Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Had gisteren sinds tijden weer een gesprek, die redelijk normaal verliep.. Maar 3 kinderen bij 2 vrouwen2 kinderen wonen ver weg, dus ziet ie vooral in vakanties en soms een weekend en de andere ziet hij ook niet volgens een heel vast patroon.. Op zich daardoor nog wel weer redelijk acceptabel. Maar op een gegeven moment reageerde ik niet even vlot (zat LoveIsland te kijken, duh
) en bleef ie maar doorvragen en dan krijg ik toch meteen de bibbers weer hoor. Volgens mij ben ik momenteel helemaal niet toe aan daten, hij voldoet op heel veel fronten, maar voel het gewoon niet
Silly1972 schreef:Dat kan je zelf het beste voelen, als jij er geen zin in hebt dan vooral niet doen.
Ga waarschijnlijk vanavond kop koffie drinken bij iemand van/via Lexa, woont op 5 min lopen bij mij vandaan haha
die heeft 5 kinderen bij 2 vrouwen haha.
3 al volwassen en het huis uit en 2 in co- ouderschap
FatCat schreef:Oei je doen denken aan familie is een echt afknapper hahahah
Jij heb ook wel echt goed bezig he Peelie - you go girl!![]()
Ik ben ook weer aan het Tinderen deze avond.....De militair is ook een leukerd
Neverland schreef:Ik ben nu op vakantie in Portugal, dicht bij de grens van Spanje en mmmmm. Ik val op mannen die bruin zijn van de zon, donker haar, donkere ogen, tattoos... En zo zien ze er hier allemaal uit. Na 1 avond heb ik er 30 matches bij.
Zo'n mannen kom ik in Nederland niet tegen helaas. Dus ik leef me hier extra uit.
Silly1972 schreef:FatCat schreef:Silly ik wil je een knuffel geven. Wat ben je sterk om er zo nuchter en positief in te staan.
Ahhh wat liefdank je wel, doet een mens goed
![]()
haha groot gelijk Neverland, je leeft maar 1 keer en het kan zo over zijn dus geniet er gewoon van.
Ik heb nu een match (moet wel even eerlijk zegen , het is op Lexa) die is springruiter geweest zegt hij haha.
Ben heel benieuwd naar zijn verdere verhaal.
FatCat schreef:Oooooh Nederland lekker!! Geniet er van enneh wel ons up to date houden he![]()
Silly is dit nu een adnere match dan niet waar je gisteren hebt mee gepraat! Lekker bezig!
Ondertussen heb ik ook een date met Soldier-boy. Leuke vlotte prater, wel een heel ander gesprek dan met Superlike-man (=date voorgaande zondag)
Hij is wel heel enthousiast...en dat komt altijd een tikkeltje wanhopig over. Ook vroeg die naar andere dates dat ik had gehad, hoe lang geleden, hoe het was etc....en daar antwoord ik dan eerlijk op maar komt gewoon super onzeker over.
Intussen niets meer gehoord van Superlike-man. Maar we hadden dan ook geen contact tussen onze chat en de date zelf. Had hem wel een apje op zondag gestuurd dat ik het leuk vond en wel nog een keer wilde afspreken, waarop hij antwoorde dat hij het ook leuk vond en ook wilde afspreken. Ik weet nu niet of ik initiatief moet nemen voor een volgende date of hij? Ik was zelf voornamelijk de organisatorische factor voor date1 en ik heb hem geappt na de date. Ik denk dat hij nu wel initiatief mag nemen - niet?
Nummus schreef:Ja Silly, dikke knuf! Het is niet makkelijk...![]()
Ik heb dus sinds een paar weken een match, en die praat alleen op maandagavond, en dan 1 berichtje. Gisteravond ineens wel 3 (!) berichtjes.
Ik heb 'm het voordeel van de twijfel gegeven maar ja de tijden die voor de berichtjes staan zijn vrij duidelijk. 's Avonds laat op maandag. Standaard.
Dus dat is al doei natuurlijk, maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar wat daarachter zit.
Silly1972 schreef:Hebben jullie dat ook dat je weken geen nieuwe matches hebt en dan ineens tig achter elkaar?
Relaxed schreef:Had gisteren sinds tijden weer een gesprek, die redelijk normaal verliep.. Maar 3 kinderen bij 2 vrouwen2 kinderen wonen ver weg, dus ziet ie vooral in vakanties en soms een weekend en de andere ziet hij ook niet volgens een heel vast patroon.. Op zich daardoor nog wel weer redelijk acceptabel. Maar op een gegeven moment reageerde ik niet even vlot (zat LoveIsland te kijken, duh
) en bleef ie maar doorvragen en dan krijg ik toch meteen de bibbers weer hoor. Volgens mij ben ik momenteel helemaal niet toe aan daten, hij voldoet op heel veel fronten, maar voel het gewoon niet
Silly1972 schreef:Dat kan je zelf het beste voelen, als jij er geen zin in hebt dan vooral niet doen.
Ga waarschijnlijk vanavond kop koffie drinken bij iemand van/via Lexa, woont op 5 min lopen bij mij vandaan haha
die heeft 5 kinderen bij 2 vrouwen haha.
3 al volwassen en het huis uit en 2 in co- ouderschap
Captain schreef:Goed, ik heb dus nog steeds hartstikke leuk contact met mijn eerste tinderdate waarvan ik vermoedde dat hij bi/homo is.Maar ik kan hem op de een of andere manier niet loslaten want hij maakt mij zo ongelofelijk vaak aan het lachen en we zitten met alles op 1 lijn, ook de laatste paar dagen weer aan het flirten geslagen.
Zondag zien we elkaar voor de tweede keer, gaan we naar de film.
Captain schreef:Verschillende aanwijzingen.. Is nu anderhalve week geleden. Inderdaad, vriendschap is ook veel waard.
Nog ff kijken of we ook samen ergens gaan eten.. Vorige date duurde 8u maar was echt zo voorbij, tijd vloog! Dus alleen naar de film is wel wat te kort, we hebben zoveel om over te praten!
Peelie schreef:Ik heb zo veel matches dat ik er gek van wordt somsnu doe ik dat ook zelf natuurlijk. Hahaha. Laat ik het zo zeggen dat ik in een experimenterende fase ben en dat ik al die tijd het gebrek aan aandacht aan het compenseren ben op tinder
en ik vind het voor nu prima zo
Neverland schreef:Doen jullie je matches verwijderen ja? Ik doe het alleen als ze me irriteren. Inmiddels meer dan 800 matches. Gotta catch m all...