Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daan13 schreef:Waren ze misschien ook wat vochtig of nat?
Want dan slaat de warmte erdoor heen en is het idd vingers branden.
Nog niet aan het rondkijken geweest voor leuke cadeautjes maar wel ideeën aan het opdoen voor een eventuele DIY cadeau,die van vorig jaar heeft flink wat tijd gekost en meerdere kringloopwinkels afgelopen om dat te vinden wat ik zocht![]()
Vervolgens ook nooit meer in de kringloop geweest maar misschien dat het nu een jaarlijkse traditie gaat worden
Tancreda4 schreef:Ik werk nu met dunne pannenlappen, dat is alrijd weer spannend of ik ze goed genoeg dubbel heb gevouwen
geerte schreef:Oven handschoenen hoef ik niet, heb ze ook niet maar mis ze ook niet. Waar gebruik je die dingen eigenlijk voor?
Fem schreef:8nnemiek, zelf ben ik fan van de bierpullen van de Ikea, is wel geen 750 ml, maar ik denk 600ml. Geen idee of dat iets voor je is?
Heel herkenbaar hoe dat voelt als je iets kapot laat vallen, wat favoriet is en je eigenlijk dagelijks gebruikt.
marleen_88 schreef:geerte schreef:Oven handschoenen hoef ik niet, heb ze ook niet maar mis ze ook niet. Waar gebruik je die dingen eigenlijk voor?
Ovenschalen uit de oven halen als hij heet is. De bakplaat als hij heet is. De cake/taartvorm pakken als hij heet is. Ik vind het handig gereedschap.
Annemiek: grote glazen en pullen hebben wij vroegah bij Xenos gehaald. Nu laatst bij Ikea, de verse muntthee glazen zeg maar. Best groot hoor.
Edit: deze dus
https://www.ikea.com/nl/nl/p/pokal-glas ... lsrc=aw.ds
geerte schreef:Oven handschoenen hoef ik niet, heb ze ook niet maar mis ze ook niet. Waar gebruik je die dingen eigenlijk voor?