Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marije_1997 schreef:Ik ben benieuwd hoe het maandag op dinsdag op m'n route gaat (midden Drenthe stukje zuid Oost Friesland) zolang het blijft vriezen zal de sneeuw ook niet weg gaan natuurlijk. Ben benieuwd hoeveel nachtkasten ik niet openkrijg.
Mariska_28 schreef:Drenthe hier.
Net even met de honden naar het bos geweest, wonen we paar honderd meter vandaan..
[ [url=m/PZnMw9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo ziet de N34 (100 km weg) er momenteel uit..
[ [url=m/7GhXeV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YxUYy7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janine1990 schreef:SusanH schreef:O ik wil ook zo'n talud! Wij hebben bij mijn zusje op de oprit (die woont hier 800 meter vandaan) een helling geprobeerd te maken. Wat een bult werk. Ik ga morgen als het minder waait (hopelijk) met dochter richting het bos daar hebben we mooie heuveltjes waar we hopelijk wat meer vaart kunnen maken.
Haha die foto's van Twentewij hebben de Amerongse Berg en de Grebbeberg dicht bij. Kijken of we daar ook een ski gebied van kunnen maken.
Hebben jullie de skiër al gezien dan?
[ Video ]

Prairy schreef:Ik kon met mijn 4x4 prima over de landwegen, ik snap alleen niet dat mensen midden op straat blijven lopen als er ook gewoon een stoep is?
Janine1990 schreef:Nou let op...
[ [url=m/SuF9cJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En...
[ [url=m/iuQ1Fw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ruilen Britta??? De hoeveelheid sneeuw dan, niet het plekkie![]()
Voordeel is wel, als ik vandaag nog weg wil met de auto dat hij gewoon schoon is

karuna schreef:Fietstunnel oeps.
Maar waait het bij de meesten niet of bijna niet of zo? Ik zie allemaal vriendelijke sneeuwfotos voorbij komen. Mijn herder waait hier bijna weg
Muurp dat is genoeg hihi