Is het het nog waard?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sandyislief

Re: Is het het nog waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 10:58

Heel goed!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 11:02

Hij zag jouw rekening als zijn rekening geloof ik. :')
Wat zal je straks een geld over houden! :D

Wat goed dat je weg gegaan bent, nu zorgen dat je niet terug holt!

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 11:06

Goed bezig TS! Ga zo door!!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 11:17

CurlyCoat schreef:
Ik vind het wel heel vervelend dat ik hem zo achter gelaten heb, maar om te zeggen dat ik me echt k*t voel,.. nee niet echt eigenlijk.
Ik denk dat het besef er nog niet helemaal bij mij is.

Dat komt nog wel hoor :D . Ik voelde me ook vreselijk schuldig toen ik het uitmaakte, ondanks alle leugens en alle dingen die mijn ex me geflikt had. Ik was degene die hém in de steek liet hé.
Zo erg zelfs dat ik na een dag of twee terugkrabbelde. Dat ik hem stuurde dat ik wel met hem wilde praten, dat we hier uit moesten zien te geraken.
Een hele week radiostilte en op vrijdagavond laat kon hij niets beters sturen dan dat het gene nut had als ik toch al mijn besluit had genomen en dat het nu wel jammer voor mij was want hij had nog een cadeautje voor me dat ik nu niet meer kon krijgen.

Toen dacht ik potverdorie, als ik zoveel van je zou houden als jij beweerde van mij te doen, dan zou ik bij het bericht dat we zouden kunnen praten, de telefoon hebben genomen, mijn afspraken verzet, naar je toe gekomen en ik wilde alles doen om je niet te verliezen. Jij denkt na 5 dagen stilte gewoon een lui smsje te sturen met waar je de druk nog eens bij mij legt om achter jou te gaan aanlopen voor een onnozel cadeautje???? Ik dacht het van niet! En ik was helemaal genezen, ik heb nooit meer iets gestuurd en nooit meer iets gehoord.

En dat gaat bij jou ook doordringen hoor. Jij gaat zodra de schok weg is denken, potverdorie, ik maak het uit, ik pak mijn spullen, ik wil uit je leven gaan, en in plaats van mij achterna te komen om te praten en te laten zien hoe hard het je kwetst, is jouw grootste bekommernis nu dat je geen Netflix meer kan kijken? Wat?

Het enige klote is dat je even onder ogen moet komen dat je al die tijd hebt gedacht dat er iemand was die je echt liefhad en echt zielsveel van je hield, en dat dit een grote illusie leek. Maar eens je daar door bent ga je je zoveel sterker en vrijer voelen, en een ding: laat het je niet tegenhouden in een volgende relatie. Zo'n nietsnut verdient het niet om jou met een levenslange achterdocht achter te laten. Er zijn echt heel veel jongens die je niet zo gaan manipuleren en bestelen. Het enige is, je gaat nu veel vlugger doorhebben wat voor vlees je in de kuip hebt, en hopelijk veel sneller kunnen reageren.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 11:48

Wat goed van je ts! Laat hem maar lekker in zijn sop gaarkoken. Jij komt er wel! Gewoon lekker gaan werken en sparen. En natuurlijk lekker veel met vrienden gaan doen. En volgens mij woonden je redelijk in de buurt, dus als je wil kunnen we best wat leuks gaan doen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 13:04

CurlyCoat schreef:
Zijn moeder heeft gisteren wel een keer gebeld, maar stapte toen net het huis van mijn ouders in dus heb toen niet opgenomen, verder heb ik niets van haar gehoord.

Mijn ex is boos dat ik het wachtwoord niet wil veranderen want hij is ervan overtuigd dat het van zijn rekening word afgeschreven.
Heb dit gecheckt, maar gaat echt van mijn rekening af.
Heb hiervan ook een printscreen naar hem toegestuurd maar daar reageert hij niet op.

Gister avond ben ik op visite bij mijn zus geweest, dus dat was wel een fijne afleiding en heb vannacht eigenlijk wel lekker geslapen.
Ik vind het wel heel vervelend dat ik hem zo achter gelaten heb, maar om te zeggen dat ik me echt k*t voel,.. nee niet echt eigenlijk.
Ik denk dat het besef er nog niet helemaal bij mij is.

Wat een fijne reacties van jullie allemaal!

Jouw rekening is toch ook zijn rekening :') in zijn ogen dan.

Maar goed, als Netflix blijkbaar het enige is waar hij zich nu druk om maakt is het nu zeker dat het een debiel is }:0

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 14:03

Echt heel goed van je TS! +:)+

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 16:05

Goed gedaan ts +:)+

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 16:08

TS, ik ben zo blij te lezen dat je voor jezelf hebt gekozen!! *\o/*

Zoek lekker je oude vrienden op, neem de tijd voor jezelf om alles te verwerken. Geef het ook echt een paar weken, het is helemaal niet erg om je rot te voelen. Maar ga niet terug!

Onwijs knap dat je de beslissing hebt gemaakt. _/-\o_

Art_ofLiving

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:58

Wat super goed van je, TS!! Ik hoop dat de break up je alles mee mag vallen en dat je goed voor jezelf zorgt :)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 22:40

Super TS! Hele slimme zet om weg te gaan!

Miss_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 11:51

Ik was vorige week nog aan het duimen dat het kwartje ging vallen TS, en ik ben zooo blij voor je dat dit nu gebeurd is!

Hoeft trouwens niet dat je je er nog slecht bij gaat beginnen voelen hoor, ik heb destijds met mn ex ook gewacht tot die laatste druppel, en van zodra ik de stap gezet had mij nergens nog schuldig over gevoeld. Enkel boos, op hem dan.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 11:55

Dapper van je TS! Nu volhouden hoor.. en persoonlijk zou ik het hele contact stop zetten, dus blokkeren die handel. Dit gaat het voor jezelf namelijk alleen maar moeilijker maken. Ik heb na de breek met mijn ex echt op mijn handen moeten zitten om hem niet te appen, maar het heeft me wel echt geholpen moet ik zeggen om los te komen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 13:16

J0anieke schreef:
You go girl! Hele goeie zet!

Heel veel sterkte, en echt, je gaat hier zoveel beter uit komen! :(:)
[ Afbeelding ]

Hahahaa deze is zooo waar!

Ts dat eenzaam voelen gaat vanzelf over... het is gewoon de tijd en aandacht die je overhoudt (en aan jezelf kunt schenken) :D

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 14:11

Wauw! Een beetje vreemd om te zeggen misschien, maar Gefeliciteerd met je vrijheid, TS!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Je zult vast wel eventjes ergens doorheen moeten, want je leven gaat er toch een beetje anders uit zien dan je pak-hem-beet een week of 3 geleden nog dacht... Maar ik durf maar zó te zeggen dat je daar alleen maar blij mee zult zijn nu je, je eigen plan kunt trekken. Pas op om niet in de valkuil te trappen waarbij je van het ene gespreide bedje in het andere stapt (je bent nu immers bij je ouders, dus nog steeds niet 100% vrij en de verleiding is dan groot om snel een nieuwe vriend te zoeken en daar bij in te trekken). Zet je leven weer op de rails, zet een stipje aan de horizon waar die rails naartoe moeten gaan lopen, en tot je lekker op jezelf woont en helemaal je eigen plan trekt even niet van die route afwijken! (geloof me, ik spreek uit ervaring :) )

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 14:31

GreaseMonkey schreef:
Wauw! Een beetje vreemd om te zeggen misschien, maar Gefeliciteerd met je vrijheid, TS!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Je zult vast wel eventjes ergens doorheen moeten, want je leven gaat er toch een beetje anders uit zien dan je pak-hem-beet een week of 3 geleden nog dacht... Maar ik durf maar zó te zeggen dat je daar alleen maar blij mee zult zijn nu je, je eigen plan kunt trekken. Pas op om niet in de valkuil te trappen waarbij je van het ene gespreide bedje in het andere stapt (je bent nu immers bij je ouders, dus nog steeds niet 100% vrij en de verleiding is dan groot om snel een nieuwe vriend te zoeken en daar bij in te trekken). Zet je leven weer op de rails, zet een stipje aan de horizon waar die rails naartoe moeten gaan lopen, en tot je lekker op jezelf woont en helemaal je eigen plan trekt even niet van die route afwijken! (geloof me, ik spreek uit ervaring :) )

Ik denk dat TS gewoon zelf moet doen wat ze wilt doen. Wie weet komt ze 'de ware' morgen wel tegen en gaan ze volgende week samenwonen. So what? Als het toch goed voelt, waarom niet :D

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 14:41

Lieve TS, ik heb al van in het begin jouw topic gevolgd en enkele keren gereageerd, maar wat doet deze update mij deugd! Goed dat je er eindeljik van weg bent, en dat hij laat zien dat zijn eerste bekommernis dus jouw geld was (het vragen achter het netflix ww) en niet echt jijzelf. Het zullen de komende dagen(of weken) nog moeilijke periodes worden om door te komen, maar ik denk dat iedereen in dit topic graag een luisterend oor zal zijn voor je! Je mag naar mij ook altijd een pb sturen als je wil klagen/zagen/huilen/... weet ik veel wat. Goed voor je wat je gedaan hebt, je zal je leven wel netjes terug op de rails krijgen!!

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 16:19

Neverland schreef:
Ik denk dat TS gewoon zelf moet doen wat ze wilt doen. Wie weet komt ze 'de ware' morgen wel tegen en gaan ze volgende week samenwonen. So what? Als het toch goed voelt, waarom niet :D

Als TS morgen de ware tegen komt heb ik niks gezegd :) Van harte gegund ook.

Maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel en ik nergens de bedoeling heb TS te zeggen wat ze 'moet' doen. Ik geef slechts aan wat een valkuil is waar ik zelf ervaring mee heb.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 19:42

Neverland schreef:
GreaseMonkey schreef:

Ik vind het niet zo'n slecht advies van greasemonkey.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 20:30

Goed gedaan TS. Sterkte gewenst.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 07:32

Hoe gaat het met je TS?

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:17

Ooh CurlyCoat!! Ein-de-lijk... Je hebt het gedaan. En je voelt je niet eens k*t! Meer bevestiging kun je toch niet krijgen? Je hebt de enige juiste keuze gemaakt voor jezelf op weg naar een gelukkig leven!

Ik heb het ook na een tijdje twijfelen uitgemaakt met mijn (emotioneelmanipulatieve) vriend (3 jaar geleden) en ik ben na het uitmaken alleen maar euforisch geweest :o Ik had me nog nooit zo opgelucht gevoeld en was erg bang dat 'de klap' nog zou komen. Maar die is nooit gekomen.
Ga leuke dingen doen! Dingen die je altijd al wilde doen. Zoek een leuk baantje. Maak vriendinnen. En LEEF! YOLO.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:58

Hoe gaat het nu met je TS?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:59

Wat super knap TS dat je de knoop hebt weten door te hakken! Geniet van je vrijheid en hopelijk kun je snel je draai een beetje vinden.

CurlyCoat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-17 10:04

Inmiddels wel wat van zijn moeder gehoord.
Ze vind het vervelend dat ik zo plotseling weg ben gegaan en vraagt zich af wat ze verkeerd heeft gedaan.
Ze wil graag met me praten, eventueel met mijn moeder erbij.
Zo plotseling is het volgens mij niet, ze wist heel goed dat het niet zo goed ging.
Ze zal wel balen dat haar plannetje niet door gaat ofzo om bij haar vriend te gaan wonen of dat ze hem dan mee zal moeten nemen.

Afgelopen dagen voelde ik me eigenlijk wel heel goed.
Heerlijk om niet meer met die zorgen te lopen.
Maar sinds gister avond voel ik me toch wat minder.
Als ik avonds in bed ga liggen voel ik me toch best wel alleen..