Balenciaga schreef:Unpopular opinion: Dit topic is niet bedoeld om al je irritaties/dingen waar je een hekel aan hebt maar klakkeloos in neer te pleuren.
Mensen snappen het echt niet he

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Giolli schreef:Balenciaga schreef:Unpopular opinion: Dit topic is niet bedoeld om al je irritaties/dingen waar je een hekel aan hebt maar klakkeloos in neer te pleuren.
Ik denk dat iemand een topic moet openen voor die issues?Het dwaalt wel af ja.
MPR4 schreef:- Het geld wat allemaal aan de Notre Dame was gedoneerd kon veel beter voor andere dingen gebruikt worden.
- Ik vind het smerig als saus van het ene eten het eten aanraakt waar het niet bij hoort. Of als sauzen gemengd worden.![]()
- Er worden veel te snel excuses gezocht als je anders dan het perfecte plaatje bent. Bevestiging dat er een reden is dat je niet 'normaal' bent, of je speciaal laten voelen door een stempel. Ik vind dat echt verschrikkelijk. Maar dan ook vooral degenen die zichzelf een diagnose geven en nooit naar een psycholoog (of iets anders vergelijkbaars) gaan om het officieel te laten testen.
- Koude winters zijn heerlijk.![]()
- Veel kinderen zijn slecht opgevoed. En naar mijn mening mogen sommige ouders van tegenwoordig best iets hardhandiger zijn. Natuurlijk niet je kind allemaal blauwe plekken geven, maar wel iets zoals aan het oor meenemen om hem/haar iets duidelijk te maken. Of een privilege/hobby tijdelijk afpakken.
Daar staat wel tegenover dat je dan ook goed gedrag moet belonen.
- Ik ben voor kilometerheffing.
- Sokken over de broek zijn leuk.
- Ik weet niet of deze populair is: (verre) treinreizen moeten goedkoper worden en vliegreizen duurder.
- De mens gaat medisch vaak veels te ver om iemand te redden. Soms als het einde dichtbij is moet je dat einde ook gewoon laten komen in plaats van het constant uit te stellen.
- Er moet meer vergoeding komen voor studenten die een studie doen voor een baan waarbij echt nieuwe mensen nodig zijn. Zoals veel banen in de zorg.
- Het Nederlandse schoolsysteem moet drastisch veranderen.
- Baby's zijn lelijk.
- Soms vind ik de doodstraf terecht.
sureido schreef:Iinge_ schreef:In dat geval ga ik hem even on topic schoppen.![]()
Skiën is echt veel leuker dan snowboarden.
Blijkbaar een niet heel populaire mening van mij in deze wereld is: fulltime werken is niet goed voor een mens
Huh, 80% skiet
Neverland schreef:Vrouwen die niet fokken moeten extra vrije dagen krijgen op het werk. Vrouwen met kinderen krijgen vrije dagen (bij de geboorte) maar vrouwen die geen kinderen willen of niet kunnen krijgen, krijgen niks. Alhoewel ik denk dat deze niet zo unpopulair is. Die vrije dagen gelden ook voor mannen.
Balenciaga schreef:Unpopular opinion: Dit topic is niet bedoeld om al je irritaties/dingen waar je een hekel aan hebt maar klakkeloos in neer te pleuren.
elnienjo schreef:Neverland schreef:Vrouwen die niet fokken moeten extra vrije dagen krijgen op het werk. Vrouwen met kinderen krijgen vrije dagen (bij de geboorte) maar vrouwen die geen kinderen willen of niet kunnen krijgen, krijgen niks. Alhoewel ik denk dat deze niet zo unpopulair is. Die vrije dagen gelden ook voor mannen.
Eens!
En sterilisatie (die niet meer omkeerbaar is) moet veel jonger mogelijk gemaakt worden.
xLianneeee schreef:- ik vind mensen met (te veel) make-up niet mooi. Wat is er mis met je natuurlijke zelf? En waarom zou je je hoofd vol smeren met allerlei goedjes? Als ik ga zwemmen (of na het douchen) schrik ik soms hoe andere mensen er uit zien zonder make-up.
- koffie is vies
- Ariana grande, adele en beyonce zijn niet leuk.
- kinderen en baby's vind ik over het algemeen verschrikkelijk.
- ik wil geen kinderen
- spruitjes en champignons zijn lekker
- mensen die te groot / zwaar zijn voor hun paard zouden niet meer mogen rijden. Van mij mag hier dus ook een soort controle op komen.
Danielleeee_ schreef:Balenciaga schreef:Unpopular opinion: Dit topic is niet bedoeld om al je irritaties/dingen waar je een hekel aan hebt maar klakkeloos in neer te pleuren.
Veel unpopular opinions zijn nou eenmaal negatief. Ik heb een hekel aan Adele, maar bijna niemand die ik ken vind dat ook. Het is iets waar ik een hekel aan heb, maar het is óók een unpopular opninion.