De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 10:41

sureido schreef:
Oh, dat alleen naar centerparcs klinkt nog niet eens zo verkeerd :’) ik vind centerparcs echt heel leuk altijd en krijg dan echt een vakantiegevoel.

Maar niemand wil mee naar centerparcs :+

Ze hebben gelijk! Ik wil er niet dood gevonden worden! :D

Was er ooit één keer met een reisreunie 2 nachten, maar doe mij maar gewoon een normaal kleinschalig hotelletje of b&b. Vreselijk concept die gezinsparken.

Anoniem

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 10:45

7-2 regel zou voor mij dan 24 tot 56 zijn.. No thanks!
Centerparks ga ik ook niet vrijwillig heen :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 10:56

Bagheera_206 schreef:
Silly1972 schreef:
Wat is de 7-2 richtlijn?
Ik zit nu te kletsen nl met iemand die 11 jaar jonger is, maar toch klikt het erg goed. :o

Leeftijd van de oudste delen door twee en daar dan zeven bij op tellen. Dat is ongeveer jouw sociaal geaccepteerde doelgroep. :')

Ohhhhhh dan kan het makelijk :+

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 11:08

Allemaal apart in een huisje naast elkaar :’)

Ik vind met groot leeftijdsverschil, dat het nu allemaal wel leuk is, maar als dadelijk iemand 75 is en de ander 60 zal je het wel flink merken.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 11:17

Mijn nichtje is getrouwd met iemand die 20 jaar ouder is.
Nu gedraagt hij zich alsof ie 15 is maar toch.
Iets leeftijd verschil maakt mij niet uit maar moet voor mij niet meer zijn dan 5 jaar.

En gezellig center parcs. Ik ga nooit in mijn eentje op vakantie, of sowieso op vakantie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 12:19

Mijn oom en zijn man schelen 25 jaar. Mijn oom is inmiddels al 10 jaar met pensioen en begint echt ouderdomsdingen te krijgen, terwijl zijn man midden in het leven staat en nog fulltime werkt. Nu ga je idd het verschil echt zien/merken..

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 12:21

Mijn ouders hadden 18 jaar leeftijdsverschil.
Kan je zeggen dat het als 14 jarige puber het niet leuk is als er wordt gezegd "wat leuk dat je opa je ophaalt van school!"
En de daarbij behorende generatiekloof...

Maar als er geen kinderen in het spel zijn is dat natuurlijk wat anders!
Al lijkt het me zwaar om te zien dat je veel oudere partner oud wordt met alle bijbehorende klachten.

Mijn laatste ex was bijna 5 jaar jonger.
Als dacht iedereen dat hij ouder was <<)

Ben zelf meer van de 5 jaar regel, jonger en ouder.
Veel jonger hebben ze vaak een kinderwens en veel ouder zitten ze liever op de bank... >;)

Ben bijna 2 jaar geleden tijdens mijn vakantie heerlijk op de vrijdag richting Scheveningen gegaan, onderweg een vogelpark bezocht en daarna naar een hotel.
Lekker nog wat rond gewandeld en gegeten om de avond af te sluiten met de Lion King.
Volgende dag weer over de boulevard gelopen, wat gegeten en weer naar huis.
Week later naar Safaripark Beeksebergen geweest.
Met mijn verjaardag vorig jaar naar Soldaat van Oranje geweest.

Als je iets wilt dan moet gewoon doen.
Heb afgelopen jaren vaak genoeg aan vrienden gevraagd om samen wat te doen maar dan heb je al snel dat ze met gezin en partner zitten...

Neemt niet weg dat we heus wel wat dingen samen doen hoor, maar daar zit meestal een hele planning aan vooraf :D

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 13:20

elnienjo schreef:
sureido schreef:
Oh, dat alleen naar centerparcs klinkt nog niet eens zo verkeerd :’) ik vind centerparcs echt heel leuk altijd en krijg dan echt een vakantiegevoel.

Maar niemand wil mee naar centerparcs :+

Ze hebben gelijk! Ik wil er niet dood gevonden worden! :D

Was er ooit één keer met een reisreunie 2 nachten, maar doe mij maar gewoon een normaal kleinschalig hotelletje of b&b. Vreselijk concept die gezinsparken.

Inderdaad, Centerparcs of Landal was leuk... tot een jaar of 10 :+ Nu spendeer ik liever m'n geld aan vakanties waarbij ik ieder geval iets van de wereld zie.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 13:21

Dat is dan ook wel weer zo. Misschien een beetje te veel op zoek naar dat gevoel van vroeger :')

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 13:42

Ik wil gewoon ergens heen waar ik lekker kan wandelen. Voor nu kan ik gelukkig mijn moeder nog meeslepen. Die vind die wandelweken ook heerlijk.
Begin dit jaar zijn we een weekje naar zeeland geweest. In de buurt van renesse. Elke morgen samen een wandeling en de rest van de dag met oma op stap (die was toen ook mee).
En na pinksteren zijn we met de camper naar duitsland geweest.

Op de een of andere manier vind ik het eng om alleen op vakantie te gaan. Ik zal op een gegeven moment wel moeten, maar gelukkig heb ik nog minstens 12 jaar voordat mijn ouders met pensioen gaan en veel meer (willen) gaan reizen.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 14:50

Waarom durf je niet alleen? De USA en Canada zijn bijv heerlijke landen om te roadtrippen en wandelen in natuurparken en je hebt zo makkelijk aanspraak van Amerikanen.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 16:23

En anders kijken of je vrij bent van 2 tot 6 sept en dan boeken we samen een huisje en plannen we uitjes in de omgeving. Desnoods in belgie of frankrijk of belgie :+

Of we boeken samen het huisje en we gaan overdag ieder eigen plan trekken. Heb ik eens met een stel klasgenoten gedaan in Spanje. Ik zat de hele dag bij het zwembad van het huisje en iedereen de hort op. Sommige samen, sommige alleen. En ik? Ik had rust aan mijn kop en kon alle boeken lezen die ik mee had :D

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 17:54

Ik hou van vakanties waarbij ik w enigszins contact heb. Vaak wordt dat bv vakantiewerk, of vorig jaar bv een taalcursus. Dit jaar werk ik bij de taalcursus. Veel mensen, aanspraak wanneer je wil maar je kunt ook alleen zijn. Helaas nog wel veel pijn van m'n ex, dat vind ik super jammer.

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 18:52

@Sheran :(:)

Hier de 1e 2 weken van september vakantie.
Ga in ieder geval in de 1e week een dagje naar vrienden welke in Noord Holland op vakantie zijn.
Misschien plak ik er wel een hotel of BenB aan vast en ga wat in de omgeving bekijken.
Hou niet van vakanties waar ik niets kan doen, dat doe ik liever thuis.
Vind het wel leuk om dierentuinen en/of andere bijzonder heden te zien.
En aangezien ik toch wel op de centjes moet letten niet al te duur.
En dan is vaak verder op reis als alleenstaande best wel een hele uitgave.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 18:55

Ik denk ivm met alles wat er in het nieuws komt. Zo ga ik ook niet alleen wandelen in het donker (alleen als ik de honden van mijn schoonzusje bij me heb, die zijn super beschermend.)

Heel lief al dat aanbod, maar voor dit jaar kan ik geen vaakntie meer oppakken ;) ik heb al 3 weken gehad en nog 1 week vaakntie gepland maar dan ben ik weer hondenoppas en heb ik 3 tot 4 honden bij mij thuis.
Volfens jaar weet ik niet of en wanneer ik vakantie krijg. Ik moet een vast contract krijgen en ik ben bang dat ik dat niet krijg. Dus moet ik op zoek naar nieuw werk :s

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 20:38

Afbeelding

Vandaag lekker dagje naar Valkenburg geweest. Dikke 10k gewandeld met de hond en afgesloten met een terrasje.

Reactie van zus op de foto: wie zit er op de stoel?

Reactie van vader: met wie ben je geweest?

Nou helemaal niemand. Gezellige gesprekken gehad met de mensen aan de tafel naast me en had de hond mee. Heerlijke dag gehad!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:43

Mensen vinden het ook snel raar als je in je eentje bijvoorbeeld naar de bioscoop gaat. "Dat is toch saai?" onder de film praat je toch niet, dus of je nou in je eentje gaat maakt ook niet uit :+ Ik ging toen spontaan heerlijk 's ochtends vroeg naar Bohemian Rhapsody op de dag dat ik standaard vrij ben :Y)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:44

Ah nee bioscoop vind ik juist niet raar, die zie ik best vaak en als je een abonnement hebt snap ik dat ook wel!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:45

Helaas geen leuke bios in de buurt of hij draait de films niet waar ik van hou. Anders had ik ook een abbo gehad inderdaad. Sommige films zijn toch op hun best in een zaal. Bij voorkeur overdag, dan is het lekker rustig.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 22:08

Ik vind bios juist een prima uitje wat je alleen kunt doen, want je moet toch stil zijn.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 22:24

elnienjo schreef:
Ik vind bios juist een prima uitje wat je alleen kunt doen, want je moet toch stil zijn.

Precies dat. Vind het juist erg irritant als ik met vrienden naar de bios ga dat ze de hele tijd gaan praten of je ergens op wijzen. Ik zit dan juist zo lekker in de film :P

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 22:24

Jaaa en soms heb je de hele zaal voor jezelf *\%/*.
Dat had ik indertijd bij happy feet. Kon ik lekker meezingen zonder dat iemand er last van had

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 05:25

Ik ga met regelmatig alleen naar een cabaret of toneelvoorstelling. Vinden mensen ook apart maar ik vind dat super leuk en niet altijd zin om te vragen wie er zin heeft en geld heeft om mee te gaan.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 06:45

Inderdaad dat, als ik iets wil doen heb ik er weinig zin in om bij anderen hun planning te moeten afwachten en ondertussen de plaatsen weg zien glippen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 07:20

Dat zijn dus allemaal dingen die ik juist niet leuk vind alleen. Nu komt dat ook wel omdat ik op geld moet letten, maar ik zit al heel veel alleen, dus vind een terrasje juist leuk om met vrienden te doen. Uit eten ook. Bios doe ik vaak met een vriendin, dan gaan we overdag en dan zijn we de enige in de zaal.

Zal wel het verschil zijn dat ik niet werk, dus overdag al geen mensen zie of spreek. :')