Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jildau schreef:Nee een opzet-zonnebril kan niet. En handig is voor de meeste mensen geen excuus want je hebt tegenwoordig gewoon brillen met meekleurende glazen.
En ik geloof niet dat al die mensen -12 hebben.
Sjolvir schreef:Jildau schreef:Nee een opzet-zonnebril kan niet. En handig is voor de meeste mensen geen excuus want je hebt tegenwoordig gewoon brillen met meekleurende glazen.
En ik geloof niet dat al die mensen -12 hebben.
En die zijn dus echt bocht.... Helemaal niet fijn, die bepalen namelijk zelf wanneer ze het licht aan en uit doen, noem me een control freak, maar IK ga daarover, niet mijn glazen...
(ik heb overigens gewoon losse zonnebril op sterkte en bril op sterkte oh en de oh zo populaire maar echt spuuglelijke.... nachtbril voor in de auto).
Corelli schreef:Tiggs schreef:Wat ik ook een blunder vind: laarzen (boven enkelhoogte) onder een rok of jurkje in de zomer.
Hahaha ik post echt net een foto van zo'n outfit in het "post je outfit" topic
Ik vind gewone leren laarzen (laat staan lak brrr) met blote benen ook niet mooi, maar cowboylaarzen zeker wel!
AmyII schreef:Sjolvir schreef:
En die zijn dus echt bocht.... Helemaal niet fijn, die bepalen namelijk zelf wanneer ze het licht aan en uit doen, noem me een control freak, maar IK ga daarover, niet mijn glazen...
(ik heb overigens gewoon losse zonnebril op sterkte en bril op sterkte oh en de oh zo populaire maar echt spuuglelijke.... nachtbril voor in de auto).
Dit dus.. laatst een collega de hele dag met zijn zonnebril op voor de klas want zijn glazen kleurden niet terug. Zó zonde van het extra geld dat je ervoor betaald, dat kan je beter in een goed (en mooi!!!) montuur steken.
gerlindie schreef:Ik had net naar de paarden een lichtroze jurkje tot net boven mijn knie gecombineerd met hoge grijze gympen.
Was ook niet super elegant
LadyMadonna schreef:Mijn modeflater...
Ik heb geen hele melkflessen, maar halve (Ok, nu nog soort van hele, maar je ziet de overgangs rand al komen...)
Komt van m'n wielrenbroek![]()
[ [url=m/Qpp7mg.jpg]Afbeelding[/url] ]

ik zoek er nog zo een trouwens maar wel voor iphone 7