Hiervoor kun je terecht in de volgende topics:
[CV] Algemeen coronatopic #6
[CV] Viruswaanzin
Gelieve het onderwerp bij het Vaccinatiepaspoort te houden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Dinopino schreef:Popstra en IMANDRA ik heb inderdaad in een topic aan jullie gevraagd wie iemand kent die ziek is geworden met corona. Ik heb niets met viruswaanzin, ik geloof dat geval niet. Maar wanneer iemand van boven zou kijken en zien jullie met een mondlapje afstand houden en slaafs na een inenting lopen, en de anderen die gewoon verder leven. Wie zou je dan als complotdenker aanwijzen.
Jou.
Electra63 schreef:loriene schreef:Tegen een vaccinatiepaspoort.
Gezonde mensen hebben zulks helemaal niet nodig dus ook die prik niet.
Dan wordt het (voorlopig) niet reizen voor jou.
IMANDRA schreef:loriene schreef:Tegen een vaccinatiepaspoort.
Gezonde mensen hebben zulks helemaal niet nodig dus ook die prik niet.
De prik is om gezonde mensen gezond te houden
Het paspoort uiteindelijk ook.
lenaa_tje schreef:IMANDRA schreef:De prik is om gezonde mensen gezond te houden
Het paspoort uiteindelijk ook.
En ik snap dus oprecht niet waarom een paspoort ons gezond houdt.
En ja ik heb net mijn eerste prik gehad.
Heb je een paspoort nodig zijn er gewoon nog niet genoeg mensen ingeënt en dat ligt in Nederland voor nu niet aan de opkomst.
lenaa_tje schreef:Dat is alleen aan de orde als mensen die gevaccineerd zijn geen Corona kunnen krijgen. Dat is niet aan de orde. Er is nog helemaal geen duidelijkheid of zij dan wel anderen kunnen besmetten. Schijnveiligheid, nog meer dan bij een negatieve test.
lenaa_tje schreef:Dat is dus nog helemaal niet bekend. Ik vind het namelijk vrij opvallend dat niet 1 iemand besmet wordt in een verpleeghuis maar veel meer mensen.
En ja niet ziek worden is belangrijk daarom is ook vaccineren dat maar wil je goed effect hebben van het vaccineren moeten gewoon genoeg mensen zijn ingeënt.
Is dat nog niet het geval kan je op die manier nog niet terug naar vroeger.
Ik vind de voordelen van een vaccinatie paspoort gewoon niet bijdragen aan de nadelen.
En zeker niet ten goede komen bij de tweedeling in de samenleving.
lenaa_tje schreef:Dat is alleen aan de orde als mensen die gevaccineerd zijn geen Corona kunnen krijgen. Dat is niet aan de orde.
Citaat:Er is nog helemaal geen duidelijkheid of zij dan wel anderen kunnen besmetten. Schijnveiligheid, nog meer dan bij een negatieve test.