Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:M'n man die zeurt om de wasverzachter... Dat ik niet nadenk blablabla alleen maar omdat ik wasverzachter heb gebruikt voor het beddengoed en dat stinkt volgens hem en slaat op z'n keel en scheld ie mij daarom uit voor hersenloze pinda... En nog geen 2 minuten later ligt ie te slapen...
Merlen schreef:Diesel wagen met weer een verstopte roetfilter.Niets dan problemen ermee sinds aankoop.
Nochtans rijden we voldoende km's.
fjordjes schreef:M'n man die zeurt om de wasverzachter... Dat ik niet nadenk blablabla alleen maar omdat ik wasverzachter heb gebruikt voor het beddengoed en dat stinkt volgens hem en slaat op z'n keel en scheld ie mij daarom uit voor hersenloze pinda... En nog geen 2 minuten later ligt ie te slapen...
Loeky01 schreef:fjordjes schreef:M'n man die zeurt om de wasverzachter... Dat ik niet nadenk blablabla alleen maar omdat ik wasverzachter heb gebruikt voor het beddengoed en dat stinkt volgens hem en slaat op z'n keel en scheld ie mij daarom uit voor hersenloze pinda... En nog geen 2 minuten later ligt ie te slapen...
Volgens mij is hij zelf op dit moment even een hersenloze pinda.
Ik erger me aan mijn copingsmechanisme. Mijn vriend heeft net mijn auto in een greppel geparkeerd, godzijdank is hij zelf oké laat dat voorop staan, maar ik kan alleen maar vooruit denken over hoe we het moeten doen financieel. Auto is 11 jaar oud dus niet meer all risk, maar ik studeer nog en helaas geen spaarpotje voor een nieuwe auto staan. Mijn vriend was net begonnen met sparen voor zijn eigen auto, hij had een lease bak tot 1 januari.
En ik ben gewoon een beetje verdrietig omdat ik weet dat mijn Aurisje komende week Total löss verklaart zal worden
[ [url=m/LGxFFv.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
hij heeft in ieder geval de deuren heel gelaten waar begin december een taxibusje in was gereden en de accu die er sinds vrijdag in zat deed het ook nog perfect
[ [url=m/V7k0nB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marije_1997 schreef:Als je zelf wat handig bent of iemand kent kun je het laten repareren. Als het alleen de bumper & motorkap is
iirrssjjee schreef:Is private leasen dan niet een idee voor nu? Hoef je geen grote kosten te maken voor nu!
iirrssjjee schreef:@loeky01, ooh ja, met 30.000 per jaar is private lease niet te doen nee. En bedankt voor je felicitatie!!
Oke, niet zo zeer ergeren, maar ik weet niet of ik moet lachen of huilen;
[ [url=m/PjicRz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o58RsU.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze man is bloedserieus volgens mij
Ineke2 schreef:Marcella: vakantiegeld kwam bij mij ook pas een maand na einde dienstverband.
hagelslag schreef:Maar ook lang genoeg snel?
Ik rij vaak een andere route richting het werk omdat ik daar sneller kan rijden. Is 2 km langer maar ik kan meer 100 rijden ipv steeds 50 dan weer 70 dan 100
Merlen schreef:hagelslag schreef:Maar ook lang genoeg snel?
Ik rij vaak een andere route richting het werk omdat ik daar sneller kan rijden. Is 2 km langer maar ik kan meer 100 rijden ipv steeds 50 dan weer 70 dan 100
Meermaals per maand een lange rit van ca. 100km aan 120km/u.
De wagen regenereert niet.Wij hadden hem laten uitlezen en daaruit was gebleken dat de vorige eigenaar hem via de computer had willen laten regenereren wat niet gelukt was dus heeft hij zijn garagist de foutcode laten resetten.
De handelaar die hem aan ons verkocht had,heeft een verstuiver en de roetfilter laten vervangen na enig aandringen en na de prints van het uitlezen onder zijn neus te duwen.
Er is dus blijkbaar een andere oorzaak.Maar daar wordt niet naar gezocht.
En nu moeten we alles zelf gaan betalen.
De roetfilter zit weer volledig vol.
Die auto blijkt een grote miskoop te zijn.
Marije_1997 schreef:Als je zelf wat handig bent of iemand kent kun je het laten repareren. Als het alleen de bumper is