Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-21 14:51

Janine1997 schreef:
Dankjewel nog!
Hoop ik ook.. de onzekerheid beïnvloed ons beide wel eens denk ik..

Hoe is het nu tussen jullie? Hopelijk gaat het nu beter!

Knudd schreef:
Huisbaas stond weer in mijn kamer voor een lekkage bij de buren. Daarna wilde ze niet weg. Heb wel twintig keer gevraagd of ze uit mijn kamer kon. Gelukkig kon ik me bedenken om het gesprek op te nemen. Ze heeft 0 empathie. Kan me redelijk staande houden als ze er is, maar wanneer ze weg is dan zak ik in elkaar. Ben nu nog aan het huilen. Heb gelukkig wel met mama kunnen praten door de telefoon. Het is zo'n poedersuiker. Ik wil gewoon mijn eigen huis, mijn eigen plek.

Och wat akelig! Kun je geen hulp zoeken bij juridisch loket of rechtsbijstand voor een beetje hulp? :(:)

Eva1975 schreef:
Normaal gezien zou mijn maatje ergens volgende week thuis komen na 4 maanden op zee. Maar vanwege de lockdown en alle hectiek op luchthavens enzo heeft hij eigenlijk besloten om nog wat langer aan boord te blijven. zoals hij nu wil wordt het eind maart begin april. Ik snap het heel erg goed want verlof hebben en niets kunnen/mogen is natuurlijk ook niet leuk.
Het is nog wel afhankelijk van de rederij of het kan/mag de kans is dus wel aanwezig dat hij toch thuis komt maar die onzekerheid is ook niet alles.

Ik hoop dat je maatje alsnog thuis komt! Lastige tijden als je elkaar zo lang moet missen. Knuffel! :(:)

Maylene0910 schreef:
ben ik nog een keer...

ik heb zovaak dat ik twijfel aan mn vrienden... ze vragen nooit aan mij hoe het met me gaat. ik moet het altijd als eerste vragen. ik vraag hun of ze eens kunnen afspreken; kunnen ze nooit. vragen niet aan mij of ik een keer kan afspreken. nu met covid is het lastiger ofcourse maar ze spreken wel met elkaar af en mij vragen ze niet. als ik het vraag kunnen ze niet.
ik heb wel vrienden die ik af en toe zie maar die zitten in examenjaar dus die kunnen minder of zitten met covid.

ik voel me gwn vreselijk op het moment

Misschien heb je (te) hoge verwachtingen? Probeer het anders eens voorzichtig bespreekbaar te maken? Knuffel hoor! :(:)

Moestuin schreef:
Door omstandigheden heb ik al mijn paarden moeten wegdoen. Gisteren zijn de laatste opgehaald en ik ben er kapot van. Ik kan alleen maar huilen.

Oh wat erg Moestuin! Het gaat me niets aan, dus als je het niet kwijt wilt ook prima natuurlijk, maar waarom moest je ze allemaal weg doen? Kon je echt niet 1 of 2 houden? (Denk van niet anders had je het vast niet gedaan). Vind het heel erg naar voor je. Dikke knuffel en sterkte! :knuffel:

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 15:23

Moestuin schreef:
Door omstandigheden heb ik al mijn paarden moeten wegdoen. Gisteren zijn de laatste opgehaald en ik ben er kapot van. Ik kan alleen maar huilen.

Heel veel sterkte.
Je/jullie hebben het afgelopen jaar zoveel voor de kiezen gehad. :(:)

Suzanne F.

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 20:33

Heel veel sterkte allemaal!

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 23:18

dankjewel voor de tips :)
doet me goed.

veel sterkte moestuin. dikke dikke knuffel voor jou!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 00:03

Ineens weer geconfronteerd worden met de leegte in huis na het inslapen van mn hond...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 00:57

Heel veel sterkte lieve iedereen! :(:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 01:23

Wat is er toch met de oudere generatie.Maandag met mijn vader van 86 naar het graf van mijn moeder geweest.Vandaag zei hij dat hij bijna moest huilen bij het graf en daarna.Ik was al aan het janken.Nu gezegd dat als hij er behoefte aan heeft gewoon een potje janken,helpt echt.Hij zou er over nadenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 06:06

Bedankt iedereen. Het doet deugt

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 02:01

Dat ik t qua depressie momenteel echt zo zwaar heb. Niks lukt, ik wil niks en alles is eng. Ik heb een fantastisch paard maar steeds geen zin om te gaan, als ik dan ga durf ik niet en eindstand heb ik enorm zitten huilen op t paard (maar wel relatief fijn gereden)

En eenzaamheid daarin... Ik kan het thuis echt wel bespreken maar ik vind het moeilijk om telkens te zeggen hoe poedersuiker het gaat. Ik wil gewoon kunnen zeggen dat het goed gaat.

En helse rugpijn bij 1 wervel, al een aantal weken af en aan. Zou eigenlijk naar de fysio moeten gaan maar ik kan niet tegen aangeraakt worden 8)7

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 10:02

Iedereen veel sterkte

Independence ik ken het gevoel heel goed als je je ei kwijt wil staat mijn inbox altijd open. Praten helpt!

Ik ben verdrietig dat er steeds meer verdeeldheid komt onder elkaar. Overal zie je mensen die geen begrip meer hebben voor elkaar. Mensen die het leven van een ander denken in te kunnen vullen. Die niet stil staan bij het gevoel wat het creëert. Ivm ziekte moet ik vaak na mijn werk even slapen omdat mijn lichaam snel uitgeput raakt dan ga ik naar stal soms moet ik wachten tot een vriendin klaar is waar ik mee kan rijden omdat ik dan medicatie moet slikken en ik niet mag autorijden. Een avondklok betekend dat dit niet meer gaat. Het gevoel van machteloosheid je niet meer vrij mag bewegen brengt zoveel onzekerheid met zich mee. Er is al zoveel onzekerheid pijn en frustratie bij mensen waarom geen begrip tonen?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 00:54

Dat de vriendin die ik een brief heb gestuurd helaas nog geen reactie heeft gegeven. Nu ben ik ook wel zeer gehaast met dat soort dingen en moet ik gewoon even geduld hebben. Aan de andere kant wil ik niet meer gaan wachten op mensen die eigenlijk toch geen vrienden meer willen zijn ( te vaak al gehad). Maar aan de andere kant wil ik haar ook gewoon graag even knuffelen....

Toch begin ik wel helaas aan het idee te wennen dat het hier bij gaat blijven. En ik denk wel dat ik daar wel redelijk goed door ga komen. Merk dat mijn collega's mij echt proberen er door te slepen. En dat helpt goed , soms kan ik de gehele situatie gewoon even vergeten en dat is wel heel fijn.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:11

Voel mij zo ellendig, eenzaam en onbegrepen. Weet niet wat ik met mezelf aan moet. Blijven ademen :\

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:25

MoniekJ schreef:
Voel mij zo ellendig, eenzaam en onbegrepen. Weet niet wat ik met mezelf aan moet. Blijven ademen :

:knuffel: knuffel voor jou. you got this *\o/*

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:19

;( Scheiding en alles wat ermee te maken heeft.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 13:15

Arethe schreef:

Sterkte, dat is niet leuk. Ik weet er alles van, al is het hier gelukkig achter de rug.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 14:51

wyoming schreef:
Arethe schreef:

Sterkte, dat is niet leuk. Ik weet er alles van, al is het hier gelukkig achter de rug.

Dank je wel.
Hier is het net begonnen en hebben kleintje van 4 jaar erbij.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 15:23

Na een missed abortion in september met uiteindelijk curatage, nu een leeg vruchtzakje, morgen naar zh om te kijken hoe de miskraam op gang te krijgen of curatage

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 16:18

trustHim schreef:
Na een missed abortion in september met uiteindelijk curatage, nu een leeg vruchtzakje, morgen naar zh om te kijken hoe de miskraam op gang te krijgen of curatage

Aguttie. :knuffel:

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 20:31

Vandaag heeft mijn vader mij verteld hoe ik iedereen zwart maak en manipulatief ben en hij zijn werk altijd voor mij zou zetten.

Ik weet dat hij een enorme narcist is en ik het niet persoonlijk moet nemen maar doet alsnog heel veel pijn.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 20:59

AylaL schreef:
Vandaag heeft mijn vader mij verteld hoe ik iedereen zwart maak en manipulatief ben en hij zijn werk altijd voor mij zou zetten.

Ik weet dat hij een enorme narcist is en ik het niet persoonlijk moet nemen maar doet alsnog heel veel pijn.

:knuffel:

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 21:55

Sterkte en dikke knuffel voor allemaal die het nodig zijn!

:(:) :(:)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 23:31

Dat mijn gevoel en verstand mijlenver uit elkaar liggen en ik er gewoon tussenin zit. Geloof mijn verstand niet. Maar kan ook niet bij mijn gevoel. Ik weet niet wat te doen eraa

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 13:38

Dat het mij best wel pijn doet om het contact tussen mij en een goede vriendin nu zo te zien verlopen... Het is zo jammer dat mijn vertrouwen in haar nu ook langzaam aan het zakken is. Terwijl we het gewoon op kunnen lossen door even te praten... Soms heb ik even van die momenten zoals nu dat ik haar ontzettend mis en mij er een beetje down om voel. Ik plan veel leuke dingen in maar gisteren was ik niet helemaal fit en zat ik veel in bed om een beetje bij te komen en dan klapt het er wel behoorlijk in...

Natuurlijk kan ik ook het contact opzoeken maar ik heb in de brief gezet dat het nu van haar kant moet komen. Elke keer als ik haar online zie op Facebook daalt de hoop dat ik ooit nog wat ga horen... Terwijl iedereen zegt geduld hebben het kan een paar maanden duren voordat de andere kant beseft dat er wat moet gebeuren en iemand wil praten.

Ik ben in ieder geval nog niet ontvriend op Facebook want ik weet toch ergens wel zeker dat ze niet wil dat mij wat overkomt

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 00:33

Dit weekend mn uitlaathondje te logeren, echt superleuk! Alleen heel de dag vandaag al een soort flashbacks naar mn hond. Die aan de ene kant een lach op mn gezicht toveren & aan de andere kant een traan.. gister was het een maand geleden dat ie ingeslapen is & ik mis hem zo verschrikkelijk, dat het gewoon echt pijn doet. Elke dag weer..

Nu komt er nog even bij dat mn moeder in quarantaine moet omdat haar huishoudelijke hulp positief getest is.. Heel de corona tijd al super voorzichtig omdat mn moeder risicogeval is & dan op zo'n stomme manier komt ze er toch mee in aanraking, vind het gewoon eng

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:29

vandaag weer een slechte dag, voel me niet lekker, ik mis mijn oma enorm; gisteravond tot 2 uur gehuild dus ook ongelooflijk moe. concentratie tijdens online lessen was ook echt 0.
zometeen nog biologie afmaken en dan stop ik ermee voor vandaag

en ik twijfel weer zo erg of ik deze opleiding wel aan ga kunnen. ik heb een tijdje gehad dat mensen dat heel veel vroegen en nu twijfel ik weer ontzettend. dit is wat ik wil maar door lichamelijke stuff gaat het moeilijker. ik heb soms zo'n hekel aan mezelf, alles wat ik heb en waar ik doorheen ga en niks lukt soms daarom.