Ontopic, wanneer kunnen we weer op vakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Ik blijf duimen dat ik op roadtrip kan ik de zomer, al is het maar door Duitsland.
SusanH schreef:Ik vind het echt suf van de onderwijsraad. Ze durven gewoon in mei niet open. Als ze dat nu eerlijk toe durven te geven.
Marie_Anne schreef:Ik denk dat we misschien wel weer in Nederland weg kunnen binnen niet al te lange tijd, maar dan zullen heel veel mensen dat wel willen en zal het zo vol geboekt zijn, vrees ik. Gewoon een huisje op een vakantiepark bedoel ik. Of zal dat meevallen?
mvdende schreef:En wat betreft Nederland, ik verbaas me iedere keer weer hoe mooi ons Kikkerlandje ook kan zijn. Er zijn zat mooie wandelroutes en ook nog best genoeg leuke dingen te doen samen met een hond.
NatasjavE schreef:Maar ik ga niet in een huisje ergens zitten terwijl ik er ook zo naar toe kan rijden.
Marie_Anne schreef:Ik vind een weekendje of weekje Veluwe of Terschelling echt genieten. Ook in mijn eentje.
Lekker wandelen en fietsen, ik heb alleen een supermarkt nodig, verder niets.
Marie_Anne schreef:Ik vind een weekendje of weekje Veluwe of Terschelling echt genieten. Ook in mijn eentje.
SusanH schreef:Marie_Anne schreef:Ik vind een weekendje of weekje Veluwe of Terschelling echt genieten. Ook in mijn eentje.
Ook geen slaapplek? Flauw ik weet het. Ik vind NL prachtig. Als ik nooit meer naar het buitenland zou mogen zou ik dat niet erg vinden. Ben niet reislustig ingesteld en als ik bossen of strand heb om heen te gaan ben ik al tevreden.