Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Saintelette schreef:Mijn doos met bestelde jurkjes is afgeleverd bij de buren, alleen die zijn de rest van de dag weg. Jammer want ik wil ze zo graag passen![]()
Waar hebben jullie het corrigerende ondergoed vandaan?
Heb je allemaal hele goede dingen voor weinig geld. Vaak omdat de verpakking dan net beschadigd is ofzo. Ik heb daar het laatst nog een prachtige Tommy Hilfiger panty gekocht van 35 voor 8 euro.
youaremystar schreef:Ik heb dit jurkje gescored! Van mn lieve schoonouders een h&m bon gekregen zodat ik wat leuks kon kopen voor kerst![]()
[ [url=m/YHXdhP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Varekaj schreef:Mijn laarsjes van sacha zijn zoals verwacht geleverd terwijl ik naar de paarden was, dus morgen na het werk gelijk ophalen. Spannend!
Nou dames, dankzij jullie wist ik dat er prachtige jurkjes te vinden zijn voor deze feestdagen op topvintage.nl. Mijn moeder heeft vorig jaar deze periode borstkanker gehad, en ze heeft aan de praatgroep een paar hele goede vriendinnen over gehouden. Eentje daarvan kon maar geen leuke jurkjes vinden omdat ze door oa medicatie flink is aangekomen (maatje 44 nu). Helaas zitten in onze stad wel winkels met leuke kleding, maar maat 44 is erg lastig te vinden. Meestal gaat het maar tot 42 of begint het vanaf 48-50.
Mama de website laten zien en die stuurde gelijk een smsje naar die dame. Half uurtje nadien een telefoontje: ze kon niet geloven dat er zoveel mooie jurkjes te vinden zijn die bij haar figuur lijken te passen én die toch op en top vrouwelijk zijn. Ze heeft er gelijk een aantal besteld.
Bedankt dames, jullie hebben iemand heel gelukkig gemaakt

Resistance schreef:Saintelette schreef:Mijn doos met bestelde jurkjes is afgeleverd bij de buren, alleen die zijn de rest van de dag weg. Jammer want ik wil ze zo graag passen![]()
Waar hebben jullie het corrigerende ondergoed vandaan?
Tk Maxx!Heb je allemaal hele goede dingen voor weinig geld. Vaak omdat de verpakking dan net beschadigd is ofzo. Ik heb daar het laatst nog een prachtige Tommy Hilfiger panty gekocht van 35 voor 8 euro.