Ik zal mij ook even kort voorstellen. Joop is niet mijn echte naam en ik ben ook geen man. Ik ben (nog even) 33. Heb nog maar 1 cavia, want de andere is een paar weken geleden dood gegaan helaas. De cavia die hier rondloopt heet Hans aka Hansjepansje. En hij heeft altijd trek. Komkommer en paprika zijn z’n favorietje snacks. Snoepjes uit de winkel koop ik nooit. Dus ik weet niet of hij dat lekker vind.
Verder eet ik plantaardig (geen dierlijke producten) en ik bak graag taarten (vegan taarten dus). Bak spulletjes zijn welkom.
Ik heb Ynskek een iets uitgebreider verhaaltje gestuurd met tips maar eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit wat ik krijg als het met zorg en aandacht is uitgezocht. Het idee van iets geven en iets krijgen (verrassing!) vind ik gewoon leuk.
J00P, hoe heb je dat schuim gemaakt? Die taart ziet er té lekker uit
Bakken is hier ook wel een hobby, doe het alleen veel te weinig. Koken in het algemeen vind ik super leuk om te doen, maar het liefst wel als we met het gezin compleet zijn of als ik voor vrienden/familie kan koken. Als ik alleen met dochter ben, heb ik geen zin om uitgebreid te kokkerellen, dan is het vaak een simpele (meestal wel voedzame) maaltijd of restjes
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 10-09-20 17:23
Zal ik mij dan ook maar voorstellen?
Ik ben Marlies, 38 en woon in Achterveld. Ik werk fulltime als assemblage medewerker in Ede. Ik heb 4 poezen (zie profiel) en ik rij een paard bij genaamd King. (zie profiel) Ik hou van series kijken (fantasy/SciFi/thrillers) luister graag naar muziek van Celtic Woman en andere Ierse muziek. Draai het album van Titanic ook grijs. (James Horner maakt prachtige muziek). Ik kan ook genieten van De Lente van Vivaldi of Bella's banketstaaf van Carter Burwell. Piano dus.
Ik hou van ongezond eten zoals patat, pizza en chips. Maar ik lust ook graag groentesoep, preischotel en lasagne bijvoorbeeld. Ik drink voornamelijk Roosvicee dubbel fris. Maar Coca Cola gaat er ook in. Ik lees graag Engele fantasy maar een Penny lees ik ook makkelijk weg. Ik hou ook van wandelen, fotografie en gezellig kletsen met vrienden. Kaartspelletjes vind ik ook erg leuk! (pas voor het eerst valse motten gespeeld, dat was leuk!) Ik hou niet van bakken want dat kan ik niet.
Ik hou van planten en bloemen maar die zijn niet heel veilig voor mijn tijgers...heel soms koop ik een bos bloemen. Die laten ze meestal met rust.
Ik lig ook graag op de bank onder een dekentje met kaarsjes aan een film te kijken. Met chips en chocola natuurlijk.
Zo, nu heb ik wel genoeg verteld...ik zit al 18 jaar op bokt dus je zoekt maar.
Hoi allemaal, Heb me een paar dagen geleden ook aangemeld. Beetje aan de late kan dit jaar, hoop dat ik nog net optijd was, zou zo graag mee willen doen.
Wel leuk om veel bekende namen te zien die vorig jaar ook mee deden!
marleen_88
Geplaatst: 10-09-20 19:57
Ik zal mezelf ook even wat beter voorstellen, ik ga ervanuit dat ik op tijd ben met aanmelden. Ik ben Marleen, 32 jaar en juf van groep 3 in het dagelijks leven. Ik woon nu 5 jaar in IJmuiden samen met mijn vriend. We zijn eind oktober 16 jaar samen. Ik ben opgegroeid op een boerderij, waar mijn haflinger Sakyr altijd aan huis heeft gestaan. Ik heb hem al 19 jaar in mijn leven. Toen ik verhuisd ben, is hij meeverhuisd en belandde hij op een super pensionstal. Dit is jaren goed gegaan, maar de fijne plek waar ik stond ging sluiten. Ik heb 8 maanden op vreselijke plekken gestaan, toen ik besloot dat het hier in de buurt genoeg is geweest. Sakyr staat nu sinds november 2019 met pensioen in Biddinghuizen. Ik ga ongeveer twee keer per maand bij hem kijken. Mijn knappe, grijze pony.
Naast dat ik met mijn vriend samenwoon, hebben we ook een huistijger Rocky. Hij was al van mijn vriend, 5 jaar geleden toen we samen gingen wonen is hij bij ons komen wonen.
Flops: - We houden niet van love live laugh meuk. - (Geur)kaarsen steken we niet aan. - Koek, kruidnoten en dat soort spul, ik heb een glutenallergie. - Chocolademelk - Waxmelts - Alle soorten koffie - Katten speelgoed, hij kijkt er niet naar om.
Top: - Geurstokjes, voorkeur vanille. - (Mat)roze kerstversiering voor in de boom. - Parelmoer witte kerstversiering voor in de boom. - Witte chocola, vulling mag maar graag glutenvrij. - Nagellak, leuke herfst en winterkleurtjes kan ik altijd gebruiken. - Thee, ik houd alleen niet van fruitthee, sterrenmix en muntthee. - Warme huissokken: mt 36/37 - Kleedje/plaid voor op de bank, we hebben antraciet, matzwart en oudroze in huis. - Gezelschapsspelletjes, de 99games vinden we erg leuk. - Puzzelboekjes (Filipine enzo) - Kattensnoepjes - Zilverkleurig of roségoid kleurige armbandjes of oorbellen. Ik kan tegen 'nep.' - Rituals - Handcreme
Ik verzuip in de fluffy sokken. Ben geen pantoffel- of slipperdrager, dus als ik koude voeten heb, trek ik fluffy sokken aan. Kerstbomen/-versiering hang ik trouwens niet op; meestal ben ik toch van huis met kerst, dus ik vind het niet nodig om de boel te versieren.
Jodym
Geplaatst: 10-09-20 21:55
Oeh koffie lust ik ook niet, en bakken komt hier niet goed