Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janinevv schreef:Hoihoi
Iedereen van mijn vriendinnen groep vindt dat ik bij bzv moet schrijven op Wim.![]()
Haha ik zei maar hij is al 8 jaar ouder..
Hun, nouja je kiest ze toch altijd ouder uit.
Maar zo iets durf ik niet.
Hoe gaat het met jullie? En de dates?
lovelyfiefy schreef:Janinevv schreef:Hoihoi
Iedereen van mijn vriendinnen groep vindt dat ik bij bzv moet schrijven op Wim.![]()
Haha ik zei maar hij is al 8 jaar ouder..
Hun, nouja je kiest ze toch altijd ouder uit.
Maar zo iets durf ik niet.
Hoe gaat het met jullie? En de dates?
ligt er aan, als het echt je type is dan kan je het natuurlijk doen.
als hij niet gekozen wordt voor tv dan kom je niet op tv.
Ik doe het niet (zit ook geen boer voor mij bij)
maar ik zou absoluut niet op tv willen , ook niet voor zo iets![]()
8 jaar vind ik persoonlijk niet veel ouder, mijn max is zeg ik altijd 10,
maar als ik er 1 tegen kom waar ik mee match die er boven zit ga ik daar ook niet moeilijk over doen
lovelyfiefy schreef:Ja snap wel dat dat spannend is.
maar ja wieweet is het wel een hele leuke jongen,
maar vind het idee ook een beetje half, je bent met meerdere vrouwen dan ook in zo'n huis om
te kijken wie die man kan 'krijgen' zal zo maar zeggen
dus ik weet niet of het heel erg leuk is in het echt om bij te zijn..
en ja als je niet schrijft kiest hij jouw brief sowieso niet
lovelyfiefy schreef:haha als je dichtbij woont kan je misschien ook gewoon een keer spontaan langs gaan?
Als hij dan uit de afleveringen niks haalt, kan hij daarna altijd wellicht nog met jou daten?
Of je gaat nu al datenkan ook
Janinevv schreef:lovelyfiefy schreef:haha als je dichtbij woont kan je misschien ook gewoon een keer spontaan langs gaan?
Als hij dan uit de afleveringen niks haalt, kan hij daarna altijd wellicht nog met jou daten?
Haha ik zie het al voor me![]()
Ik rijd heel spontaan daar in de buurt.. goh joh doe je mee met boer zoekt vrouw? Dat wist ik niet hoor
CalipsoLover schreef:Fijn dat het goed gaat met (bijna) iedereen![]()
Hier ben ik stilaan ook terug aan het daten, gelukkig niet meer met mijn ex. Ik heb vorige week een heel gezellige date gehad met een leuke en grappige jongen. We hebben zaterdag weer afgesproken en appen ook constant, er wordt dus ook al wat geflirt maar hij is best wel verlegen dus denk dat een eerste kus er nog lang niet aan zit te komen, en dat vind ik ook niet zo erg. Alles op zijn tijd. Jammer genoeg zal het daarna wel even op hold gezet moeten worden vanwege de examens.
lovelyfiefy schreef:lovelyfiefy schreef:haha als je dichtbij woont kan je misschien ook gewoon een keer spontaan langs gaan?
Haha ik zie het al voor me![]()
Ik rijd heel spontaan daar in de buurt.. goh joh doe je mee met boer zoekt vrouw? Dat wist ik niet hoor
StableDoor schreef:Nou jongens, ik ga ook wat drinken met een jongen morgenavond, ik weet niet of ik het een date moet noemen, maar ik ben benieuwd, ik wil hem in ieder geval beter leren kennen.
lovelyfiefy schreef:StableDoor schreef:Nou jongens, ik ga ook wat drinken met een jongen morgenavond, ik weet niet of ik het een date moet noemen, maar ik ben benieuwd, ik wil hem in ieder geval beter leren kennen.
Super leuk!
heel veel plezier.
En als het geen date is maar gewoon vriendschappelijk dat kan natuurlijk ook
als het maar gezellig is dan toch?