Sicayes schreef:DHL die in de app zegt m’n pakketje heeft geprobeerd te bezorgen OM 5 UUR S’OCHTENDS?
Zoiets heb ik ook gehad, kwam gewoon dezelfde dag nog aan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeEenhoorn schreef:Dat ik een van de kittens niet te pakken krijg, we hebben ze gisteren opgehaald en allebei natuurlijk nog wel schuw maar 1 is het helemaal niet eens met dat ik er ben. Die laat zich niet pakken, de andere laat zich wel redelijk pakken en kan ik een beetje op schoot mee knuffelen
Foaly schreef:Een website die bedacht heeft dat iedereen die met de rechtermuisknop klikt hun plaatjes wil stelen. Ik wil alleen even je product in een ander tabblad openen zodat ik niet steeds terug hoef te klikken, maar laat maar dan
iirrssjjee schreef:Foaly schreef:Een website die bedacht heeft dat iedereen die met de rechtermuisknop klikt hun plaatjes wil stelen. Ik wil alleen even je product in een ander tabblad openen zodat ik niet steeds terug hoef te klikken, maar laat maar dan
Als je op het "balletje" klikt in het midden doet hij dat volgens mij ook!
DeEenhoorn schreef:Dat ik een van de kittens niet te pakken krijg, we hebben ze gisteren opgehaald en allebei natuurlijk nog wel schuw maar 1 is het helemaal niet eens met dat ik er ben. Die laat zich niet pakken, de andere laat zich wel redelijk pakken en kan ik een beetje op schoot mee knuffelen
Jolien87 schreef:Ik denk dat ik het eerst netjes aan ze ga vragen, ze wonen er nog niet zolang. Hoewel ze zich hopelijk zelf ook wel kunnen bedenken dat de vluchtroute vrij moet blijven. Maar bij de volgende keer kon de stoel wel eens pootjes krijgen.
Barramundi schreef:Dat 'mijn' deodorant ineens niet meer te krijgen is bij de supermarkt. Had toch wat nodig en geen tijd om naar de drogist aan de andere kant van het dorp te gaan, dus maar een andere geur meegepakt.
Ver-schrik-ke-lijk!! Gister voor het eerst gebruikt en toen ik hem opdeed, dacht ik: Ok, dit is best prima. Een paar uur later begon ik mij af te vragen waar die vervelende geur vandaan kwam en dacht eigenlijk dat er zo'n vervelend geurbuiltje in de leenauto hing ofzo. Maar nee... Ik was het zelf...![]()
Nou moet ik dus op zoek naar wat anders... Iemand interesse in een bus Dove Peer & Aloe Vera deodorant(Ik wil mijn komkommer deodorant terug....!)
First world problems, I know
Isabel schreef:Barramundi schreef:Dat 'mijn' deodorant ineens niet meer te krijgen is bij de supermarkt. Had toch wat nodig en geen tijd om naar de drogist aan de andere kant van het dorp te gaan, dus maar een andere geur meegepakt.
Ver-schrik-ke-lijk!! Gister voor het eerst gebruikt en toen ik hem opdeed, dacht ik: Ok, dit is best prima. Een paar uur later begon ik mij af te vragen waar die vervelende geur vandaan kwam en dacht eigenlijk dat er zo'n vervelend geurbuiltje in de leenauto hing ofzo. Maar nee... Ik was het zelf...![]()
Nou moet ik dus op zoek naar wat anders... Iemand interesse in een bus Dove Peer & Aloe Vera deodorant(Ik wil mijn komkommer deodorant terug....!)
First world problems, I know
Ik zweer ook bij de komkommerdeo! Waar woon je? Je mag hier wel een bus op komen halen