1. Gezellig gelunched bij een vriendin 2. Joy staat weer netjes op nieuwe ijzers 3. Naar een oud-collega geweest om boeken terug te brengen en in zijn privé museum in Schoorl geweest. Een pareltje! Allemaal verzamelingen curiosa. Bijgepraat en herinneringen opgehaald. Heel tof!
SplashIsLief
Geplaatst: 22-02-21 22:20
1. Leuke huddle gehad met de cirkel. 2. Noodzaak gekregen voor mijn plan. 3. Lieve berichtjes gekregen vandaag.
1. Heerlijk voor het eerst weer in de tuin bezig geweest, weer lekker op orde brengen en plannen maken om het weer een beetje te veranderen.
2. Spulletjes besteld voor het maken van happy stones en tevens gelijk wat nieuw tuin gereedschap.
3. Na een paniekaanval even rustig geworden bij m'n lieve buurvrouw, en nu nog ff gezellig tv kijken samen.
fransje23
Geplaatst: 22-02-21 23:43
Lekker gewandeld met paarden en stalgenoot
Fijn gewerkt
Hunted gekeken
Zebrastreep
Geplaatst: 23-02-21 00:04
- Heerlijk rondje op de mountainbike gefietst vanmorgen met korte mouwen ( zo fijn geen 6 lagen kleding meer aan. - Een pc spel gekocht die ik al heel lang wou hebben en nu eindelijk in de aanbieding was. - Een vrije dag
VanHuisUit
Geplaatst: 23-02-21 19:17
1. nagenieten van twee dagen heerlijk relaxen in Friesland (woon in Randstad / vrijwel centrum R'dam dan is alles met een meer en een vrij uitzicht al snel genieten ) maar daar ook een van mijn vroegere pony's weer gezien, zo schattig ze herkende me direct 2. wanden van mijn badkamer to be en toilet zijn netjes gestuct 3. zoonlief zijn game spullen verhuisd naar het souterrain kan hij daar uit z'n plaat gaan en niet de buren wakker houden
1. Pakketje Blijheid gekregen van werk. 2. Gezellige en nuttige dag gehad op kantoor. 3. M’n vriend had lekker gekookt en het eten stond op tafel toen ik van stal kwam.
3. Finale van de slechtste chauffeur van Nederland alvast gekeken met buurvrouw zodat we morgen weer voetbal kunnen kijken
SplashIsLief
Geplaatst: 23-02-21 22:50
1. Lekker buiten gewandeld 2. Dicht bij mezelf gebleven in de overwerkavond. 3. We kunnen binnenkort gaan shoppen voor de baby
Zebrastreep
Geplaatst: 24-02-21 00:02
- Het heerlijke warme weer - Weer eens op mijn oudje kunnen rijden de bak was eindelijk weer goed droog en ook buiten was de ondergrond weer een stuk beter - Heerlijk Gegeten vanavond.
VanHuisUit
Geplaatst: 24-02-21 18:17
1. weer begonnen met fietsen, vandaag 25 km. Wil proberen weer naar mijn werk te gaan fietsen (wat niet meevalt als je om 07.00 uur moet beginnen af en toe maar ... waar een wil is is een weg 2. vanochtend heerlijk genikst bak koffie erbij, wat gebeld met deze en gene, zalig 3. zo gezellig eindelijk weer eens wat aanspraak als je buiten op je terrasje zit met dit mooie weer (woon in appartementencomplexje, met het mooie weer kom je elkaar tenminste buiten weer wat tegen, met corona ga je toch niet snel ff bij elkaar buurten).
1. De 20 weken echo was goed 2. Feestjes moet je vieren en dat hebben we eerst samen met een ijsje gedaan en later samen met mijn ouders met een appelbol. 3. Heerlijk genoten van het zonnetje, zowel vanmorgen met Nuut als met de lunch en met een boekje in de tuin vanmiddag.
1. Voor het eerst weer in de buitenbak gereden. Heerlijk! 2. Lekker opgeschoten met het opruimen. 3. Nieuwe peesjes, strijklappen, springschoenen en dubbele lijnen in de aanbieding gekocht bij de Epplejeck