Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Ik zie redelijk lange nagels iig.
Maar wat denk je te zien dan?
Ik zie zo gauw geen breuken ofzo, maar ik moet zeggen dat ik er ook niet vanuit ga dat ik meer zou zien dan mijn dierenarts.
Waarom overleg je niet even met je dierenarts wat je dénkt te zien?
Jan hij/zij meteen meekijken en uitleggen of het al dan niet normaal is.
Mijn dierenarts kan dat iig wel waarderen, als ik het gewoon overleg.
Dit jaar met een ingewikkeld maagprobleem bij mijn hond ook gedaan, en dat is uiteindelijk ook gewoon goed uitgepakt gelukkig.
SCC schreef:ik ben benieuwd wat jullie hier in zien...
(behalve een hand en wat botjes natuurlijk)
[ [url=[ [url=m/FqhRfo.png]Afbeelding[/url] ]]Afbeelding[/url] ]
Sweetgirl1 schreef:. Nee gek genoeg is mijn bot vanaf geboorte zo gevormdStuje van het puntje van je duim af?
Steeph schreef:. middenhandsbeentje is een oude breuk van jaren terug, volgens de dokter gelukkig geen nieuwe breukEen scheurtje in je middenhandsbeentje? Op de plek waar je wijsvinger bij je middenhandsbeentjes aankomen?
mellamoshan schreef:. het gewricht halverwege de duim is niet functioneel (kan die niet buigen) al vanaf geboorte en aan beide handenEen scheurtje onder je wijsvinger?
Tussen laatste kootje van je duim lijkt het ook rommelig?
wendy1987 schreef:De ellepijp (heet die zo) die wat ontwricht lijkt? Wel een mooie duidelijke foto, alleen wat er precies is? Hahaha
Jet schreef:goed gezien ! kootje is als kind zijnde scheef gegroeid, maar is niet stuk geweest voor zover ik weetVoor mij lijkt het alsof het laatste ( kleinste) kootje van je middelvinger scheef staat...
MarjanB schreef:Verticale breuk in je onderarm?
_xManadisx_ schreef:Röntgenfoto’s zijn moeilijk te beoordelen. Met deze foto durf ik het bij die poot ook niet met zekerheid te zeggen. Kan ook overprojectie zijn van het carpaalgewricht erboven. Als je het niet helemaal vertrouwd kun je altijd vragen of ze de foto’s naar een orthopeed kunnen sturen. Ik ben zelf dierenarts en als iemand iets op de foto ziet wat ik zelf niet zie zou ik het fijn vinden als ze dat aangeven. Zeker in die ondervoetjes mis je wel eens wat en is het soms lastig te zien met de overprojectie van andere tenen als ze ook maar een fractie scheef liggen