Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ah shhhit, maar we hebben Present nog he?
Jis_ schreef:Een hele relatie er naast hebben met kinderen waar ik dan achter kom zou ik niet zo tof vinden. De rest valt voor mij makkelijk overheen te komen.
Waarom dan niet een open relatie zou je zeggen, daar heb ik gewoon geen behoefte aan. En ik heb mijn partner heel graag om me heen, dat is andersom ook. Hij werkt al sinds maart thuis en geen moment dat we dat als vervelend ervaren.
Bij verliefd wel de angst hem te verliezen door die verliefdheid. Daar valt dan over te praten.
Cer schreef:Even hoor... ongeacht wat er van die accounts gevonden wordt, en dat interesseert mij persoonlijk geen ene moer.. is het topic niet begonnen om te rellen en staan er niet echt relberichten in ..
Ik zelf heb best persoonlijke ervaringen gedeelt in dit topic en ik vind het echt vervelend dat dit nu zo verloopt... het eerste bericht van TS kwam op mij ook echt niet rellerig over..en verder vond ik de meeste posts van de twee vermeende accounts gewoon prima en verdiepend..
En zonder dit topic hadden een paar prachtige verhalen hier niet gestaan.. dus wat is nou precies het probleem?
present schreef:Ik ben wel benieuwd of jullie de liefde en verliefdheid in de loop der jaren ook zo anders zijn gaan beleven. Mijn eerste verliefdheden waren echt van die wanhopige toestanden. Het had een leuke kant, maar verder was het eigenlijk verschrikkelijk. Alsof mijn leven ervan afhing, die onzekerheid, wat een diepe ellende nu ik er zo over nadenk.Hoe was dat voor jullie?
anjali schreef:Als je jong en onervaren bent is het vaak voornamelijk een door hormonen aangestuurd iets denk ik
anjali schreef:Als je jong en onervaren bent is het vaak voornamelijk een door hormonen aangestuurd iets denk ik.Door schade en schande wordt men vervolgens wijs en gaat meer letten op gevoelens met een langere houdbaarheidsdatum.Althans,dat is mijn persoonlijke idee hierover.
present schreef:Ik ben wel benieuwd of jullie de liefde en verliefdheid in de loop der jaren ook zo anders zijn gaan beleven. Mijn eerste verliefdheden waren echt van die wanhopige toestanden. Het had een leuke kant, maar verder was het eigenlijk verschrikkelijk. Alsof mijn leven ervan afhing, die onzekerheid, wat een diepe ellende nu ik er zo over nadenk.Hoe was dat voor jullie?
Schemerdier schreef:Niet verdrietig zijn of iemand niet missen na een breuk lijkt mij anders niet normaal hoor. Dat is geen loutere 'zienswijze'. Je emoties kan je toch niet uitschakelen?
Jis_ schreef:maar ik denk dat niet alle relaties zo leuk zijn voor sommige om op terug te kijken,