wemkelover schreef:tsja maandag komt mijn moeder hier dus wel op visite. En daar ben ik wel blij om, ik was al voor dit gedoe al onder behandeling omdat ik tegen overspannen aan zit en het wordt er op deze manier niet beter op. Ik ben blij dat ze wel even komt. En ja ze zal haar kleinkinderen waarschijnlijk ook wel een knuffel geven, geen idee. Wij proberen hier zoveel mogelijk de regels te volgen, maar zo streng als ik het af en toe lees dat je huis niet eens meer uit mag om blokje te lopen in de straat. nee zo streng zijn we dan niet, maar we zoeken drukte niet op.
Als je moeder alleen woont en verder geen contacten heeft, dan zie ik daar geen probleem in.
Mocht je nog 2 broers/zussen hebben met kids, die ook door moeders bezocht en geknuffeld worden, dan zou ik het afraden, want dan werk je verspreiding van het virus in de hand.
Wij zijn wel streng. Er is 1 vriendin die nog bij ons thuis komt, die werkt in de zorg maar is nog niet aan het werk geweest om prive redenen. Die houdt afstand en komt na maandag (dan begint ze weer te werken) niet meer hier thuis.
We spreken wel op stal af, daar is afstand houden geen probleem en deel je geen eten/drinken/huishouden, wat we dus normaal wel doen.