Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 11:59

Shanna schreef:
Ik heb nu iets op het oog, maar die persoon reageert super traag.. Ik check 100 x die berichten, pas na 2 dagen zijn de vinkjes groen, en dan nog geen reactie.. En ik wil het erg graag hebben, het is in het zelfde dorp als waar ik woon. Ik heb dus maar om een telefoonnummer gevraagd, mijn nummer daarbij gegeven, en aangegeven dat ik in het zelfde dorp woon dus snel kan (en wil) komen. Wederom gelezen, geen reactie.. :+
Dus nu loop ik mezelf helemaal op te vreten. Zo erg zelfs dat ik er slecht van slaap. Frustrerend!! :+

Haha herkenbaar! Hoewel ik toch prima slaap.

Ik heb hetzelfde met een rijbroek die ik hebben wil. Mijn bod was al snel akkoord, maar ze reageert echt zo traag op de rest (verzendkosten enz.) ze heeft zelfs nog geen betaalverzoek gestuurd, terwijl ik akkoord ben met alle kosten die ze moet maken, want ik wil die broek gewoon hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 12:03

_O- Ik heb dus afgelopen nacht de hele nacht liggen dromen dat ik eindelijk een reactie had.. om 5 u werd ik zo wakker dat ik het ging checken, niks dus.. Daarna niet weer kunnen slapen natuurlijk van de onrust.. :+
Nu komt dat niet alleen door deze gebruiker hoor, ook omdat we zelf iets gratis af te halen hebben waar ik super veel reacties op kreeg maar 0 afspraken, en omdat we vanmiddag iets anders van marktplaats op gaan halen wat we al super lang willen en zoeken en steeds te duur was maar nu eindelijk een goede deal hebben gevonden! :Y)

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 14:39

Shanna schreef:
_O- Ik heb dus afgelopen nacht de hele nacht liggen dromen dat ik eindelijk een reactie had.. om 5 u werd ik zo wakker dat ik het ging checken, niks dus.. Daarna niet weer kunnen slapen natuurlijk van de onrust.. :+
Nu komt dat niet alleen door deze gebruiker hoor, ook omdat we zelf iets gratis af te halen hebben waar ik super veel reacties op kreeg maar 0 afspraken, en omdat we vanmiddag iets anders van marktplaats op gaan halen wat we al super lang willen en zoeken en steeds te duur was maar nu eindelijk een goede deal hebben gevonden! :Y)

Gratis af te halen items zet ik gewoon bij de voordeur neer als ik naar mijn werk ga en dan kunnen ze het gedurende de dag daar op halen. Ik blijf er zeker niet voor thuis, tot nog toe werkt dat erg goed en elke keer is het item netjes opgehaald als ik thuis kom. Ik heb een Ring deurbel, dus die "ziet" de beweging en neemt dan op, dus nooit misverstanden over wie daar wel of niet is geweest.

x_ankieee

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 16:54

Wanneer mensen je vertellen dat het product wat je te koop hebt staan veel te duur is, want ze kunnen het online nieuw ook voor €30 euro krijgen en ik vraag er €45 voor. Tuurlijk, als je een kindermaat wil kopen voor die prijs raad ik het je zeker aan dat te doen en dan mij niet te vertellen wat voor prijs ik aan moet houden :+

Gaat om duur merk wanten, gloednieuw, nieuwprijs €80. In die maat niet meer online te krijgen, alleen voor kids :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 17:42

Bod gedaan op Dr Martens en verkoper ging akkoord.
Kon ze wel pas volgende week ophalen, eerder kon de verkoper niet.

Werd overboden en niets meer gehoord uiteraard.
Zijn dus mooi aan een ander verkocht, beetje jammer weer.

Had via facebook echt een opdringerig persoon.
Ging om een jas ruilen voor een zak koffiepads.
Na een aantal berichten achter elkaar reageer aub, was ik het wel zat :')

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 18:51

Shanna schreef:
Ik heb nu iets op het oog, maar die persoon reageert super traag.. Ik check 100 x die berichten, pas na 2 dagen zijn de vinkjes groen, en dan nog geen reactie.. En ik wil het erg graag hebben, het is in het zelfde dorp als waar ik woon. Ik heb dus maar om een telefoonnummer gevraagd, mijn nummer daarbij gegeven, en aangegeven dat ik in het zelfde dorp woon dus snel kan (en wil) komen. Wederom gelezen, geen reactie.. :+
Dus nu loop ik mezelf helemaal op te vreten. Zo erg zelfs dat ik er slecht van slaap. Frustrerend!! :+

Kun je niet gewoon even langsgaan dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 23:20

Gratis item van mij was een hoekbank.. die mensen zijn uiteindelijk dus niet geweest.. allemaal rare excuses.. hele dag naar de knoppen.. door te wachten op mensen die steeds een uurtje later zouden komen..
Zelf gingen we een nieuwe marktplaats bank ophalen dus hij stond gruwelijk in de weg. Gelukkig wel vanavond nog opgehaald door een ander gezin die wel kwamen opdagen! :D
Maar geen item wat ik bij de voordeur kon neerzetten haha!

Helaas van dat andere item bij ons uit het dorp geen idee wie het is, dus langs gaan is geen optie.. -O-
Geduld is een schone zaak zeggen ze dan toch? :+
Donderdag was het er in elk geval nog, laat ik maar hopen dat dat nu nog zo is.. :Y)

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 15:44

Ik heb dik 2 weken geleden 2 cavia's gekocht.
Zij: vanaf volgende week dinsdag na 22.00 uur en de dagen daarna kunt u ze halen.
Ik: waarom dan pas ze zijn oud genoeg.
Zij; ik ga een week op vakantie.
Ik: is goed ik neem wel contact op.
De dinsdag om 9,00 uur. Zij: heeft u nog belang bij de caafjes.
Ik: Ja maar dat kon pas na vanavond.
Volgende dag Zij: door familie omstandigheden kan het deze week niet.
Ik: oke ik hoor het wel.
Vandaag Zij: Heeft u nog cavia's nodig?
Ik: wat is dat nou voor vraag ik heb ze toch besproken.
Hier krijg ik dus een sik van en ben benieuwd of ik ze nog krijg.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 16:41

pillow schreef:
Zij: vanaf volgende week dinsdag na 22.00 uur en de dagen daarna kunt u ze halen.

Ik zou terugsturen dat als het nog lang duurt het niet meer hoeft en dat je dan met kerst wel gewoon konijn eet
Als de handel zo moeilijk moet dan hoeft het toch gewoon niet meer. ...

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:01

Met zo iemand heb ik contact gehad i.v.m. jonge hanen.Alleen was ik de verkoopster.
Meerdere malen vragen 'Heeft u ze nog?','Kan ik vandaag nog komen?
Je geeft dan je adres,komt men niet opdagen.
Een week later dezelfde reacties van dezelfde persoon.
:evaw: Dikke doei.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:10

Oh dat heb ik met kuikens gehad. Man die ze voor absurt weinig wilde hebben. En iedere keer opnieuw berichten bleef sturen. Heb hem elke keer kunnen blokkeren. Die wilde er wel 2 voor 5€ terwijl de Vp €12,50 per kuiken was.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:14

Ik vraag me dan af of hij/zij niet door heeft dat al zijn/haar vragen via chat onder de eerdere berichten staan.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:33

Hier iemand of ze spullen gratis mag hebben.

Heb maar gewoon alleen 'nee' teruggestuurd.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:47

Net een mevrouw die vroeg of ik niet toevallig bij haar in de buurt kwam zodat ze kon passen. Was voor haar een eindje rijden. Nou ben ik echt de beroerdste niet maar ze woonde een uur rijden en 70km verderop. Toen vond ik dat toch wel een lomp brutaal verzoek.

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:50

Waarom? Stel dat je wel in haar buurt moest zijn dan had het misschien wel gekund. Ze dwingt het je niet op ze vraagt het alleen maar.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 18:54

DeBuurvrouw schreef:
Waarom? Stel dat je wel in haar buurt moest zijn dan had het misschien wel gekund. Ze dwingt het je niet op ze vraagt het alleen maar.

Die vraag had ik laatst ook ivm een deken. Toevallig zou ik dat weekend naar mijn zus 80 km ver en kwam ik nagenoeg langs haar dorp. Dus dat kon mooi,

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 19:33

Sky_As schreef:
pillow schreef:

Ik zou terugsturen dat als het nog lang duurt het niet meer hoeft en dat je dan met kerst wel gewoon konijn eet

Hahaha ik moest hier erg om lachen :-)

Maar serieus, ik zou het afzeggen. Dieren is een verantwoordelijkheid en de aanschaf moet gewoon goed gaan. Het is geen bank die je ook een week later kan halen, maar iets waar je ook naar uitkijkt.

Ik had het ook met cavia's dat het een week later werd, maar dat was vanwege een schurftplekje en de fokker wilde ze graag gezond plaatsen. Dat vind ik een legitieme reden en was in overleg.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 19:37

DeBuurvrouw schreef:

Nee klopt maar met de rest van haar tekst kwam het wel pusherig over ondanks dat het goed bedoeld kan zijn.

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 21:35

A,kijk dat wist ik niet dus kon ik jou reactie niet goed plaatsen.

( Ik vraag ook wel eens of mensen toevallig ergens in mijn buurt moeten zijn,zo heb ik ooit mijn oude trailer banden in de auto gepropt toen ik met paard en trailer-nieuwe banden- naar een wedstrijd ging 85 km verderop)

Maar ik vraag het altijd netjes en bied het soms ook wel aan .

Phuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 22:08

Hier een fijne handel gehad. Rhino deken + liner kunnen kopen voor een normale prijs. Nu hopen dat ze goed aankomen.
Heb ik alleen nog een 0 grams nodig en dan kan ik deze winter even vooruit.
Waarschijnlijk past het volgend jaar niet meer haha dus dan is 2de hands wel heel fijn :).
En nog een beetje hopen dat het op die smalle dame gaat passen qua pasvorm. (Qua dekenmaat wel, dat heb ik kunnen passen viavia)

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 22:22

Sky_As schreef:
pillow schreef:

Het zijn nog jonge dieren, dus ik heet haan met kerst. Ik kan ze morgen halen, ben benieuwd.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 23:06

Hier ook weer 2 fijne ervaringen :n

Met iemand een afspraak gemaakt, dag en uur stonden vast dat ze het zou komen ophalen, adres doorgegeven, maar op de betreffende dag en tijd, niemand te zien natuurlijk.

Een weekje later reactie op een advertentie die al een tijdje stond en waar ik de hoop al voor had opgegeven. "is deze nog beschikbaar?", "ja hoor, deze is er nog." en wederom geen reactie. Nogmaals een berichtje erachteraan gestuurd een dag of 2 later, maar niets hoor...

Alle berichten in beide situaties werden wel gelezen maar reageren? Ho maar |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 23:29

Ik had nu ook een mooie, gisteren een bank gratis erop gezet die ook echt gisteren weg moest, hele dag thuis gebleven voor mensen die niet kwamen (maar me wel aan het lijntje hielden), ‘s avonds was de bank weg dus advertentie verwijderd. Krijg ik vandaag nog steeds reacties of de bank er nog is en dat ze hem zo graag willen hebben.. |o

Dat artikel wat ik zo graag wil heb ik nog steeds geen reactie op gehad.. vandaag een melding dat de advertentie bijna gaat verlopen “reageer nu snel!” .. Als de verkoper dat nou ook eens zou doen.. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 19:28

Jeeeej ik heb de contactgegevens eindelijk gekregen, dus kan morgen het door ons zo gewilde item ophalen!! :D

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 00:11

Meer mensen die last hebben van die vervelende pop-ups in marktplaats? Anders ligt het aan mijn laptop..