Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urona447

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 13:14

Ik ga echt stuk om sommige dingen hier ! Vooral dat rondlopen via google maps, geniaal gewoon!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 13:16

Twee huisgenootjes van mij kan ik (met gegronde reden) echt NIET uitstaan. :+ Maar dat zeg ik tegen niemand, zelfs niet tegen mijn vriend. Ik blijf doen alsof ik ze aardig vind.

Zeker wanneer mijn buurman keihard en vals "I WILLL ALWAYYYSSS LOVE YOUUUUU" zingt. Super fijn een dove huisgenoot. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 13:17

Ik moet van alles altijd een even aantal hebben.
2 kopjes drinken, 2 happen brood, 2 chipjes per keer (of 4, of 6 of 8)
Als ik niet even uitkomt dan breek ik het geen ik in handen heb door 2 en zodat ik toch even uit kom :+

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 13:23

Oké na alles gelezen te hebben moet ik ook maar reageren.

-als ik wakker ben kan ik niet meer slapen ookal ben ik nog moe. Als ik rond een normale tijd wakker word dan. Rond 4 uur snachts ofzo kan ik wel vers slapen

- Ik plas altijd met de deur open( thuis)
- Als ik een x met de deur dicht en opslot naar de wc ga doe ik het licht eerst uit om vervolgens te realiseren dat de deur dicht is en op slot.
- Als ik naar de wc ga ruik ik eerst aan de ruimte.

Ik heb geen idee waarom ik het laatste doe maar ik betrapte mezelf er op toen het stonk :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 13:41

MarlindeRooz schreef:
Twee huisgenootjes van mij kan ik (met gegronde reden) echt NIET uitstaan. :+ Maar dat zeg ik tegen niemand, zelfs niet tegen mijn vriend. Ik blijf doen alsof ik ze aardig vind.

Zeker wanneer mijn buurman keihard en vals "I WILLL ALWAYYYSSS LOVE YOUUUUU" zingt. Super fijn een dove huisgenoot. :')

Ik zou het toch maar uitspreken, voordat het je te veel wordt en je knallende ruzie krijgt. Ik zou nooit een huisgenoot willen die heel huichelachtig doet alsof hij (zij) me best mag.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 14:06

musiqolog schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik zou het toch maar uitspreken, voordat het je te veel wordt en je knallende ruzie krijgt. Ik zou nooit een huisgenoot willen die heel huichelachtig doet alsof hij (zij) me best mag.

Hoezo teveel? Ben er niet mee getrouwd. :+

Eentje leeft met 2 grote honden (70 kg) en zijn vriendin op 19M2 en blowt dagelijks. Ik heb last van die haren, maar vragen of ze willen schoonmaken helpt toch niet. Daarbij gaan die binnenkort verhuizen geloof ik. En de andere jongen is best aardig maar heb al tevergeefs geprobeerd aan te kloppen en berichtjes gestuurd of hij wil helpen schoonmaken. Deel namelijk de WC en de douche met hem. Maar als ze niet reageren dan kan ik moeilijk de deur inslaan. :')

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 15:50

GarBel schreef:
Er is een spel en dan moet je raden waar je bent dmv Google maps. Echt verslaafd ben ik daaraan :+

Welk spel is dat? Lijkt me echt leuk

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 15:54

Ierpier schreef:
niet echt een gehheim, maar ik dacht vroeger altijd dat ik gewoon veel "girl crushes" had. Echter, turns out dat ik niet zo heteroseksueel ben als ik dacht :+.

Oh ja dit. Ik dacht dat iedereen altijd naar borsten keek en ik dacht ook "maar er toch altijd wel iemand van hetzelfde geslacht die je wel zou willen daten? Ook al ben je hetero?"
Ja eh, dat is dus niet het geval :')

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 16:14

YellowGray schreef:
Ierpier schreef:
niet echt een gehheim, maar ik dacht vroeger altijd dat ik gewoon veel "girl crushes" had. Echter, turns out dat ik niet zo heteroseksueel ben als ik dacht :+.

Oh ja dit. Ik dacht dat iedereen altijd naar borsten keek en ik dacht ook "maar er toch altijd wel iemand van hetzelfde geslacht die je wel zou willen daten? Ook al ben je hetero?"

Hahaha 'kwartje valt'-momentje voor jou dan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 16:26

Klein geheimpje van mij, ik vind het vreselijk om te zien hoe ik oud wordt. In mijn ogen heb ik echt al hele berimpelde handen, te veel grijze haren, en ook begint mn voorhoofd te rimpelen. En dan ben ik nog maar 26 en geen roker of drinker oid :oo :o

T zal vast meevallen, maar zelf zie ik het echt heel erg..

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 16:27

Minimus schreef:
YellowGray schreef:

Hahaha 'kwartje valt'-momentje voor jou dan :')

Ja heel erg haha, ik kwam er vorig jaar pas achter op 23-jarige leeftijd en toen dacht ik ooooooooh, dus zo zit het!

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 16:28

Shanna schreef:
Klein geheimpje van mij, ik vind het vreselijk om te zien hoe ik oud wordt. In mijn ogen heb ik echt al hele berimpelde handen, te veel grijze haren, en ook begint mn voorhoofd te rimpelen. En dan ben ik nog maar 26 en geen roker of drinker oid :oo :o

Ik denk ook dat het wel meevalt!

Ik denk altijd dat iedereen mijn snor ziet (omdat ik er niks aan doe :') ), maar laatst vroeg ik het aan een vriendin en zelfs op 10 cm afstand zei ze dat ze het toch écht niet kon zien.

Antics

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 17:36

Selina schreef:
Tivoli schreef:
Ahhww!! -O-
Ik ben onwijs jaloers op de bokkers die al eens hebben mogen richten met het slurfje van vriendlief *\o/*

Al 2 jaar lang als hij naar het toilet gaat,achtervolg ik hem stilletjes en ruk dan de deur open met: 'Ja!!!! *\%/* mag ik nu eindelijk ook eens??' *met grote schattige glimlach*
Maar elke keer is het antwoord hetzelfde. ^)

_O-
Jullie brengen me nu wel op ideeën. En als ik dan mis mag hij het opruimen.

Haha, ik moet zeggen dat het best vreemd is. Toen het in één keer lukte verbaasde ik me er wel over dat zo veel mannen zelf niet kunnen richten :') Want het is geen rocket science. Dus wees niet te bang voor opruimen. Dat mag geen smoes zijn }:)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 17:59

Soms gun ik mensen dingen niet omdat er al genoeg goed is gegaan in hun leven :') (en dat zeg ik dan niet hardop, maar denk het alleen maar)

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 18:00

Oh ik heb er nog een.

Met gym wil ik nooit als eerste vallen/iets niet kunnen, maar als er iemand voor mij "faalt" vind ik het helemaal niet erg :+

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 19:17

xxSaschaa schreef:
GarBel schreef:
Er is een spel en dan moet je raden waar je bent dmv Google maps. Echt verslaafd ben ik daaraan :+

Welk spel is dat? Lijkt me echt leuk

Ik denk dat ze dit spel bedoelt:
https://geoguessr.com/ (mijn vorige AK-leraar vond het helemaal te gek en we hebben ook wel eens hele lessen gewoon ge-GeoGuesst, wat best leuk was).

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 19:19

Die bedoel ik :j

Je kan ook landen kiezen

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 19:50

Flowery schreef:
Dat heb ik met street view :') Dan gooi ik dat poppetje ergens random neer (vaak Amerika of Canada) en dan kan ik uren "rondlopen" in de wijken daar _O-

Ik quote mezelf even.
Aanvulling: als ik 2e hands spullen verkoop, zoek ik ook in wat voor huis diegene woont :x Misschien toch maar eens kijken voor een opleiding in de Makelaardij, ik ben altijd erg geïnteresseerd in andermans huizen :+

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:59

Ik ben een oud poppenhuis aan het opknappen, zelf meubeltjes maken en zo. 8-)
Spoiler:
Me man zegt dat ik 6 ben ipv 56

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 23:17

vrouwke schreef:
Ik ben een oud poppenhuis aan het opknappen, zelf meubeltjes maken en zo. 8-)
Spoiler:
Me man zegt dat ik 6 ben ipv 56

Ach zo spaar ik schleich paardjes en maak daar halsters hoofdstellen zadels dekjes dekens etc. voor.
Ze hebben ook allemaal een naam. En ik ben dan 33

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 00:40

Steeph schreef:
Soms gun ik mensen dingen niet omdat er al genoeg goed is gegaan in hun leven :') (en dat zeg ik dan niet hardop, maar denk het alleen maar)

Gemeen he... maar dat heb ik ook ooit :') jaloers kreng ben ik af en toe.

Warboel schreef:
Oja.
Ik vind treinen mega interessant en weet er meer van dan ik eigenlijk zou moeten weten :') Vooral door deze website http://www.langsderails.nl/index2.html vind het echt heerlijk om daar uren te lezen over die dingen.
Maar, als ik op station Blaak (tunnel) sta waar ik elke dag via reis voor school en er komt een doorgaande intercity langs, verstop ik me het liefst achter een muur midden op het perron. Nou kwamen er van de week 2 doorgaande intercity's tegelijk langs dat perron, aan allebei de kanten één, en dan kan je je dus niet verschuilen achter de muur. En dan staat het huilen me echt nader dan het lachen _O- Oftewel ik vind treinen cool, maar tegelijk ook doodeng _O- Als ik in de verte die lichtjes al aan zie komen slaat de paniek me al om het hart :')

Ik vind treinen ook eng, vooral de voorkant van een intercity, das echt een bunker joh! Ik vind het hier al in de openlucht zuur als ze voorbij komen, ook al sta ik 10m van de lijn toch bang dat ik er voor val.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 18:15

Shanna schreef:

Oh jee, ik heb nog een geheimpje.
We waren terug van het klassenuitje, en twee docenten waren wat aan het praten. Ze waren allebei bijna jarig. Docent 1 was kalend, dus ik verwachte al een bepaalde leeftijd. Op een gegeven moment begon docent 1 te klagen dat die al zo oud zou worden, zegt docent 2 vervolgens jij mag niet zeuren ik wordt al ... (kan me niet herinneren). Docent 1 vervolgens; nou ik word ook al 28. Zeg ik vervolgens uit pure verbazing van die lage leeftijd "niet waar!". Zei ik blijkbaar harder dan ik dacht, want docent 2 begon te vragen wie het was die het zei (die dacht waarschijnlijk dat het over haar ging). Vervolgens heb ik me maar omgedraaid zodat het leek alsof ik niet aan het meeluisteren was :')
Ja qua gedrag was hij zeker wel zo jong, maar door zijn uiterlijk had ik hem veel en veel ouder geschat dan 28 :+

Geoguessr klinkt erg leuk trouwens! Ik heb hem even doorgespeeld naar mijn vriendin die de opleiding docent AK doet, ze vond hem erg gaaf :D thanks voor de tip!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 23:23

Hahaha misschien komt het dan door mn grijze haar en beginnende rimpels nooit om mn ID ben gevraagd bij het kopen van sterke drank o.i.d. :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 11:35

Mijn geheim is dat ik me eigenlijk vrijwel altijd heel eenzaam voel en heel graag een beste vriendin wil maar die niet kan vinden.. :(

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 11:43

Maanlicht schreef:
Mijn geheim is dat ik me eigenlijk vrijwel altijd heel eenzaam voel en heel graag een beste vriendin wil maar die niet kan vinden.. :(

Hier hetzelfde helaas :(