Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Twee huisgenootjes van mij kan ik (met gegronde reden) echt NIET uitstaan.Maar dat zeg ik tegen niemand, zelfs niet tegen mijn vriend. Ik blijf doen alsof ik ze aardig vind.
Zeker wanneer mijn buurman keihard en vals "I WILLL ALWAYYYSSS LOVE YOUUUUU" zingt. Super fijn een dove huisgenoot.
musiqolog schreef:MarlindeRooz schreef:Twee huisgenootjes van mij kan ik (met gegronde reden) echt NIET uitstaan.Maar dat zeg ik tegen niemand, zelfs niet tegen mijn vriend. Ik blijf doen alsof ik ze aardig vind.
Zeker wanneer mijn buurman keihard en vals "I WILLL ALWAYYYSSS LOVE YOUUUUU" zingt. Super fijn een dove huisgenoot.
Ik zou het toch maar uitspreken, voordat het je te veel wordt en je knallende ruzie krijgt. Ik zou nooit een huisgenoot willen die heel huichelachtig doet alsof hij (zij) me best mag.
Ierpier schreef:niet echt een gehheim, maar ik dacht vroeger altijd dat ik gewoon veel "girl crushes" had. Echter, turns out dat ik niet zo heteroseksueel ben als ik dacht.
YellowGray schreef:Ierpier schreef:niet echt een gehheim, maar ik dacht vroeger altijd dat ik gewoon veel "girl crushes" had. Echter, turns out dat ik niet zo heteroseksueel ben als ik dacht.
Oh ja dit. Ik dacht dat iedereen altijd naar borsten keek en ik dacht ook "maar er toch altijd wel iemand van hetzelfde geslacht die je wel zou willen daten? Ook al ben je hetero?"
Ja eh, dat is dus niet het geval
Minimus schreef:YellowGray schreef:
Oh ja dit. Ik dacht dat iedereen altijd naar borsten keek en ik dacht ook "maar er toch altijd wel iemand van hetzelfde geslacht die je wel zou willen daten? Ook al ben je hetero?"
Ja eh, dat is dus niet het geval
Hahaha 'kwartje valt'-momentje voor jou dan
Shanna schreef:Klein geheimpje van mij, ik vind het vreselijk om te zien hoe ik oud wordt. In mijn ogen heb ik echt al hele berimpelde handen, te veel grijze haren, en ook begint mn voorhoofd te rimpelen. En dan ben ik nog maar 26 en geen roker of drinker oid![]()
![]()
T zal vast meevallen, maar zelf zie ik het echt heel erg..
Selina schreef:Tivoli schreef:Ahhww!!![]()
Ik ben onwijs jaloers op de bokkers die al eens hebben mogen richten met het slurfje van vriendlief![]()
Al 2 jaar lang als hij naar het toilet gaat,achtervolg ik hem stilletjes en ruk dan de deur open met: 'Ja!!!!mag ik nu eindelijk ook eens??' *met grote schattige glimlach*
Maar elke keer is het antwoord hetzelfde.
Jullie brengen me nu wel op ideeën. En als ik dan mis mag hij het opruimen.
xxSaschaa schreef:GarBel schreef:Er is een spel en dan moet je raden waar je bent dmv Google maps. Echt verslaafd ben ik daaraan
Welk spel is dat? Lijkt me echt leuk
Flowery schreef:Dat heb ik met street viewDan gooi ik dat poppetje ergens random neer (vaak Amerika of Canada) en dan kan ik uren "rondlopen" in de wijken daar
Steeph schreef:Soms gun ik mensen dingen niet omdat er al genoeg goed is gegaan in hun leven(en dat zeg ik dan niet hardop, maar denk het alleen maar)
Warboel schreef:Oja.
Ik vind treinen mega interessant en weet er meer van dan ik eigenlijk zou moeten wetenVooral door deze website http://www.langsderails.nl/index2.html vind het echt heerlijk om daar uren te lezen over die dingen.
Maar, als ik op station Blaak (tunnel) sta waar ik elke dag via reis voor school en er komt een doorgaande intercity langs, verstop ik me het liefst achter een muur midden op het perron. Nou kwamen er van de week 2 doorgaande intercity's tegelijk langs dat perron, aan allebei de kanten één, en dan kan je je dus niet verschuilen achter de muur. En dan staat het huilen me echt nader dan het lachenOftewel ik vind treinen cool, maar tegelijk ook doodeng
Als ik in de verte die lichtjes al aan zie komen slaat de paniek me al om het hart
Shanna schreef:Klein geheimpje van mij, ik vind het vreselijk om te zien hoe ik oud wordt. In mijn ogen heb ik echt al hele berimpelde handen, te veel grijze haren, en ook begint mn voorhoofd te rimpelen. En dan ben ik nog maar 26 en geen roker of drinker oid![]()
![]()
T zal vast meevallen, maar zelf zie ik het echt heel erg..