Ailill schreef:Maar wat zijn ouderen? Ik schrok me afgelopen zomer een hoedje toen iemand op Tinder me daddy noemde, ik bedoel maar: Age is just a number
Jij een daddy? Was dat er eentje van 15?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shaggy09 schreef:Nou je mag best stoppen met werken en kritisch en egoïstisch zijn hoor. Ik snap het zelfs wel.
Maar altijd dat zeiken op jongeren vind ik apart, ik proef daar ook altijd wat jaloezie bij.
). Dame die zichzelf tot de nobele klasse vind behoren (maar het niet is vermits ze ook gewoon bij ons in 2de klas zit).
). Ober geeft het door aan de keuken.
.
.
dit was ook een akita.
. Janine1990 schreef:Je bent wat mij betreft 100% een 'oudere' wanneer je niet meer werkt én niets nuttigs met je leven doet, behalve het bekritiseren van anderen en egoïstisch zijn...
Gelukkig krijgen we steeds minder van dit soort ouderen, althans... Als ik hoor hoeveel mensen er van mening zijn dat ze doodgaan als ze stoppen met werken/nuttige dingen doen... Of het aantal gepensioneerden die gerust nog eens voor hun oude werkgever op de auto stappen vanwege onderbezetting etc.
Luxorvalkje schreef:kiki1976 schreef:Je wist nooit wat je aan hem had. Zo kon hij normaal tegen ieder praten op bv zijn eigen verjaardag. Om een seconde later iedereen boos de deur te wijzen omdat je hem zijn zuurstof zou ontnemen.
Oei Kiki1976, dat klinkt als het begin van dementie
Christiene schreef:Ik zag net een filmpje van een kwaaie bejaarde die een ladder omtrekt waar iemand op staat heel hoog.... woow je zal eer maar op staan en zo kwaaie oude maar tegenkomen.

Luxorvalkje schreef:kiki1976 schreef:Je wist nooit wat je aan hem had. Zo kon hij normaal tegen ieder praten op bv zijn eigen verjaardag. Om een seconde later iedereen boos de deur te wijzen omdat je hem zijn zuurstof zou ontnemen.
Oei Kiki1976, dat klinkt als het begin van dementie
verootjoo schreef:kiki1976 schreef:Je wist nooit wat je aan hem had. Zo kon hij normaal tegen ieder praten op bv zijn eigen verjaardag. Om een seconde later iedereen boos de deur te wijzen omdat je hem zijn zuurstof zou ontnemen.
Zulke verhalen vind ik altijd wel schrijnend om te horen, want hier is zo duidelijk meer aan de hand wat blijkbaar niet herkend wordt als zodanig

lor1_1984 schreef:Christiene schreef:Ik zag net een filmpje van een kwaaie bejaarde die een ladder omtrekt waar iemand op staat heel hoog.... woow je zal eer maar op staan en zo kwaaie oude maar tegenkomen.
Ik kwam er ooit 1 tegen, weet niet of het dezelfde is, van een bejaarde die liep te schreeuwen en schelden omdat er gerenoveerd werd aan een huis op zondag.
Die nam ook doodleuk de ladder mee terwijl die mannen op het dak stonden.
Deze was het:
[ Video ]
, een oud stel komt aangelopen. De echtgenoot loopt achter de rolstoel van zijn vrouw en het echt paar heeft hooglopende ruzie. Ze zijn op de boulevard van Benidorm en het is hartstikke druk met mensen. De ruzie loppt meer een meer op en iedereen kijkt meer en meer en ook steeds openlijker. Eerst is het nog stiekem kijken, maar mensen gaan op een gegeven ogenblik staan om te kijken wat daar nu gebeurt. En dan gebeurt het, zegt de echtgenoot opeens woedend: "Ik heb het helemaal gehad met jou", en voor de verbijsterde blik van het toekijkende publiek (die niet weet dat dit satire is) mikt hij zo zijn vrouw in de hoek waar allerlei kartonnen dozen liggen (met daaronder matrassen, maar dat kan niemand zien) . Het publiek is helemaal van de kaart en komt aangerend om de vrouw eerste hulp te geven. Dat programma is zo enorm geestig