Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 22:54

1. Pijnnnnn
2. Ik was met mn familie bij de systeem therapeut van mijn zusje. Gewoon wat dingen over de behandeling aan het bespreken toen de therapeut zo'n idioote, domme, bizarre en ongepaste opmerking maakte tegen mij uit het niets dat ik me in een keer af vroeg waar deze vrouw haar diploma gehaald heeft
3. Ik ben iets te weten gekomen over mijn vader waarvan ik het echt niet had hoeven weten :+

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 22:54

Jeetje dat is ook bizar dat het paard dan op stel en sprong wordt terug gebracht zeg. Lijkt me dat je dat dan wel even overlegd met de verkoper.....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 22:56

chanicha schreef:
Ananas :j

<3 <3

poes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 23:05

Wat naar lestrange.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 03:40

Dat Pfizer bij mij niet ervoorn zorgt dat ik goed slaap ben al 3x wakker geworden met nachtmerries en het is in dit poedersuiker huis 24 graden met raamdeur wijd open. :n

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 05:08

Mijn vriend die zijn autosleutel kwijt is, waar ik niks mee te maken heb, wel tegen mij begint te mopperen en ik net dus maar met m’n slaperige hoofd ben gaan zoeken en nu dus gewoon wakker ben.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 05:35

Dat ik dinsdag gevaccineerd ben, is nogsteeds niet comfortabel om op mn arm te liggen snachts.

Alleen nu komt het leuke, gisteravond van achter aangereden door een scooter en daarbij gevallen, heb dus een mega schaafwond op mn scheenbeen, 1 op mn elleboog & 1 met onder mn bil, waardoor ik dus ook niet op mn andere zij kan liggen. Laat ik nou net een zijslaper zijn......

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 06:21

Wil paard uit stal halen
Staat hij weer op 3 benen

Lijkt haast bevangen, maar dan op 1 been, Ookal is dat zo goed als onmogelijk. Staat op kale weide, onbeperkt (getest) arm hooi, suiker en eiwitarm voer (handje zodat hij wat heeft als de rest eet), vitamine balancer en indien werk of afvallen wat hartog grasmix. En ‘s middags fiberbeet mash van Cavalor met zijn vit E suplementen. En sinds deze week cortaflex voor zijn knieën

Dacht eerst dat hij koliek had, opgetrokken kruis, ingetrokken buik, wazige blik, wou niet eten, tot ik hem uit stal haalde om te wandelen.
Arm ding kon haast niet bewegen.
Viel haast door zijn voorbenen heen. Liep gisteren echter gewoon volledig zuiver in stap training...

Veearts is pas om 8.00 bereikbaar voor niet spoed. En weet niet of dit spoed is of niet.
Na paar passen leek het iets beter en at hij zijn eten.
Vorige keer was het “gewoon” een gekneusde zool. Echter is het nu het andere been, en staan er zooltjes tussen hoef en ijzer.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 07:13

MarlindeRooz schreef:
Dat Pfizer bij mij niet ervoorn zorgt dat ik goed slaap ben al 3x wakker geworden met nachtmerries en het is in dit poedersuiker huis 24 graden met raamdeur wijd open. :n

Ik heb gisteren janssen gehad en ben vannacht alleen maar wakker geweest met enorme rillingen. Ik heb met sokken en een trui aan geslapen en nog nooit zoveel pijn aan mijn spieren gehad terwijl ik spier reuma heb. Oja en mijn hoofd ontploft bijna. Ik twijfelde al heel erg of ik hem moest nemen en wat een spijt. :o

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 08:56

Blaar die kapot gaat & dus bloed net op het randje van mijn nieuwe witte sneaker ;(

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 09:03

GUSTIxBILL bah wat naar om zo je ochtend te beginnen.

Lekkere gezondheidsproblemen hier ladies, beterschap allemaal!

Hier baal ik van dat ik nog een dag moet werken, ik wil weekend!
Luxe probleem haha.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 09:04

I feel you Marlies!

Ik wil ook echt weekend. En vooral nu blijkt dat mijn zondag ineens volledig vrij gekomen is. Ideaal! Eindelijk een dag niks!! Dat wordt mijn nieuwe boek lezen op de bank. Nu moet ik alleen nog wachten tot het zondag is :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-21 09:08

Kairos schreef:
Blaar die kapot gaat & dus bloed net op het randje van mijn nieuwe witte sneaker ;(

Meteen koud water erop!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 09:23

xPabloBokt schreef:
Kairos schreef:

Meteen koud water erop!

Jaa we hebben gelukkig met water, zout en dreft het grootste gedeelte eraf gekregen. Er zit nu nog maar een acceptabel vlekje op die eruit ziet als een gebruiksvlekje dus dat is acceptabel

Wodamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 09:27

Ik erger me aan mijzelf dat ik een rekening ben vergeten te betalen en er nu 7 euro bij is gekomen.. Dom _-:(

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 09:51

Foaly schreef:
Alleen nog maar knalgroene bananen in de supermarkt. Wilde bananenbrood maken, maar mag nu eerst een paar dagen wachten tot ze rijp genoeg zijn :roll:

Even 10-12 minuten in de oven op 175 graden! :9 zijn ze heel zacht maar zo lekker voor in bananenbrood!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 09:53

Ik had zo veel plannen om te doen vandaag. Laat ik nu net echt 0,0 geslapen hebben vannacht en dus van al mijn plannen niets kan waarmaken want ik ben moe en leeg :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 09:58

Uitslag van de coronatest van mijn vriend die zo lang op zich laat wachten. Hij heeft geen klachten, maar is op een barbecue geweest waar iemand besmet bleek te zijn. We hebben een weekend weg gepland staan en ik wil zo graag weten of het door kan gaan. GGD schiet op.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 10:01

Geen werk gekregen om vanuit huis te doen… Loop vanaf woensdag al te “zeuren” om werk en hoor van alle collega’s dat ze er later op terug komen en zelfs van mijn manager hoor ik niks. Het is graag of niet hoor :') Werk hier nog maar een half jaar dus kan het niet zelf gaan verzinnen.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 10:18

Dat ik dus gisteren al zei dat ik de hele dag als tolk bij vrienden bezig was geweest. Bewolkt, windje erbij, dus gewoon buiten gezeten. Ben me toch een partij verbrand! Echt knalrood in mijn hele nek en op mijn schouders. Heel erg au!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 10:37

Dat had ik vorige week ook.. paar uurtjes wezen varen, had me ingesmeerd, maar was bewolkt dus niet per se nodig geweest. Was m'n voorhoofd toch verbrand! :oo Terwijl er geen straaltje zon te zien was, en ook mijn voorhoofd ingesmeerd was.. Heel gek! Toch sterk die UV straling.

friendlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 10:48

Jessica_1998 schreef:
Dat ik dinsdag gevaccineerd ben, is nogsteeds niet comfortabel om op mn arm te liggen snachts.

Dit heb ik dus ook. Woensdag gevaccineerd en nog last van mijn arm. Niet meer bij beweging maar wel als ik er aan zit of er op wil liggen, druk met de arm uitoefen. Dacht dat dat gezeur maar 1 dag was…

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 11:12

Dat ik even niet weet wat ik moet doen met de kip die ik gisteren gekregen heb (= al dood). Heb het idee dat het dier ziek was toch open snijden en kijken hoe het vlees eruit ziet. Of gewoon toch zo in de container gooien wat eigenlijk weer zonde is.

Kam was wel redelijk mooi rood, maar nek was aardig kaal met nog wel de veerpennen erin. Reageerde ook amper op mijn eigen kippen.

Zit mij ook gewoon niet lekker dat ik gewoon niet weet hoe het dier geleefd heeft. En daarom heb ik dus ook een hekel aan om andermans zijn kippen te slachten. Maar ze durfde het zelf niet en dier is nu in ieder geval uit zijn lijden verlost.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 11:25

Dat mijn paard gewoon zulke slechte hoeven heeft, dat ik constant in onzekerheid zit of ik 'iets' zie of niet. En dat ik ondertussen iedere aandoening die bestaat, zit af te checken van 'zou het dat kunnen zijn?' Terwijl het waarschijnlijk niet echt 'iets' is buiten het feit dat mijn paard dramahoeven heeft. Maar dan denk ik weer dat ik struisvogel speel en ik iets moet doen omdat ze wel gevoelig loopt en dan.... Ach ja, het houdt me bezig :D

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 11:56

Dat de gemeente nog altijd niet de aanslag gemeentelijke belastingen gestuurd heeft..

Normaal krijgen we hem eind febr. al. Inmiddels 2x gebeld, baliemevrouw heeft nu een terugbel verzoek geplaatst. Ben benieuwd.