Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 17:59

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:02

Ik heb ook mooie sandalen met leren bandjes, maar die zijn echt niet fijn, mijn hak glijdt er de hele tijd uit. En net ben ik naar de vrijbuiter geweest, en heb daar (best wel mooi ookal zeg ik het zelf :o ) sandalen van teva gekocht. De licht blauwe Kayenta dream wave:

Afbeelding :j

Om eerlijk te zijn vind ik ze ook echt nog wel mooi hoor. Misschien dat ik ze niet op speciale gelegenheden waar je je mooi moet kleden zou dragen, maar toch wel vaak hoor. En ze zijn ook echt fijn!
Zool ziet er erg overdreven uit, maar dat valt wel mee als je ze aan hebt *D

Supervixen

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 16:00

Nee, vreselijk. Dit zou voor mij alleen een optie zijn op vakantie bij wandelingen in bergen of bossen.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 16:07

Sorry ik blijf ze vreselijk vinden. Niks moois aan. Praktisch misschien, maar nee, niks voor mij

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 16:21

Deze teva's heb ik net nieuw. Ik draag ze eigenlijk alleen naar de supermarkt of als we gaan wandelen in de duinen. Maar heb ze voornamelijk gekocht voor op vakantie :j
Ik zou ze never nooit naar werk of een andere sociale gelegenheid dragen :') denk dat mijn baas me op welke sandaal dan ook linea recta naar huis stuurt haha. Platte sandalen bij ons op kantoor is echt not done.

Afbeelding

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 16:47

Voor teva's vind ik ze oprecht wel mooi hoor!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:00

De zool maakt dat ze minder het 'bergwandeling en survival' idee hebben, denk ik.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:42

Gracezellaa schreef:
Voor teva's vind ik ze oprecht wel mooi hoor!

haha, dat vind ik ook! Dankje :D

Jolien87 schreef:
De zool maakt dat ze minder het 'bergwandeling en survival' idee hebben, denk ik.

dat denk ik ook ja :j ze zitten wel goddelijk trouwens!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:51

Die zijn inderdaad wel leuk! Welke zijn dat?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:23

hier ook teva's, oerlijk :) .
Maar lopen geweldig, maar een nadeel vind ik als ik met de hond in het bos loop er telkens zandkorreltjes onder je voeten komt.
Daarom heb ik daarvoor nu sketchers gekocht, zijn dichte schoenen en lopen ook perfect.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:27

Fenrir schreef:
Die zijn inderdaad wel leuk! Welke zijn dat?

dit zijn de teva original universal rope. Je kunt ze ook krijgen met de touwtjes in andere kleuren :j ik vond ze met lichtblauw ook leuk, maar die waren helaas niet meer in mijn maat.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:39

Sophie_Wind schreef:
Ik heb ook mooie sandalen met leren bandjes, maar die zijn echt niet fijn, mijn hak glijdt er de hele tijd uit. En net ben ik naar de vrijbuiter geweest, en heb daar (best wel mooi ookal zeg ik het zelf :o ) sandalen van teva gekocht. De licht blauwe Kayenta dream wave:

[ [url=m/jO6yKc.jpg]Afbeelding[/url] ] :j

Om eerlijk te zijn vind ik ze ook echt nog wel mooi hoor. Misschien dat ik ze niet op speciale gelegenheden waar je je mooi moet kleden zou dragen, maar toch wel vaak hoor. En ze zijn ook echt fijn!

Ik heb model 2015, zwart pmetglitters. Erg mooi. Dejouwe ook. Als mensen ze echt zo lelijk vonden was het model er niet al jaaaaren. Ik heb ook een 2011 model gehad met roze.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:48

Mensen kunnen ook iets lelijk vinden, maar kiezen voor functionaliteit. Zo heb ik in de kast een paar nomad sandalen. Ik vind ze afschuwelijk, maar heb er kilometers mee door de bergen gelopen op La Palma en Madeira. Was te heet voor mijn bergschoenen, die trouwens ook lelijk zijn, maar supercomfortabel voor lange wandelingen op de veluwe door de modder.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 19:17

Frummels schreef:
Deze teva's heb ik net nieuw. Ik draag ze eigenlijk alleen naar de supermarkt of als we gaan wandelen in de duinen. Maar heb ze voornamelijk gekocht voor op vakantie :j
Ik zou ze never nooit naar werk of een andere sociale gelegenheid dragen :') denk dat mijn baas me op welke sandaal dan ook linea recta naar huis stuurt haha. Platte sandalen bij ons op kantoor is echt not done.

[ [url=m/6uoAqM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze heb ik uiteindelijk ook gekocht! Moet eerlijk toegeven dat ik er ook echt blij mee ben. Trek ze niet naar werk of een feestje aan. Maar even de stad in, naar het strand of een stukje lopen... Heerlijk!

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 19:59

Santigo_ schreef:
Sorry ik blijf ze vreselijk vinden. Niks moois aan. Praktisch misschien, maar nee, niks voor mij

Haha jullie zijn ook weer lekke optimistisch :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 21:04

Sophie_Wind schreef:

[ [url=m/jO6yKc.jpg]Afbeelding[/url] ] :j

Ik heb deze ook net gekocht, maar dan zwart. Als je ze aan hebt dan zie je de zool niet zo. Teennagels lakken en het kan ermee door vond ik. Door het rondje op de voet komen ze toch weer wat sierlijker over.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 21:06

Tsja sorry, subtiel is niet bepaald my middle name, I know. Iedereen moet aantrekken wat ie wil hoor, maar het blijft gewoon niks voor mij, hoe vaak ik ze ook zie. Ik heb de TOMS maar besteld die al eerder in het topic stonden, die vind ik ook nog leuk.Anders ga ik er echt geen geld aan uitgeven := Wel de zwarte.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 20:33

Ik heb mijn sandalen gelukkig kunnen terugbrengen. Nu dus maar op zoek naar anderen die ik wel goed pas.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 20:23

Kent iemand iets vergelijkbaars hiervan? https://www.olukaishop.nl/upena-sandaal ... d=38088532
Ik heb in 19 jaar nog nooit sandalen gekocht omdat ik ze gewoon lelijk vind, en vond deze eigenlijk wel leuk maar ze hebben ze niet in mijn maat :( en iets anders dan dichte schoenen in de zomer lijkt me wel een keer fijn.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 20:29

Wat is je maat?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 20:30

38 :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 20:33

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 20:34

Ze verkopen ze ook op andere websites, zoals bij de Bever of Wehkamp. Heb ze toevallig vanmiddag ook besteld :)

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 20:37

Die zijn helaas alleen maar in bruin, en wehkamp heeft zwart niet meer in 38.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 20:39

Loolotte schreef:
Die zijn helaas alleen maar in bruin, en wehkamp heeft zwart niet meer in 38.

Je kan gewoon bij kleur voor zwart kiezen :D