Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Art_Ificious schreef:Topicstarter, heb je al gedacht dat betreffende onderbuur ook kan meelezen wat jij allemaal post hier?
Met simpel twee woorden heb ik dit topic op google gevonden namelijk.
[ [url=m/XW0ZwY.pn]Afbeelding[/url] ]
Dus alles wat jij wil ondernemen kan hij op voorhand weten (als hij meeleest).
Misschien dat die daarom meteen weer naar zijn eigen woning rent na het rammen op de deur.
Misschien dat daarom het spiekgaatje bekrast is omdat er hier gemeld was van er doorheen te filmen.
Het zijn maar gedachten van mij, maar lijkt me niet onmogelijk.
Kaus schreef:Ik ga morgen eens even voor al jullie tips zitten.
Lig nu met mn hart in mn keel in bed omdat hij helemaal te keer loopt te gaan aan de deur. Moet mn vriend nu tegenhouden om hem niet te grazen te nemen. Zelfs even snel de deur uit om de kleine pup met blaasontsteking te laten plassen kan niet. Daar heeft niemand last van. Politie bellen heeft toch geen zin meer...
Edit: jongens ik ben zo bang. Vriend is met de grote hond uit en ik zit hier met puppy alleen. Buurman schreeuwt en slaat maar politie wil denk ik niet meer komen. Ik weet niet wat ik moet doen.
miccamaaike schreef:Wat is t toch krom geregeld in Nederland met dit soort dingen. Die vent moet echt in een hutje op de hei.
Billy schreef:Hij heeft alleen succes omdat jullie je laten intimideren. Dat blijkt wel uit het feit dat hij hard wegrent als je vriend komt. Het is een lafbek. Ik zou allang een keer de deur pengerukt hebben en gevraagd hebben of het potverhierengunter nou eens uit was met dat gekut en dat hij nou heel gauw oo moet gaan houden anders ben ik degene die een ander wat aan gaat doen. Kijken of hij dan nog net zo stoer is
Nagini schreef:Billy schreef:Hij heeft alleen succes omdat jullie je laten intimideren. Dat blijkt wel uit het feit dat hij hard wegrent als je vriend komt. Het is een lafbek. Ik zou allang een keer de deur pengerukt hebben en gevraagd hebben of het potverhierengunter nou eens uit was met dat gekut en dat hij nou heel gauw oo moet gaan houden anders ben ik degene die een ander wat aan gaat doen. Kijken of hij dan nog net zo stoer is
Nou inderdaad; of wellicht eens op elk rot moment van de dag eens bij hem gaan aanbellen en op de deur bonken en razen en tieren. Eens zien of dat effect heeft. Koekje van eigen deeg.
Hier had ie al een rotknal voor zn bakkes gehad, maakt me niet uit of dat 'rambo' praktijken zijn of niet.