Whale schreef:Jum, lekker! Hier was de worteltjestaart ook verrukkelijk
Omg, dat is ook zo lekker
.Nu wil ik taart
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En heel vriendelijk lees ik, leuk om te onthouden als wij ooit een boerderijtje kopen.

sorry
Dallista schreef:Whale schreef:Dit wordt een lange nachtje (Nee oké, ik ga proberen om om 2 uur gewoon m'n bed in te kruipen, als ik de tijd niet vergeet), want het is 0:00 geweest en nu kan ik eindelijk Final Fantasy spelen
![]()
En?? Beetje aan het genieten? Wat is ie mooi, heh!
Vooral Oma vind het hilarisch. Skype was een uitvinding maar dat je taart kan laten bezorgen is helemaal een ontdekking
Blijheid schreef:Hier ook lekkere taart. Zusje wordt morgen 30. We vieren het met familie via Skype, en m'n vader heeft bij iedereen die mee Skypt dezelfde taart laten bezorgenVooral Oma vind het hilarisch. Skype was een uitvinding maar dat je taart kan laten bezorgen is helemaal een ontdekking
Whale schreef:Blijheid schreef:Hier ook lekkere taart. Zusje wordt morgen 30. We vieren het met familie via Skype, en m'n vader heeft bij iedereen die mee Skypt dezelfde taart laten bezorgenVooral Oma vind het hilarisch. Skype was een uitvinding maar dat je taart kan laten bezorgen is helemaal een ontdekking
Oh geweldig!
Ik krijg ook regelmatig een app van oma, geweldig
.

.
Schattige foto.
toen ik weer buiten kwam stond er een flinke rij, met het max. aantal karren wat mocht werd het de medewerkers toch wat te heet onder voeten en werd besloten minder karren uit te delen. Heel goed.
Indonesisch.
Super goed restaurant hier in het dorp waar je nu kan afhalen in het weekend, hopelijk gaat dat niet failliet.