Inpakken en nooit meer loslaten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Em_ schreef:UPDATE:
Ik kreeg een Whatsappje van hem dat mijn (3e!!) pakket bij hem is bezorgd.. en hij moest me de groeten doen van de DPD bezorger.![]()
![]()
Dit is dus het pakket dat iemand van Agradi als verrassing/cadeautje voor mij heeft geregeld. Heel aardig maar ik schaam me wel een beetje voor de hoeveelheid pakketjes nu. Ik lijk wel een stalker!
Ik heb gezegd dat het pakketje door iemand anders is besteld, maar achteraf bedacht ik me dat ik hierdoor alleen maar nóg gekker overkom, dus dat was misschien niet zo slim![]()
Ach ja, tis nu toch al gebeurd!! Kan het niet meer terugdraaienIk hoop dat ie er gewoon maar de humor ervan in kan zien!
Heb ook gevraagd of ie het pakketje wil meenemen naar onze date, hehe. En dat ik het hem nog wel een keer allemaal uitleg..
Verder komt ie vanavond misschien langs, laat ie nog weten want hij moet tot laat werken. En anders gewoon een andere keer! Komt vast goed
__Maartje schreef:Vanaf het begin meegelezen, nu kruip ik toch maar eens onder m'n steen vandaan. Wat een geweldig topic, als je nog mensen pb gaat sturen, zou ik ook graag in aanmerking komen![]()
Ik moet misschien ook maar eens wat meer pakketjes gaan bestellen
Edit: dat was snel! Ik sluit mij helemaal aan bij Alja

Ik ben heel benieuwd hoe de date verloopt!