Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Independence

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 23:15

Ik heb vandaag mijn preview gekregen en was best enthousiast. Ik had niet heel veel informatie gegeven. Paar dingen die ik zelf niet zou kiezen maar waar ik wel erg benieuwd naar ben :)

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 23:18

Als het goed is komt mijn box morgen binnen! Heel benieuwd hoe alles staat

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 23:25

Escamilla schreef:

Mijne ook *\o/*

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 00:19

Memories, ik vond mijn box ook best geslaagd!
Heb inmiddels de verruilde artikelen gezien, ik weet niet helemaal wat ik ervan vind, maar ben bereid om het te proberen!
Afbeelding
Ik vind die blauwe rok met zakken van jou echt super leuk, heb je daar een linkje van? :D
En die van dat gestreepte korte broekje? <3

Frummels, ik denk inderdaad dat het een wat korter model is, denk wel leuk te combineren met de juiste schoenen!

Ik vind het wel bizar hoor dat een stylist bij iedereen ongeveer hetzelfde in de box doet, dan is het niet echt persoonlijk meer :')

Frensje, ik begrijp dat je je box een beetje saai vind, vind ik ook. Die sandaaltjes zijn wel echt mega leuk. En misschien rollen er wel hele leuke combi's uit :)

Butterfly, wat een super leuke preview heb jij gehad zeg! Dat roze shirtje is mega leuk, maar snap wel dat je €50 voor een shirtje wat aan de hoge kant vindt. En ik vind die Nike schoenen heel erg leuk, vind dat lichtroze teken het net afmaken ofzo :)

Jullie gaan wel snel in het topic haha, kan het bijna niet bijhouden.
Naar aanleiding van de previews/boxen van anderen heb ik ook nog een aantal artikelen gewoon bij Zalando besteld, onder andere de groene broek die ergens voorbij kwam en die mooie blauwe jumpsuit. Daarnaast nog veel te veel andere leuke dingen besteld. Ben heel benieuwd naar alles en zodra ik m'n box binnen heb laat ik natuurlijk nog wel wat zien :D
Ben heel benieuwd naar jullie boxen Jorex en Escamilla!

Independence, wat heb je voor preview gehad? :)
Leuk dat je enthousiast bent terwijl je weinig info hebt gegeven!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 08:35

Nou ik heb het ook geprobeerd. Alles wat ik NIET wilde zit erin. Volgens mij doen ze maar wat, is het echt een persoon denken jullie of een robot?

Jammer, was wel benieuwd naar het advies van iemand(die rekening houdt met wat ik niet wil). :D

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 08:36

Onderhand de definitieve box van mijn man gezien. Ben erg benieuwd of het allemaal gaat passen!

Afbeelding

Ze heeft goed rekening gehouden met de geüploade afbeeldingen! Voor de schoenen had ze eerst wit, maar gevraagd om een minder besmettelijke kleur. En het rode shirt is i.p.v. een wit shirt. Dus ze heeft prima naar de feedback geluisterd!

De schoenen zullen wel retour gaan, niet zijn smaak en heeft hij ook niet echt nodig. Zo van de foto zal hij alles wel houden denk ik. Mannen zijn daar volgens mij ook wat makkelijker in haha!

nu nog wachten op mijn box, zou gister klaar zijn..

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 08:38

Kana schreef:
Nou ik heb het ook geprobeerd. Alles wat ik NIET wilde zit erin. Volgens mij doen ze maar wat, is het echt een persoon denken jullie of een robot?

Jammer, was wel benieuwd naar het advies van iemand(die rekening houdt met wat ik niet wil). :D

Wat jammer Kana..

Ik heb niet het idee dat de stylist een computer ofzo is. Had voor mijn man per ongeluk maat 38 als schoenen doorgegeven. Daar heeft ze keurig een bericht over gestuurd of dat klopte.

Had je ook afbeeldingen geüpload, of alleen de keuzes in het programma gemaakt? Denk wel dat afbeeldingen uploaden erg handig is voor de stylisten.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 08:43

Hier helaas nog niks gehoord. Krijg je bericht via de mail?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 08:51

Boterbloem90 schreef:

Als je een preview hebt en als hij is aangemeld bij Postnl. Bij mij is het bezorgmoment naar 8.10-10.10 verschoven ipv vanaf 9.30. Dus ik ben benieuwd.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 08:56

Ik had ook een box besteld maar er zat maar 1 item in die ik leuk vond, een redelijk dure spijkerbroek. De rest was totaal niet mijn smaak of te grote maat (xl terwijl ik m heb?). Leek ook allemaal niet op de voorbeeldfotos die ik erbij had gezet. Dus box geannuleerd en nu de styliste geprobeerd van mijn vriendin, die wel een hele leuke box heeft. Hopelijk wordt dit beter :D Krijg maandag of dinsdag de preview. Ben benieuwd!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 09:00

ARCTN schreef:
Wat jammer Kana..

Ik heb niet het idee dat de stylist een computer ofzo is. Had voor mijn man per ongeluk maat 38 als schoenen doorgegeven. Daar heeft ze keurig een bericht over gestuurd of dat klopte.

Had je ook afbeeldingen geüpload, of alleen de keuzes in het programma gemaakt? Denk wel dat afbeeldingen uploaden erg handig is voor de stylisten.

Dat klinkt idd niet als een robot, haha! Oke, dan heb ik misschien gewoon pech met mijn styliste.

Boterbloem90 schreef:

Ja! Met een link waarin je alles kunt bekijken.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 09:22

Escamilla schreef:

Hier ook! Vind nog steeds veel andere boxen leuker dan mijn box....

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 09:40

Ook bij mij zat er geen stylekaart bij, ik heb dit toch maar even gevraagd bij mijn stylist. Khaki broek lijkt me te groot qua maat zo op het eerst oog, is een uk 12 -> 40, terwijl ik 38 heb. De andere komt overeen met wat ik nu heb gelukkig en alles ziet er zo leuk uit verder, maar ik wil graag eerst mijn stylekaart erbij hebben, want ik weet dat alles wat gezamenlijk verpakt zit bij elkaar hoort, maar dan zou de khaki broek dus een los item zijn en dan weet ik niet wat ik erbij aan moet trekken.

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 09:46

Jorex schreef:
Ook bij mij zat er geen stylekaart bij, ik heb dit toch maar even gevraagd bij mijn stylist. Khaki broek lijkt me te groot qua maat zo op het eerst oog, is een uk 12 -> 40, terwijl ik 38 heb. De andere komt overeen met wat ik nu heb gelukkig en alles ziet er zo leuk uit verder, maar ik wil graag eerst mijn stylekaart erbij hebben, want ik weet dat alles wat gezamenlijk verpakt zit bij elkaar hoort, maar dan zou de khaki broek dus een los item zijn en dan weet ik niet wat ik erbij aan moet trekken.

Je kan misschien wel vragen of ze het via de chat dinges op de app of site wil sturen? Als die van jou hem kan vinden, want dat weet die van mij niet omdat het druk is :') Maar who knows werkt het!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 10:00

Ik vond mijn preview leuk :j paar dingen niet, die heb ik eruit laten halen en gevraagd daarbij om low-budget akternatieven omdat de rest van de boks redelijk prijzig is. Ben wel erg benieuwd nu!

Deze heb ik eruit laten halen, niet mijn ding qua vormen en ik hou niet van knoopjes
Afbeelding

Legging wil ik proberen
Afbeelding

Vestje eruit laten halen, heb veel vestjes
Afbeelding

Shirtje ben ik benieuwd naar
Afbeelding

Deze rok vind ik zo gaaf, ben benieuwd hoe hij in het echt is
Afbeelding

Nee dit vind ik niks, schoenen mogen erbij maar dan liever of sleehakken of naaldhakken
Afbeelding

Shirtje wil ik wel proberen
Afbeelding

Ja gewoon helemaal gaaf, ben heel benieuwd hoe hij staat en of ik dan het bedrag er aan uit wil geven (70 euro, heb vergelijkbare broeken gehad voor 30)
Afbeelding

Deze vind ik ook erg leuk, benieuwd hoe die staat
Afbeelding

Deze ook benieuwd naar
Afbeelding

En de stylist choice, ben erg benieuwd want het is wel iets wat ik leuk vind

Afbeelding

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 10:03

Ik ga ook maar eens een box bestellen! Vindt er echt wel mooie boxen tussen zitten :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 10:04

Vanmiddag worden er goede foto's gemaakt maar ik ben stiekem al even in de spijkerbroek geklommen en die past en zit lekker. *\o/*

@Hans leuke preview, je kunt zien dat alles echt bij elkaar past qua style.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 10:08

Ik vind mijn styliste ook echt leuk :j

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:02

Wauw, dit gaat te snel om op alle boxen te reageren.
Die van mij is inmiddels aangemeld bij Post-NL, maar nog geen datum bekend en nog niet daar gearriveerd.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:05

Hanafubuki schreef:
Ik vond mijn preview leuk :j paar dingen niet, die heb ik eruit laten halen en gevraagd daarbij om low-budget akternatieven omdat de rest van de boks redelijk prijzig is. Ben wel erg benieuwd nu!

Deze heb ik eruit laten halen, niet mijn ding qua vormen en ik hou niet van knoopjes
[ [url=m/DlyEjG.png]Afbeelding[/url] ]

Legging wil ik proberen
[ [url=m/dWxMVc.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0maIpq.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LSlHtP.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/A4uh7t.png]Afbeelding[/url] ]

Nee dit vind ik niks, schoenen mogen erbij maar dan liever of sleehakken of naaldhakken
[ [url=m/pvmqeQ.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EmnXTM.png]Afbeelding[/url] ]

Ja gewoon helemaal gaaf, ben heel benieuwd hoe hij staat en of ik dan het bedrag er aan uit wil geven (70 euro, heb vergelijkbare broeken gehad voor 30)
[ [url=m/Vm3pu1.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RUpmrg.png]Afbeelding[/url] ]

Deze ook benieuwd naar
[ [url=m/y13KIT.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/suWsw5.png]Afbeelding[/url] ]

Ohh waar is die rok van?! Die vind ik echt geweldig <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:07

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:08

Krijg je na je feedback de nieuwe kledingstukken ook te zien? Of is dat een verrassing?

@Hans: super leuke box! Die rok is inderdaad gaaf <3

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:09

_Femkeeex schreef:
Krijg je na je feedback de nieuwe kledingstukken ook te zien? Of is dat een verrassing?

@Hans: super leuke box! Die rok is inderdaad gaaf <3

De nieuwe kledingstukken zijn in principe een verrassing, maar je kunt ze wel zien bij je bestellingen zodra de box wordt ingepakt!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:56

Hanafubuki schreef:

[ [url=m/DlyEjG.png]Afbeelding[/url] ]

Legging wil ik proberen
[ [url=m/dWxMVc.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0maIpq.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LSlHtP.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/A4uh7t.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pvmqeQ.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EmnXTM.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Vm3pu1.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RUpmrg.png]Afbeelding[/url] ]

Deze ook benieuwd naar
[ [url=m/y13KIT.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/suWsw5.png]Afbeelding[/url] ]

Oeh heel leuk! Wel weinig kleur haha maar ik zou deze box ook heel tof vinden

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 12:19

Ik heb alles gepast, morgen krijgen jullie foto's maar hier alvast mijn bevindingen. Het bomberjack was tot mijn grote teleurstelling in het algemeen te klein, op zalando zelf staat ook deze een maat groter te bestellen dus die wil ik nog nabestellen in een L. Verder zat het shirt voor daaronder prima. De andere broek is en te groot en trekt strak op vreemde plekken. De donkerblauwe blouse is zo'n glad snijdend stofje en dat deed ie dan ook bij mijn armen, dus die gaat terug, want lengte was verder wel goed. Het spijkerjasje+ de lichte blouse zaten goed en staan volgens mij ook super leuk! Alleen ik vind de inkijk al snel too much, alhoewel ik dat wel hebben kan, maar ik ben daarin nogal preuts, maar ik vind die blouse verder zo leuk dat ik hem alsnog gewoon ga houden. Beetje uit mijn comfortzone stappen. De schoenen waren te smal voor mijn brede voeten dus ik kon mijn tenen er niet in strekken, dus die gaan ook terug.