Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destination schreef:De Duitse gezondheidsminister heeft aangekondigd dat Duitsland de kosten zal betalen van EU burgers die in Duitsland worden behandeld. Het gaat om ongeveer 20 miljoen euro en geldt voor patiënten die tot eind september in Duitse ziekenhuizen worden opgenomen vanwege Corona.
Bron: ntv liveblog
SusanH schreef:Ik werk wel, maar dat is ook anders. Hangt toch een wat gespannen sfeer nu die ik niet prettig vind. Kost me veel energie.
speurneusc schreef:optie voor degene die 28 april naar malieveld gaan, stop ze daarna bv in het ahoy, ketting op de deuren en tralies voor het raam en laat ze daar 3 weken zitten, kijken hoeveel er nog gezond naar buiten wandelen naar 3 weken, mogen ze het in de drie weken allemaal zelf oplossen daarbinnen.
Cer schreef:Oh Rien, dat is een beetje goed nieuwswe blijven duimen..
Ik zag dit weekend een oproep op twitter van een groep mensen die willen protesteren op 28 april op het binnenhof, tegen alle maatregelen. Dat de burgers zich niet meer moeten laten onderdrukken en dat 'we' recht hebben op onze vrijheid die nu afgepakt is.. Ik vond dat eerlijk gezegd wel een beetje beangstigend..
speurneusc schreef:optie voor degene die 28 april naar malieveld gaan, stop ze daarna bv in het ahoy, ketting op de deuren en tralies voor het raam en laat ze daar 3 weken zitten, kijken hoeveel er nog gezond naar buiten wandelen naar 3 weken, mogen ze het in de drie weken allemaal zelf oplossen daarbinnen.
lenaa_tje schreef:Cer schreef:Oh Rien, dat is een beetje goed nieuwswe blijven duimen..
Ik zag dit weekend een oproep op twitter van een groep mensen die willen protesteren op 28 april op het binnenhof, tegen alle maatregelen. Dat de burgers zich niet meer moeten laten onderdrukken en dat 'we' recht hebben op onze vrijheid die nu afgepakt is.. Ik vond dat eerlijk gezegd wel een beetje beangstigend..
Helaas zie je dit onder andere in de vs en Brazilië al.
Echwel schreef:lenaa_tje schreef:Ik denk inderdaad dat het mooie weer een grote rol speelt. Het heeft zo lang geregend en gestormd en willen dus ook genieten van het mooie weer.
Maar dat kan toch.
Koffie meenemen en ergens rustig buiten genieten