Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mlies

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 09:04

Nou das ook niet leuk Yvanka.. :o
Gelukkig geen verrassing nu.

Ben inmiddels met twee mannen aan het appen. Had vanmorgen van eentje een heel leuk spraakbericht (hij had nachtdienst), toch wel leuk wakker worden dan.
Denk dat ik dit jaar vooral maar aan m'n date angst moet gaan werken en wat sneller (en vaker) af moet spreken. :Y)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 11:14

Ik wil ook een jonkie :D Mijn fwb is 5 jaar jonger maar ik heb nu serieus echt een onwijze gezelligerd op de app. Een week vol berichten, lange berichten ook, inhoudelijk en wonder boven wonder geen seks verwijzingen etc. Nou dat mag in de krant. Het grappige is dat hij totaal anders is dan ik, ook qua leven maar toch echt van dezelfde dingen houdt.

Ik ga dit op mijn gemak eens uitvissen want vooralsnog klinkt het veelbelovend!

En een paar bladzijdes terug zei iemand het ook al, hoe raar dat zodra je met iemand echt in gesprek bent en denkt oh misschien is het wat, de matches ineens om je oren vliegen. Ik heb er nog 7 in de afgelopen drie dagen binnen gehad maar goed ik wacht mooi af totdat zij iets zeggen.

Oh en de boer heeft mij uiteindelijk verwijderd, ik werd vervelend en antwoordde ook met maar 1 woord dus mijn laatste vraag was hoeveel? Als in hoeveel koeien en toen heeft ie nog gestuurd 50 maar daarna werd ik gewieberd :+

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 11:53

Bij mij is het rustig op tinder ik heb al dagen geen gesprekken lopen.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 11:56

Wacht maar tot je ineens iets leuks hebt, dan vliegen de matches je om de oren!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 12:41

Mag ik een klomp naar iemand gooien?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 12:44

Ja!
Mag ik dan de andere? O:)
Ik probeer motor meneer uit te leggen dat t m niet wordt maar iets met een bord...

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 12:44

Ailill schreef:
Mag ik een klomp naar iemand gooien?

Why not?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 12:47

Ik weet niet of ik d'r mee weg kom :P

Woon in het centrum van dit bruisende gat, echt altijd is het doods behalve op zaterdagochtend. Dan staat er vanaf half 9, pal onder mijn slaapkamerraam, een draaiorgel. Die nog steeds Sinterklaas liedjes afspeelt.

Die andere bewaar ik voor het geval ik mis gooi O:)

Al een ouderwets stopbord geprobeerd?
Laatst bijgewerkt door Ailill op 27-01-18 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 12:49

Jeetje wat gaan jullie snel! Een aantal van jullie zijn hebben ook echt al succes van jullie zo te lezen :D

Ik heb het alweer verwijderd := . Ik had namelijk rond de 100 matches (en dan was ik nog kritisch ook :') ), en alle gesprekken waren of uit op seks of de simpele 'hoi, hoe gaat het, goed met jou' gesprekken die doodliepen.

Maaarrr... ik ben toch een leuke jongen tegengekomen. Ik app nu al 4 dagen met hem, en het is ook gewoon echt een leuk gesprek. Helaas kan ik pas over 2 weken met hem afspreken, want heb eerst tentamens waar ik me toch echt wel een beetje op moet focussen. Dit is de eerste keer dat ik echt met iemand ga afspreken, dus ben benieuwd :D

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 12:51

Ailill schreef:
Ik weet niet of ik d'r mee weg kom :P

Woon in het centrum van dit bruisende stad, echt altijd is het doods behalve op zaterdagochtend. Dan staat er vanaf half 9, pal onder mijn slaapkamerraam, een draaiorgel. Die nog steeds Sinterklaas liedjes afspeelt.

Die andere bewaar ik voor het geval ik mis gooi O:)

Al een ouderwets stopbord geprobeerd?

Gewoon raam openzetten en gooien. _/-\o_

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 12:52

Larissajulia schreef:
Jeetje wat gaan jullie snel! Een aantal van jullie zijn hebben ook echt al succes van jullie zo te lezen :D

Ik heb het alweer verwijderd := . Ik had namelijk rond de 100 matches (en dan was ik nog kritisch ook :') ), en alle gesprekken waren of uit op seks of de simpele 'hoi, hoe gaat het, goed met jou' gesprekken die doodliepen.

Maaarrr... ik ben toch een leuke jongen tegengekomen. Ik app nu al 4 dagen met hem, en het is ook gewoon echt een leuk gesprek. Helaas kan ik pas over 2 weken met hem afspreken, want heb eerst tentamens waar ik me toch echt wel een beetje op moet focussen. Dit is de eerste keer dat ik echt met iemand ga afspreken, dus ben benieuwd :D

Geniet ervan en veel plezier! ;)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 12:57

Ohhh man jij wint draaiorgel is echt horror. Daar loop ik zelfs een blokje voor om als ik zo'n ding tegenkom :')

Hier op zondagochtend de kerk, ook zo fijn..

Denk trouwens dat ergens stiekem een stokje tussen het mechanisme van het draaiorgel steken beter werkt dan een klomp gooien O:)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 12:57

Mag ik mij hier misschien ook melden? :=

Paar jaar geleden toen we met Bokt naar IJsland waren even heel kort Tinder geprobeerd. Voornemen voor dit jaar is toch maar eens actiever worden. Heb eigenlijk Badoo weer van telefoon gegooid en sinds Kerst op paiq. Waren 1e kerstdag met vrienden gourmetten en tja allemaal vrijgezel natuurlijk, want anders vier je kerst met je gezin. :P Iemand begon over paiq dus iedereen ging het ter plekke even installeren. _O- Kerst is sowieso een rot tijd...

Heb nog niet echt superveel gedaan met paiq, maar ziet er wel grappig uit. Even geprobeerd om foto met paard te plaatsen in profiel en die wordt wonderbaarlijk hoger gewaardeerd dan zonder paard. _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 13:02

Wendy15 schreef:
Ohhh man jij wint draaiorgel is echt horror. Daar loop ik zelfs een blokje voor om als ik zo'n ding tegenkom :')

Denk trouwens dat ergens stiekem een stokje tussen het mechanisme van het draaiorgel steken beter werkt dan een klomp gooien O:)
Ik kijk hem altijd heel boos aan als ik langs loop, die beste man weet waarschijnlijk niet eens waarom :')

Oh, dat kan natuurlijk ook nog, top tip!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 13:04

Ailill schreef:
Wendy15 schreef:

Ik kijk hem altijd heel boos aan als ik langs loop, die beste man weet waarschijnlijk niet eens waarom :')

Oh, dat kan natuurlijk ook nog, top tip!

kan je niet eerst gewoon vragen of hij iets anders dan sinterklaas nummer wilt spelen?
Misschien kan je hem uitleggen dat je graag ook wat anders hoort in huis :+
Misschien gaat hij dan voor jou leukere liedjes spelen, die wij hier in de stad hebben speelt wel erg leuke liedjes altijd vind ik

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 13:13

Wendy15 schreef:

Hier ook op zondag de kerk; waarom een half uur lang ook? >;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 16:58

Weinig dingen die zo'n horendol makend lawaai produceren als een draaiorgel. Hoewel, de buurmeisjes die een HELE middag vals viool onder mijn raam stonden te spelen was ook niet fraai.

Vandaag van 10 tot half 4 op stal bezig geweest. Dan is het toch wel fijn dat er niet iemand thuis de tijd in de gaten zit te houden, of iemand die perse op zaterdag 'wat leuks' wil doen :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 17:04

Heerlijk berdien!
Iemand die thuis alvast t huis had schoongemaakt en de boodschappen gehaald en badje laten vollopen bij terugkomst had dan wel weer ideaal geweest toch _O- maar zo een moet ik zelf ook nog even vinden :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 17:05

Jaa oke. Ik doe m'n best wel, maar zover is Poes nog net niet :)) Dat zou wel een ideale aanvulling zijn inderdaad!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 17:08

Dromen mag toch :') haha

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 17:21

Nou mijn Tinderlover weet zijn plek al in mijn huis...deze foto stuurde hij voor de gein, maar was zondag echt zo :') :+
Hij vondt het nog grappig ook en gaf er niets om dat zijn zwarte kleding onder het kattenhaar zat :Y)

Ik zeg een goeie :D maar hij komt van een boerderij, dus gewend aan allerlei dieren. (Ook paarden)

Afbeelding

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 17:29

Altijd goed als ie dieren leuk vind!!

He verdorie een van mn ouwe salsa matties appt of ik morgen mee ga dansen en heb daar al tijden weer eens zo zin in maar ik zit met een snothoofd :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 17:31

Ahh dat is balen Wendy, beterschap!

Ik had mijn date ook afgezegd, lig op de bank pijnstillers te poppen %)
Misschien morgen nieuwe poging.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:05

Heb je geen meeuwen Pat? In Alkmaar gooien we broodkruimels naar het orgel totdat hij belaagd wordt door meeuwen en oprot.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:21

lieveli schreef:
Heb je geen meeuwen Pat? In Alkmaar gooien we broodkruimels naar het orgel totdat hij belaagd wordt door meeuwen en oprot.

haha nohh XD
waar in Alkmaar ? _O-
centrum?