Dit was mijn jurkje vandaag naar mn werk

Vanavond naar stal gewoon spijkerbroek met een shirtje
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:Daar heb ik in dit topic wat over neer gezet dat ik steeds een broekje eronder doe. Als je op geplaatst bij mijn naam klikt kan je het zo terug vinden
Gianti schreef:Anke98 schreef:Vind m idd helemaal niet kinderachtig vind m wel leuk!
Wel veel jurkjes zijn kort zijn jullie nooit bang dat ie net iets tever omhoog gaat met bukken
Andere manier bukkendoor knieën met beentjes bij elkaar
Gianti schreef:Hahaha daar moet je idd mee opletten
Mijn grootste issue blijft met wijd uitlopende jurken en windvlagen
tHidJu schreef:Wat een super leuk topic! Vindt het heel gaaf om al die verschillende stijlen te zien. Wou al een paar keer iets plaatsen maar durfde het niet, nu foto's gemaakt en ga meegenieten van al die mooie outfits die langskomen!
Gisterochtend:
[ [url=m/DtvhDs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt is van de h&m, shorts weet ik niet meer, waarschijnlijk ook van de h&m.
Gisteravond:
[ [url=m/7ToW2V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jurkje, komt ook bij de h&m vandaag, heb nog zo'n zelfde model maar dan andere kleurSpoiler:
Ik ben behoorlijk onzeker over hoe ik eruit zie, het dragen van een jurkje of shorts is best wel een ding voor mij. Over het algemeen draag ik liever een trui, maar ik wil graag zeker zijn over hoe ik eruit zie, en probeer dus af en toe uit mijn comfort zone te stappen
tHidJu schreef:Wat een super leuk topic! Vindt het heel gaaf om al die verschillende stijlen te zien. Wou al een paar keer iets plaatsen maar durfde het niet, nu foto's gemaakt en ga meegenieten van al die mooie outfits die langskomen!
Gisterochtend:
Gisteravond:
Jurkje, komt ook bij de h&m vandaag, heb nog zo'n zelfde model maar dan andere kleurSpoiler:
Ik ben behoorlijk onzeker over hoe ik eruit zie, het dragen van een jurkje of shorts is best wel een ding voor mij. Over het algemeen draag ik liever een trui, maar ik wil graag zeker zijn over hoe ik eruit zie, en probeer dus af en toe uit mijn comfort zone te stappen
Gisterochtend:
Gisteravond:
Britt_Sisi schreef:Ik kreeg laatst een link doorgestuurd van een soort van glijmiddel die je tussen je benen smeert en wat dan 8 uur werkt! Zelf nog niet besteld maar ik zal zo de link even zoeken!
Edit: https://www.smoovall.com/home/