Oooooh nu gaat het over snoep... Wat akelig... Daar krijg je meteen trek van... Voor mij geen pepernoten maar chocolade met hazelnoten of de rode rittersport (met marsepein vulling) yum
Angelaa2
Geplaatst: 08-09-18 21:17
Chocolade pepernoten
En die brownie klinkt goed hierboven! Ik vind bakken erg leuk, al moet ik er wel tijd voor vrij maken
Hou eens op. Krijg zin in zoetigheid die ik uiteraard niet in huis heb.
Angelaa2
Geplaatst: 08-09-18 21:20
Roosch schreef:
Hou eens op. Krijg zin in zoetigheid die ik uiteraard niet in huis heb.
Haha, ik krijg ook zin in lekkers, niet goed
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 08-09-18 21:21
Wat kletsen jullie toch veel.
Kruidnootjes vind ik wel lekker maar heb ik al een paar jaar niet gegeten...geen behoefte aan. Maar chocolade pepernoten of gewone pepernoten vind ik niet lekker.
Wel HP fan en ik hou van fantasy. En ik ben een cowgirl.
Ricie
Geplaatst: 08-09-18 21:21
Jaaa, herkenbaar. Ik dacht net al "oliebol, waarom heb ik geen chocoladekruidnoten in huis" haha!
Hahahahahahahha Rebecca, ik ga stuk! Riep je niet terug? "He vuile zak, houd je mond eens!". Ik weet zeker dat je een paar rare blikken gehad zou hebben.
Jaaaa dat is ook wel herkenbaar, hier heb ik van 1 jaar zwartepiette een beetje teveel ingeslagen. Dat heeft denk ik ook 2 of 3 jaar in de kast gelegen hier hahaha. Als ik nu een zak normale kruidnootjes koop komt hij waarschijnlijk voor 2019 ook niet op hahaha
Gelukkig nog niet zien liggen bij de super waar ik altijd kom, daar gáán de kilo's
Banyu
Geplaatst: 08-09-18 21:39
Welkom iedereen! Helaas door mijj drukke baan, niet altijd mogelijkheid om uitgebreid te reageren. Lees wel mee en probeer zoveel te mogelijk reageren waar ik kan!
Over paar weken zal dat makkelijker zijn wegens vakantie!
Suusjepluus
Geplaatst: 08-09-18 21:46
Oh jeetje, ik hou juist niet van Harry potter, unicorns, (blond)servies, glitter, waxmelts, badspullen of pepernoten Dat wordt een leuke voor mijn ss Waar ik dan wel van hou? Euh groen, buiten zijn, met lompe schoenen door de modder stampen bij paardlief en daarna de hond onder de tuinslang afspoelen en zelf natter zijn dan de hond Knutselen en freubelen kan ik ook wel een beetje, en vooral ook legpuzzelen en paintbynumber. Of euh houten meubels maken, in de tuin werken, klussen, wandelen, maar wat heeft mijn ss daar nou aan Ohja Snoopy is altijd goed! Ik heb Snoopy sokken, Snoopy ondergoed, Snoopy kleding en lig zelfs gezellig met manlief onder een Snoopy dekbed. Had ik al gezegd dat ik bijna 30 ben?
Marjo
Geplaatst: 08-09-18 21:47
Ik vind blond wel leuk maar ben binnenkort jarig dus ik heb wat van de eenhoorn dingen gevraagd voor mn verjaardag haha
oliebol weer te laat gezien.. snel teruglezen maar ik wil me graag weer opgeven
shirleyp
Geplaatst: 08-09-18 22:21
Blond vind ik leuk, maar vind het echt veel te duur voor wat ik er mee doe Kruidnoten moet ik nu nog niet aan denken, maar de truffelversie gaat er hier vanaf november wel in!
Fijn dat je beetje mee moet praten hier. 2 jaar op rij een lootje gehad van bokkers die niet echt actief zijn op bokt. Kon dus niet echt iets terugvinden. Vond dat heel lastig.
Genoeg over mij te vinden. Inclusief ingevuld profiel. Maar zal mij dan toch voorstellen.
Linda, 32 jaar. Sinds dit jaar verloofd met Yvo. Trouwen duurt nog even. Behalve als ik een winnend staaslot krijg in mijn pakket
Ik heb een paard, Cheana. Heel angstig met rijdeb. Maar inmiddels flink vertrouwen aan het opbouwen en rijden we weer (met hulp nog, van mijn verloofde notabene) Ik heb al heel veel spul voor mijn paardje. 3 touwhalsters, 5 halsters. Niet nodig dus. Evt een lang halstertouw. Graag roze, liefst felroze. Heb alles in het roze.
Verder heb ik 2 katten en een aantal tamme ratjes.
Ik houd enorm van films en series. Bij voorkeur fantasy. Ook van boeken trouwens. En fantasy evenementen. Ga minstens 1x in de maand naar de bios. Naast fantasy vind ik een goede actie of thriller ook leuk.
Muziek kan ik ook niet zonder. Ga graag naar concerten. Rock, indie rock, metal, drum n bass etc. Vind ik leuk.
Ook ga ik graag naar de dierentuin. Veel interesse in wilfdlife en behoud van natuur en dier.
Ik ben fan van Disney. Met name lion King. Niet voor niks heet mijn kat Kovu. Ja simba is afgezaagd Naast Disney doe ik heerlijk mee met de unicorn hype. Sloffen heb ik al ook niet nodig dus!
Ik heb een gevoelige huid. Gebruik alleen spul van lush. Verslaafd aan lippenbalsem, maar gebruik alleen die van limena's.
Verder ben ik eigenlijk geen meisje meisje. Ondanks dat ik van eenhoorns en roze houd.
Bienotje
Geplaatst: 08-09-18 22:33
Hier ook kruidnoten, geen pepernoten! en geen pure choco, maar ook niet echt hele grote chocola fan meer. Maar om de kruidnootjes is wel weer extra lekker
Ik sta trouwens bekend om een blikje met drop of snoepjes op mijn bureau waar collega's vaak praatje komen maken om daar iets van te pakken. Dus wees niet bang sss, ook bij missers qua snoepgoed is het alweer een schot in de roos