Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

CurlyCoat schreef:Ik vind het wel heel vervelend dat ik hem zo achter gelaten heb, maar om te zeggen dat ik me echt k*t voel,.. nee niet echt eigenlijk.
Ik denk dat het besef er nog niet helemaal bij mij is.
. Ik voelde me ook vreselijk schuldig toen ik het uitmaakte, ondanks alle leugens en alle dingen die mijn ex me geflikt had. Ik was degene die hém in de steek liet hé. CurlyCoat schreef:Zijn moeder heeft gisteren wel een keer gebeld, maar stapte toen net het huis van mijn ouders in dus heb toen niet opgenomen, verder heb ik niets van haar gehoord.
Mijn ex is boos dat ik het wachtwoord niet wil veranderen want hij is ervan overtuigd dat het van zijn rekening word afgeschreven.
Heb dit gecheckt, maar gaat echt van mijn rekening af.
Heb hiervan ook een printscreen naar hem toegestuurd maar daar reageert hij niet op.
Gister avond ben ik op visite bij mijn zus geweest, dus dat was wel een fijne afleiding en heb vannacht eigenlijk wel lekker geslapen.
Ik vind het wel heel vervelend dat ik hem zo achter gelaten heb, maar om te zeggen dat ik me echt k*t voel,.. nee niet echt eigenlijk.
Ik denk dat het besef er nog niet helemaal bij mij is.
Wat een fijne reacties van jullie allemaal!
in zijn ogen dan.

J0anieke schreef:You go girl! Hele goeie zet!
Heel veel sterkte, en echt, je gaat hier zoveel beter uit komen!![]()
[ Afbeelding ]
) GreaseMonkey schreef:Wauw! Een beetje vreemd om te zeggen misschien, maar Gefeliciteerd met je vrijheid, TS!!!![]()
![]()
![]()
Je zult vast wel eventjes ergens doorheen moeten, want je leven gaat er toch een beetje anders uit zien dan je pak-hem-beet een week of 3 geleden nog dacht... Maar ik durf maar zó te zeggen dat je daar alleen maar blij mee zult zijn nu je, je eigen plan kunt trekken. Pas op om niet in de valkuil te trappen waarbij je van het ene gespreide bedje in het andere stapt (je bent nu immers bij je ouders, dus nog steeds niet 100% vrij en de verleiding is dan groot om snel een nieuwe vriend te zoeken en daar bij in te trekken). Zet je leven weer op de rails, zet een stipje aan de horizon waar die rails naartoe moeten gaan lopen, en tot je lekker op jezelf woont en helemaal je eigen plan trekt even niet van die route afwijken! (geloof me, ik spreek uit ervaring)
Neverland schreef:Ik denk dat TS gewoon zelf moet doen wat ze wilt doen. Wie weet komt ze 'de ware' morgen wel tegen en gaan ze volgende week samenwonen. So what? Als het toch goed voelt, waarom niet
Van harte gegund ook. Neverland schreef:GreaseMonkey schreef:Wauw! Een beetje vreemd om te zeggen misschien, maar Gefeliciteerd met je vrijheid, TS!!!![]()
![]()
![]()
Je zult vast wel eventjes ergens doorheen moeten, want je leven gaat er toch een beetje anders uit zien dan je pak-hem-beet een week of 3 geleden nog dacht... Maar ik durf maar zó te zeggen dat je daar alleen maar blij mee zult zijn nu je, je eigen plan kunt trekken. Pas op om niet in de valkuil te trappen waarbij je van het ene gespreide bedje in het andere stapt (je bent nu immers bij je ouders, dus nog steeds niet 100% vrij en de verleiding is dan groot om snel een nieuwe vriend te zoeken en daar bij in te trekken). Zet je leven weer op de rails, zet een stipje aan de horizon waar die rails naartoe moeten gaan lopen, en tot je lekker op jezelf woont en helemaal je eigen plan trekt even niet van die route afwijken! (geloof me, ik spreek uit ervaring)
Ik denk dat TS gewoon zelf moet doen wat ze wilt doen. Wie weet komt ze 'de ware' morgen wel tegen en gaan ze volgende week samenwonen. So what? Als het toch goed voelt, waarom niet
Ik had me nog nooit zo opgelucht gevoeld en was erg bang dat 'de klap' nog zou komen. Maar die is nooit gekomen.