Als blijkt na verloop van tijd, dat hij het alleen kan, kun je pas zeggen of er nog een relatie in zit.
Laat jezelf geen onderdeel zijn van de therapie.
Allemaal makkelijk gezegd vanaf de zijlijn, dat besef ik me maar al te goed.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ThreeFingers schreef:Als je heel veel van hem houd, dan is het ook juist nu behoorlijk lastig om hem aan zijn lot over te laten.
Hij zal misschien nog dieper in de stres gaan? En heeft jou juist nu hard nodig?
Meent hij het oprecht? Of zal hij weer in zijn gedrag terug vallen?
Nagini schreef:ThreeFingers schreef:Als je heel veel van hem houd, dan is het ook juist nu behoorlijk lastig om hem aan zijn lot over te laten.
Hij zal misschien nog dieper in de stres gaan? En heeft jou juist nu hard nodig?
Meent hij het oprecht? Of zal hij weer in zijn gedrag terug vallen?
Maar ik kan niet bij hem blijven omdat hij mij nodig heeft. Dat is niet eerlijk tov mij.
:(:) Nagini schreef:Keuze: ik blijf 6 maanden. Zie hoe het gaat. In Melbourne.
Gevolg: mn ouders zijn her er niet mee eens, geven aan geen contact te willen met Matt meer en dat ze ook niet dooe het process willen van zn depressie. Dus support krijg ik niet.
Keuze: ik ga.
Gevolg: Matt wilt geen enkel contact meer als ik vertrek.
Kan te maken hebben dat ik geen ervaring heb maar damn hij lijkt het wel oprecht te menen en wat ie gedaan heeft is niet goed te praten maar toch het is toch ook niet zo zwart wit als sommigen het bekijken

Nagini schreef:Keuze: ik blijf 6 maanden. Zie hoe het gaat. In Melbourne.
Gevolg: mn ouders zijn her er niet mee eens, geven aan geen contact te willen met Matt meer en dat ze ook niet dooe het process willen van zn depressie. Dus support krijg ik niet.
__Sannne schreef:Nagini schreef:Keuze: ik blijf 6 maanden. Zie hoe het gaat. In Melbourne.
Jeetje zeg. Alsof je het nog niet lastig genoeg hebt zonder deze ultimatums.
Ik ken je ouders natuurlijk niet, maar is er een kans dat ze eventueel bij zullen draaien na een tijdje? Mochten Matt en jij er wel uitkomen samen en uiteindelijk weer een relatie hebben waarin jij gelukkig bent, dan is dat toch wat telt? Jouw geluk?
saskiakefie schreef:Ik wil verder niet speculeren maar is het niet ook een beetje dat je ouders het heel moeilijk vinden dat je aan de andere kant van de wereld zit en dat dit hun kans is je terug te krijgen? Ik bedoel natuurlijk willen ze het beste voor je maar kan dat niet een beetje mee spelen?