Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kana schreef:Nou ik heb het ook geprobeerd. Alles wat ik NIET wilde zit erin. Volgens mij doen ze maar wat, is het echt een persoon denken jullie of een robot?
Jammer, was wel benieuwd naar het advies van iemand(die rekening houdt met wat ik niet wil).
Krijg maandag of dinsdag de preview. Ben benieuwd! ARCTN schreef:Wat jammer Kana..
Ik heb niet het idee dat de stylist een computer ofzo is. Had voor mijn man per ongeluk maat 38 als schoenen doorgegeven. Daar heeft ze keurig een bericht over gestuurd of dat klopte.
Had je ook afbeeldingen geüpload, of alleen de keuzes in het programma gemaakt? Denk wel dat afbeeldingen uploaden erg handig is voor de stylisten.
Boterbloem90 schreef:Hier helaas nog niks gehoord. Krijg je bericht via de mail?
Jorex schreef:Ook bij mij zat er geen stylekaart bij, ik heb dit toch maar even gevraagd bij mijn stylist. Khaki broek lijkt me te groot qua maat zo op het eerst oog, is een uk 12 -> 40, terwijl ik 38 heb. De andere komt overeen met wat ik nu heb gelukkig en alles ziet er zo leuk uit verder, maar ik wil graag eerst mijn stylekaart erbij hebben, want ik weet dat alles wat gezamenlijk verpakt zit bij elkaar hoort, maar dan zou de khaki broek dus een los item zijn en dan weet ik niet wat ik erbij aan moet trekken.
Maar who knows werkt het!
paar dingen niet, die heb ik eruit laten halen en gevraagd daarbij om low-budget akternatieven omdat de rest van de boks redelijk prijzig is. Ben wel erg benieuwd nu!

Hanafubuki schreef:Ik vond mijn preview leukpaar dingen niet, die heb ik eruit laten halen en gevraagd daarbij om low-budget akternatieven omdat de rest van de boks redelijk prijzig is. Ben wel erg benieuwd nu!
Deze heb ik eruit laten halen, niet mijn ding qua vormen en ik hou niet van knoopjes
[ [url=m/DlyEjG.png]Afbeelding[/url] ]
Legging wil ik proberen
[ [url=m/dWxMVc.png]Afbeelding[/url] ]
Vestje eruit laten halen, heb veel vestjes
[ [url=m/0maIpq.png]Afbeelding[/url] ]
Shirtje ben ik benieuwd naar
[ [url=m/LSlHtP.png]Afbeelding[/url] ]
Deze rok vind ik zo gaaf, ben benieuwd hoe hij in het echt is
[ [url=m/A4uh7t.png]Afbeelding[/url] ]
Nee dit vind ik niks, schoenen mogen erbij maar dan liever of sleehakken of naaldhakken
[ [url=m/pvmqeQ.png]Afbeelding[/url] ]
Shirtje wil ik wel proberen
[ [url=m/EmnXTM.png]Afbeelding[/url] ]
Ja gewoon helemaal gaaf, ben heel benieuwd hoe hij staat en of ik dan het bedrag er aan uit wil geven (70 euro, heb vergelijkbare broeken gehad voor 30)
[ [url=m/Vm3pu1.png]Afbeelding[/url] ]
Deze vind ik ook erg leuk, benieuwd hoe die staat
[ [url=m/RUpmrg.png]Afbeelding[/url] ]
Deze ook benieuwd naar
[ [url=m/y13KIT.png]Afbeelding[/url] ]
En de stylist choice, ben erg benieuwd want het is wel iets wat ik leuk vind
[ [url=m/suWsw5.png]Afbeelding[/url] ]

Hanafubuki schreef:Ik vond mijn preview leukpaar dingen niet, die heb ik eruit laten halen en gevraagd daarbij om low-budget akternatieven omdat de rest van de boks redelijk prijzig is. Ben wel erg benieuwd nu!
Deze heb ik eruit laten halen, niet mijn ding qua vormen en ik hou niet van knoopjes
[ [url=m/DlyEjG.png]Afbeelding[/url] ]
Legging wil ik proberen
[ [url=m/dWxMVc.png]Afbeelding[/url] ]
Vestje eruit laten halen, heb veel vestjes
[ [url=m/0maIpq.png]Afbeelding[/url] ]
Shirtje ben ik benieuwd naar
[ [url=m/LSlHtP.png]Afbeelding[/url] ]
Deze rok vind ik zo gaaf, ben benieuwd hoe hij in het echt is
[ [url=m/A4uh7t.png]Afbeelding[/url] ]
Nee dit vind ik niks, schoenen mogen erbij maar dan liever of sleehakken of naaldhakken
[ [url=m/pvmqeQ.png]Afbeelding[/url] ]
Shirtje wil ik wel proberen
[ [url=m/EmnXTM.png]Afbeelding[/url] ]
Ja gewoon helemaal gaaf, ben heel benieuwd hoe hij staat en of ik dan het bedrag er aan uit wil geven (70 euro, heb vergelijkbare broeken gehad voor 30)
[ [url=m/Vm3pu1.png]Afbeelding[/url] ]
Deze vind ik ook erg leuk, benieuwd hoe die staat
[ [url=m/RUpmrg.png]Afbeelding[/url] ]
Deze ook benieuwd naar
[ [url=m/y13KIT.png]Afbeelding[/url] ]
En de stylist choice, ben erg benieuwd want het is wel iets wat ik leuk vind
[ [url=m/suWsw5.png]Afbeelding[/url] ]