Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 13:36

Sicayes schreef:
DHL die in de app zegt m’n pakketje heeft geprobeerd te bezorgen OM 5 UUR S’OCHTENDS? %)

Zoiets heb ik ook gehad, kwam gewoon dezelfde dag nog aan.

DeEenhoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:49

Dat ik een van de kittens niet te pakken krijg, we hebben ze gisteren opgehaald en allebei natuurlijk nog wel schuw maar 1 is het helemaal niet eens met dat ik er ben. Die laat zich niet pakken, de andere laat zich wel redelijk pakken en kan ik een beetje op schoot mee knuffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:54

DeEenhoorn schreef:
Dat ik een van de kittens niet te pakken krijg, we hebben ze gisteren opgehaald en allebei natuurlijk nog wel schuw maar 1 is het helemaal niet eens met dat ik er ben. Die laat zich niet pakken, de andere laat zich wel redelijk pakken en kan ik een beetje op schoot mee knuffelen

Bij ons duurt het met 1 al bijna 3 weken enige wat ik nu wel kan is als ik em afleid aanraken. Andere is zonder die bange gwn een hele lieve makkelijke vanaf het begin al. Alleen ze nemen elkaars bange gedrag over hahaha

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 17:54

Een website die bedacht heeft dat iedereen die met de rechtermuisknop klikt hun plaatjes wil stelen. Ik wil alleen even je product in een ander tabblad openen zodat ik niet steeds terug hoef te klikken, maar laat maar dan :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 18:18

Foaly schreef:
Een website die bedacht heeft dat iedereen die met de rechtermuisknop klikt hun plaatjes wil stelen. Ik wil alleen even je product in een ander tabblad openen zodat ik niet steeds terug hoef te klikken, maar laat maar dan :+

Als je op het "balletje" klikt in het midden doet hij dat volgens mij ook!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 18:23

iirrssjjee schreef:
Foaly schreef:

Als je op het "balletje" klikt in het midden doet hij dat volgens mij ook!

Ok... Dit is een enorme openbaring voor mij.. Dat werkt idd!!! Wat handig!
Dankjewel!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 18:31

Held _O_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 18:37

DeEenhoorn schreef:

Je kan 't beste niet erachter aan daar berijk je juist het tegenovergestelde mee. Blijf wel goed open staan als ze wél komen.

Ik had 1 bange en 1 knuffelige

Liet de bange zelf bepalen. Toen kwam mijn vriend een paar maanden later en was ze fan van zijn schilderwerkzaamheden. Die 2 zijn nog steeds dikke mik. Nu twee schootpoezen. 1 voor mij en 1 voor hem. Soms wisselen ze af maar ze blijven het leuk vinden op schoot. Ze zijn immers nooit gedwongen. Komen ze niet ook goed.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 18:41

Foaly schreef:
Held _O_

Haha geen probleem. Ik deed het een x per ongeluk en dacht echt, Huh? Dit werkt!? Is ook zoveel sneller hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 22:10

Vandaag is door de osteopaat m'n L1 wervel weer goed gezet, zat wat gedraaid ofzo. Maar ik verga nu van de rugpijn hopelijk is het morgen weg. Was ook geen pretje toen het goed gezet werd tho

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 22:30

Dat ze nu nog aan het grashakselen zijn hier in de buurt. Kan morgenochtend ook nog, gaat niet regenen. Zal nog wel even duren aangezien het 15 hectare is...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 22:49

Dit.
Is het niet mijn onderbuurman die de brandtrap blokkeert, dan zijn het wel mijn buren. _-:(
Die stoel staat er al sinds gisteren en het is ook niet alsof ze hem gebruiken.

Afbeelding

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 22:56

Jolien87 schreef:
Dit.
Is het niet mijn onderbuurman die de brandtrap blokkeert, dan zijn het wel mijn buren. _-:(
Die stoel staat er al sinds gisteren en het is ook niet alsof ze hem gebruiken.

[ [url=m/1YypQI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou m passief agressief voor hun deur parkeren

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 23:11

Ik denk dat ik het eerst netjes aan ze ga vragen, ze wonen er nog niet zolang. Hoewel ze zich hopelijk zelf ook wel kunnen bedenken dat de vluchtroute vrij moet blijven. Maar bij de volgende keer kon de stoel wel eens pootjes krijgen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 23:33

Dat ik signalen van mijn nek heb gemist waardoor ik nu met spierspanningshoofdpijn zit en dat verklaard de ergere piep in mijn oren en het watten gevoel in mijn hoofd.

Ik kreeg al een flinke kramp aanval na een misstapje met slippers aan. Die nacht had ik ook kramp maar het was ook weer weg. Piep is inderdaad daarna erger geworden maar ik had stress over andere ziekten.

Snel opzoek naar een drukpunten masseur zal wel lekker pijnlijk worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 00:03

Jolien87 schreef:
Ik denk dat ik het eerst netjes aan ze ga vragen, ze wonen er nog niet zolang. Hoewel ze zich hopelijk zelf ook wel kunnen bedenken dat de vluchtroute vrij moet blijven. Maar bij de volgende keer kon de stoel wel eens pootjes krijgen.

Ik zou inderdaad even open het gesprek aan gaan. Ze brengen zichzelf vast niet opzettelijk in potentieel gevaar ;)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 03:26

Dat een bloedirritant mug het op mij gemund heeft en al zeker 2 keer gestoken en het jeukt

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 05:35

Dat ik rond 4 uur wakker werd door een geluid en sindsdien niet meer heb geslapen :( en vorige nacht ook al slecht geslapen

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 05:51

fjordjes schreef:
Dat ze nu nog aan het grashakselen zijn hier in de buurt. Kan morgenochtend ook nog, gaat niet regenen. Zal nog wel even duren aangezien het 15 hectare is...

Het was geen grashakselen maar tuinbonen dorsen. Is de hele nacht door gegaan zijn nu nog bezig... Erg fijn geslapen...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 06:19

Dat ik sinds gisterenavond ineens pijn in mijn enkel heb, kan niet normaal lopen :roll:
Traplopen is helemaal drama maar er is niks te zien aan mijn enkel.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 06:25

Dat 'mijn' deodorant ineens niet meer te krijgen is bij de supermarkt. Had toch wat nodig en geen tijd om naar de drogist aan de andere kant van het dorp te gaan, dus maar een andere geur meegepakt.
Ver-schrik-ke-lijk!! Gister voor het eerst gebruikt en toen ik hem opdeed, dacht ik: Ok, dit is best prima. Een paar uur later begon ik mij af te vragen waar die vervelende geur vandaan kwam en dacht eigenlijk dat er zo'n vervelend geurbuiltje in de leenauto hing ofzo. Maar nee... Ik was het zelf... >;)
Nou moet ik dus op zoek naar wat anders... Iemand interesse in een bus Dove Peer & Aloe Vera deodorant :+ (Ik wil mijn komkommer deodorant terug....!)
First world problems, I know

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 06:33

Dat ik vannacht koorts had (na al 2 dagen verkouden te zijn) en mij nu dus mag laten testen op corona,jeeehh. En mij dus moest afmelden op werk terwijl er collega's op vakantie zijn. Briljante timing dit.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 07:38

Dat Basic-Fit 2x heeft afgeschreven..... wtf zijn dat voor geintjes

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 07:46

Barramundi schreef:
Dat 'mijn' deodorant ineens niet meer te krijgen is bij de supermarkt. Had toch wat nodig en geen tijd om naar de drogist aan de andere kant van het dorp te gaan, dus maar een andere geur meegepakt.
Ver-schrik-ke-lijk!! Gister voor het eerst gebruikt en toen ik hem opdeed, dacht ik: Ok, dit is best prima. Een paar uur later begon ik mij af te vragen waar die vervelende geur vandaan kwam en dacht eigenlijk dat er zo'n vervelend geurbuiltje in de leenauto hing ofzo. Maar nee... Ik was het zelf... >;)
Nou moet ik dus op zoek naar wat anders... Iemand interesse in een bus Dove Peer & Aloe Vera deodorant :+ (Ik wil mijn komkommer deodorant terug....!)

Ik zweer ook bij de komkommerdeo! Waar woon je? Je mag hier wel een bus op komen halen

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 07:51

Isabel schreef:
Barramundi schreef:

Ik zweer ook bij de komkommerdeo! Waar woon je? Je mag hier wel een bus op komen halen

Hahaha ik denk dat Soest een beetje uit de richting is voor Barramundi :') Wel lief aangeboden van je!