Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnepin

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 21:21

Ik zag vandaag bij de kassa een dame in een jurkje met een 3 kwarts legging wit. Ik moest ook gelijk aan dit topic denken, terwijl ik niks tegen leggins heb onder jurkjes, ongeacht welke kleur ze zijn :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 21:30

Jildau schreef:
Nee een opzet-zonnebril kan niet. En handig is voor de meeste mensen geen excuus want je hebt tegenwoordig gewoon brillen met meekleurende glazen.

En ik geloof niet dat al die mensen -12 hebben. :P

En die zijn dus echt bocht.... Helemaal niet fijn, die bepalen namelijk zelf wanneer ze het licht aan en uit doen, noem me een control freak, maar IK ga daarover, niet mijn glazen...
(ik heb overigens gewoon losse zonnebril op sterkte en bril op sterkte oh en de oh zo populaire maar echt spuuglelijke.... nachtbril voor in de auto).

Zat van de week te kijken en sandalen onder capri broek op vakantie wandelend kan best! Vond ik toen eigenlijk, veel verstandigere keuze dan in je minirokje met hakken proberen de cobble stones te overwinnen in historische stadjes :+ :') {:}

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 21:41

Afbeelding :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 21:46

Shirts bij de broek , de rok of weet ik het in . Vreselijk :')

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 21:54

Saab99 schreef:

OMG OM TE JANKEN DIT

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 23:01

Saab99 schreef:

Toch enig? Speciaal voor Truus van de camping

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 23:12

Saab99 schreef:

Why :')

Witte leggings (driekwart) vind ik ook echt verschrikkelijk; ik associeer dat toch met een bepaald type mens. Gewone driekwart broeken heb ik dan weer totaal geen problemen mee, heb ze zelf ook! Evenals de 7/8 broeken, daar loop ik ook wel eens in met een lage gymp eronder.

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 00:38

Nu de volle wenkbrauwen weer in zijn. Mensen die de wenkbrauwen met een te harde kleur hebben laten verven en of te dik aangezet. Zo onnatuurlijk. Echt niet mooi.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 00:48

Sjolvir schreef:
Jildau schreef:
Nee een opzet-zonnebril kan niet. En handig is voor de meeste mensen geen excuus want je hebt tegenwoordig gewoon brillen met meekleurende glazen.

En ik geloof niet dat al die mensen -12 hebben. :P

En die zijn dus echt bocht.... Helemaal niet fijn, die bepalen namelijk zelf wanneer ze het licht aan en uit doen, noem me een control freak, maar IK ga daarover, niet mijn glazen...
(ik heb overigens gewoon losse zonnebril op sterkte en bril op sterkte oh en de oh zo populaire maar echt spuuglelijke.... nachtbril voor in de auto).

Dit dus.. laatst een collega de hele dag met zijn zonnebril op voor de klas want zijn glazen kleurden niet terug. Zó zonde van het extra geld dat je ervoor betaald, dat kan je beter in een goed (en mooi!!!) montuur steken.

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 00:52

Corelli schreef:
Tiggs schreef:
Wat ik ook een blunder vind: laarzen (boven enkelhoogte) onder een rok of jurkje in de zomer.

Hahaha ik post echt net een foto van zo'n outfit in het "post je outfit" topic :')

Ik vind gewone leren laarzen (laat staan lak brrr) met blote benen ook niet mooi, maar cowboylaarzen zeker wel! :j

Dat vind ik ook wel echt mooi <3
Cowboylaarzen onder zo'n stoer spijkerbroekje, helaas zijn die van mij wel snikheet met blote benen :=

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 00:56

Ik vind het niet mooi als je een heel strakke broek hebt, die of heel hoog boven je enkels stopt, of opgevouwen is tot boven je enkels, en dat je daar van die super brede Adidas of Nike onder gaat dragen. Sorry als iemand dit hier draagt, dat zijn er best veel namelijk :=
En ik vind zon super strak jurkje die helemaal tot je enkels gaat, en van een dezelfde stof is gemaakt ook afgrijselijk := :evaw:
Ik weet de naam hier niet van

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 09:22

AmyII schreef:
Sjolvir schreef:

Dit dus.. laatst een collega de hele dag met zijn zonnebril op voor de klas want zijn glazen kleurden niet terug. Zó zonde van het extra geld dat je ervoor betaald, dat kan je beter in een goed (en mooi!!!) montuur steken.

Hmmm dat wist ik niet. Ik heb gewoon m'n zonnebril en gewone bril mee op zonnige dagen. No way dat ik aan opzet brillen begin.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 10:02

Ik begreep van m'n vader dat meekleurende glazen in een auto sowieso niet werken :?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 10:13

Soraya10 schreef:
Nu de volle wenkbrauwen weer in zijn. Mensen die de wenkbrauwen met een te harde kleur hebben laten verven en of te dik aangezet. Zo onnatuurlijk. Echt niet mooi.

De eerder genoemde Bert & Ernie-wenkbrauwen. Ben het er helemaal mee eens: geen gezicht. :x

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 15:06

LadyMadonna schreef:
Ik begreep van m'n vader dat meekleurende glazen in een auto sowieso niet werken :?

Volgens mij werk het door glas heen niet door de UV stralen die tegengehouden worden toch?
Mijn moeder heeft ook een tijd meekleurende glazen gehad, ze was blij toen ze er vanaf was :D

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 15:12

Ik had net naar de paarden een lichtroze jurkje tot net boven mijn knie gecombineerd met hoge grijze gympen.
Was ook niet super elegant :+

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 15:16

gerlindie schreef:
Ik had net naar de paarden een lichtroze jurkje tot net boven mijn knie gecombineerd met hoge grijze gympen.
Was ook niet super elegant :+

Wat dacht je van een paars kort broekje met een grijze t-shirt. En dan van die grote lompe zwarte jodphurs eronder :')
En dan niet de elegante versie met een ritsje, neee.. De goedkoopste versie van de decathlon, waarbij je voeten na een uurtje een eigen zwembad hebben met deze hitte.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 16:45

Mijn modeflater...
Ik heb geen hele melkflessen, maar halve (Ok, nu nog soort van hele, maar je ziet de overgangs rand al komen...)

Komt van m'n wielrenbroek |o
Afbeelding

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 17:29

LadyMadonna schreef:
Mijn modeflater...
Ik heb geen hele melkflessen, maar halve (Ok, nu nog soort van hele, maar je ziet de overgangs rand al komen...)

Komt van m'n wielrenbroek |o
[ [url=m/Qpp7mg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wielrenkleding is sowieso een modeblunder, maar dat komt vooral omdat mensen op die klikschoentjes gaan lopen alsof ze nog proberen om hun poep op te houden terwijl er al eentje halverwege uit hangt.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 17:37

Zojuist gespot: een mevrouw die fuchsia-roze enkelsokjes in haar klittenband-sandalen droeg. Best jammer.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 17:38

Tja, toeclips zijn ook niet gemaakt om op te lopen :') en als ik bijv een cafeetje in loop voor een sanitaire stop of wat te drinken loop ik ook héél voorzichtig omdat ik de vloer niet wil beschadigen. Afhankelijk wat voor vloer er ligt trek ikmn schoenen ook gerust uit btw.

En qua kleding:
:n
Afbeelding

:j

Afbeelding

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 18:03

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 18:07

God, fietskleding _O-
De croptop met een highwaist broek vind ik best leuk, draag ik zelf ook. Shirts met tekst vind ik ook prima, ligt aan de tekst. (ben dan wel bijna 14, maar toch)
Dat petjes niet kunnen... ik vind ze leuk en handig!

Oh, mijn vader kleed zich nog prima. Net zoals mijn opa, al doet die laatste me nog iets te vaak witte sokken met sandalen (wij noemen ze zijn schandalen) aan.
Vader heeft wel aaaallllttiiiiijd gympen aan. Opa liever nette.

Wat ik ook raar vind is van die telefoonhoesjes die je kunt omhangen. Like.. neem dan een tas mee!

Wat ik super grappig en leuk vind is oudere mensen die heel modern zijn qua apparatuur.
Allebei mijn opa's zijn dat, oma's iets minder maar ook wel. Een opa is een echte applefreak, compleet met gecustomizede macbook (qua model, niet de kleur gelukkig) en appletv. En altijd de nieuwste telefoon.
In ieder geval super leuk en grappig topic :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 18:10

Die telefoonhoesjes die je om kunt hangen zijn wel weer erg handig voor t sporten :+ ik zoek er nog zo een trouwens maar wel voor iphone 7 :')

horzieloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 18:13

Van die leggings die helemaal goud zijn echt helemaal glimmend en glad zijn.. :') :n