Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:[...]
Probeer voor jezelf uit te zoeken hoe je je toekomst ziet. Past je ex daarbij? En wat ik geleerd heb uit m'n toxische relatie met een narcist is puur kijken naar daden. Mensen kunnen veel zeggen. Maar laten zijn daden zien dat hij je respecteerde en om je geeft?
Heel veel sterkte de komende tijd
Kinke schreef:verootjoo schreef:Dat staat niet op papier dus daar kan je naar fluiten.
Uiteraard. Maar het is een investering in andermans huis. TS, misschien kun je er een lening van maken, mag ie rente betalen
pmarena schreef:Wat ontzettend balen TS dat het zo gelopen is
Ik wil je wel graag meegeven dat ik dit topic ook erg toxisch over vind komen....
Wat er hier gezegd wordt over je vriend / ex... het kàn waar zijn.
Maar het kan ook zijn dat die vent gewoon slechts wat milde tekortkomingen heeft (niemand is perfect....) en dat de bokkers je hier massaal op hebben zitten naaien tegen hem, waardoor hij het gevoel kreeg het toch niet goed te kunnen doen.
Als het aan Bokt ligt dan is die man het grootste gruwelmonster dat er maar is, men gaat er als een stel bloedhonden overheen vind ik.... ik denk niet dat het helpend is om je hierdoor op te laten hitsen
anjali schreef:pmarena schreef:Wat ontzettend balen TS dat het zo gelopen is
Ik wil je wel graag meegeven dat ik dit topic ook erg toxisch over vind komen....
Wat er hier gezegd wordt over je vriend / ex... het kàn waar zijn.
Maar het kan ook zijn dat die vent gewoon slechts wat milde tekortkomingen heeft (niemand is perfect....) en dat de bokkers je hier massaal op hebben zitten naaien tegen hem, waardoor hij het gevoel kreeg het toch niet goed te kunnen doen.
Als het aan Bokt ligt dan is die man het grootste gruwelmonster dat er maar is, men gaat er als een stel bloedhonden overheen vind ik.... ik denk niet dat het helpend is om je hierdoor op te laten hitsen
Bokt weet niets anders over deze man dan wat ts zelf over hem verteld heeft. En dat ziet er helemaal niet positief uit.Ze heeft geen enkele goede daad of eigenschap van hem onthuld.
3heathcliff5 schreef:Onder milde tekortkomingen schaar ik zaken als per se witte sportsokken in sandalen willen dragen ondanks je partner daarvan gruwelt of smakken tijdens het eten. Iemand op straat zetten, haar op alle bijbehorende verhuis- en inrichtingskosten jagen, maar toch toegang tot de slaapkamer wensen valt echt in een andere categorie. Dat is iemand direct in zijn of haar kern raken, omdat je daarmee aan primaire levensbehoeftes komt zoals o.a. de zekerheid van een veilig dak boven je hoofd.
3heathcliff5 schreef:Onder milde tekortkomingen schaar ik zaken als per se witte sportsokken in sandalen willen dragen ondanks je partner daarvan gruwelt of smakken tijdens het eten. Iemand op straat zetten, haar op alle bijbehorende verhuis- en inrichtingskosten jagen, maar toch toegang tot de slaapkamer wensen valt echt in een andere categorie. Dat is iemand direct in zijn of haar kern raken, omdat je daarmee aan primaire levensbehoeftes komt zoals o.a. de zekerheid van een veilig dak boven je hoofd.
anjali schreef:Volgens mijn ervaring is er bij dergelijke relatiebreuken meestal een ander in het spel.Waarbij de eigenaar van een woning altijd aan het langste eind trekt. Dit hoeft niet zo te zijn maar vaak is het wel zo.Ik vermoed dat als ts de woning verlaat er meteen een andere vrouw bij die man intrekt.
verootjoo schreef:Kinke schreef:TS had toch al geïnvesteerd in het huis? Dan moet hij dat nog ff terugbetalen, kan zij mooi steken in het vinden van een nieuwe woonplek
Dat staat niet op papier dus daar kan je naar fluiten.
smurffie schreef:verootjoo schreef:
Dat staat niet op papier dus daar kan je naar fluiten.
dat staat toch wel op papier? immers hebben ze net een samenlevingscontract getekend