botst dan met dat we tegenwoordig ook (bewust) ruimdenkend willen zijn.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:36

Alleen is de bijbel veel ouder dan de meeste personen die mdh noemt (nee cleo en fam niet nee:P) en was het geloof toen nog veel belangrijker dan nu. Dus dat gaat niet helemaal op

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:40

fleurtjeuh schreef:
Dan zal ik mijn eigen biecht van gisteren maar vertellen
Ik heb gisteren een pak kinder bueno's en anderhalf pak koekjes leeggegeten en een pizza als avondeten.
Ik ben een ontzettende stress\emotie eter..

Ik heb gisteravond een zak dorito's, een hele pot salsa, een 25CM New York style van de NYP en een 100ml Ben en Jerry's weggewerkt op 3 uur tijd. Oh en 1L vanille cola op.

Lang leve tentamenstress :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:41

HOE DAN?! :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:45

Sintara schreef:
Alleen is de bijbel veel ouder dan de meeste personen die mdh noemt (nee cleo en fam niet nee:P) en was het geloof toen nog veel belangrijker dan nu. Dus dat gaat niet helemaal op

En toch wel :j
Want deze personen moesten toestemming krijgen van de paus om te mogen trouwen.
Zo hebben Jan en Isabelle van Armagnac geen toestemming gekregen.
Naast nog een aantal zaken die de graaf heeft gedaan, (vervalsing pauselijke bul, majesteitsschennis, rebellie) heeft deze niet toegestane incest er voor gezorgd dat hij en Isabelle van elkaar gescheiden werden en dat hun kinderen bastaarden werden.
Daarnaast werd Isabelle onteerd en heeft zij nooit kans gehad op een huwelijk (in die tijd toch wel echt een ding)

In alle andere gevallen heeft de paus toestemming gegeven :j

Oke, en nu schop ik de geschiedenisnerd weer in de hoek.
Biecht: Ik hou van geschiedenis, ik wil alles weten, lezen, horen, zien, ik ben ontzettend nieuwsgierig en ik kan er geen genoeg van krijgen.
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 01-06-22 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt

fleurtjeuh

xPabloBokt schreef:
fleurtjeuh schreef:
Dan zal ik mijn eigen biecht van gisteren maar vertellen
Ik heb gisteren een pak kinder bueno's en anderhalf pak koekjes leeggegeten en een pizza als avondeten.
Ik ben een ontzettende stress\emotie eter..

Ik heb gisteravond een zak dorito's, een hele pot salsa, een 25CM New York style van de NYP en een 100ml Ben en Jerry's weggewerkt op 3 uur tijd. Oh en 1L vanille cola op.

Lang leve tentamenstress :D

Skills :j

Tancreda4

Lestria schreef:

Snap ik ook niet zo goed := Ik vind vreemdgaan (of met iemand gaan die een relatie heeft en je van afweet) echt niet kunnen. Seks met een familie lid moet ik ook echt niet aan denken (hell no), maar daarmee schaad je niemand als iig alle partijen er achter staan (en er geen onwetende 3e partij bij betrokken is)

Foaly

Oh in het kader van bijbel en geloven heb ik ook nog wel wat op te biechten :=

Ik ben protestants opgevoed, maar ga al zeker vier jaar niet meer naar de kerk. Niet omdat ik iets tegen het geloof heb oid, maar omdat het hoge gehalte 'rijke witte hetero mensen die anderen wel even zullen vertellen hoe het heurt' veel en veel te hoog is, en ik daar als relatief arm en queer persoon heel slecht op ga :+

Alleen doe ik tegenover m'n ouders nog wel alsof ik braaf elke zondag ga, omdat ik geen zin heb in lastige gesprekken en pogingen om me te 'bekeren'. Corona was heel fijn in dat opzicht, want dan hoefde ik in elk geval niet zo erg meer te doen alsof, maar helaas is dat (voorlopig) verleden tijd :')

Pablo, inderdaad, hoe dan _O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 11:47

Roodvos schreef:
_O-
Is er een plekje in het magazijn waar je ze een soort van kan verstoppen? Dat het net is of iedereen eroverheen heeft gekeken?
En dan na een week: "kijk eens wat ik tegenkom :)F ! Hoe komt dat daar nou terecht?!" O:)

Dit heb ik wel eens met dingen gedaan. Ik ging volledig uit m'n panty omdat er iets kwijt was en 'welke bosmongool had het nu weer ergens anders neergelegd ipv op de afgesproken plek'. Woest was ik.

Om het vervolgens na 2 weken terug te vinden in mijn eigen tas... :o Toen heb ik het ook ergens in een stoffig hoekje weggestopt en later gedaan 'oh, kijk eens wat hier ligt' :Y)