Niet monogame relaties op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:04

Inderdaad heel eerlijk en open PDM +:)+

Op zich is je comfortabel voelen in de relatie en geen behoefte aan blikverruiming hebben helemaal ... comfortabel, positief.
Veel mensen zijn helemaal gelukkig met stabiliteit, bekend, vertrouwd.
Je gebruikt meermalen het woord gemakzucht en dát is wat minder.
Comfort, veiligheid, weerstand tegen verandering, gemak maakt een valkuil als er wel onrust is.
Onrust hoeft helemaal geen verlangen naar een open relatie te zijn trouwens; jij begrijpt dat imo prima, doch menig meelezer wellicht niet.
Samen met de partner praten over fantasieen, samen fantaseren, film kijken, verhaal lezen kan al helemaal genoeg zijn.

Het niets doen met nieuwsgierigheid, onrust, kriebels vanwege (vermeende) onbespreekbaarheid... oeff, daar heb ik al héél lang geleden vreemdgaan door zien ontstaan.
Dat als zowat de meerderheidsnorm om ons heen zien met alle dramas van dien was voor ons aanleiding om na veel praten eens een parenclub te bezoeken. Was geen succes, maar wel een perfect handvat om samen op verdere ontdekkingstocht te gaan en de relatie open te zetten.
Later wel goede ervaringen met anderen in clubs trouwens al moet je dat imo als bonus zien en niet verwachten.
In zo´n club moet je imo de lol sámen vinden in een erotische omgeving en het eventuele extra is extra.
Ikzelf ervaar privé feestjes en ontmoetingen met een stel als heel anders trouwens. Hoef ik minder lijfwacht van mijn partner te zijn en ook ervaar ik het veel meer als sámen.
Bij alles is het belangrijk dat je vóór elkaar bent want de ene keer heeft de ene, de andere keer de andere meer directe lol en compersie zorgt dan voor balans.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 15:23

Tout a fait HC! (Inderdaad) Kan jouw stuk alleen maar beamen.
Huertecilla schreef:
Inderdaad heel eerlijk en open PDM +:)+

Je gebruikt meermalen het woord gemakzucht en dát is wat minder.
Klopt helemaal want dat is mijn valkuil. Dit in het kader van "mens ken je zelf". B.v. mijn paardje was niet heel gelukkig als we samen reden. Dat was wel duidelijk. Dan kan ik ook niet gelukkig zijn als zij niet blij is met mij als we rijden, dus ik deed iets fout en ik moest veranderen. Daardoor gaan zoeken, klassieke dressuur ontmoet, heel veel nare rij gewoontes afgeleerd, lees veel gehuild en wanhopig geweest of ik wel zou kunnen veranderen (was toen al 50 en reed 40 jaar) om vervolgens na een jaar ellende te begrijpen hoe het werkt en toen dus veranderd. Paardje gelukkig en ik dus zeer gelukkig dat ik de knop gevonden had. Maar, zonder haar ongelukkig voelen, zou ik nooit die verandering hebben gedaan, pfffffff echt niet, want ik vond het wel fijn zoals het ging. Ik ben daarvoor te gemakzuchtig en zit te graag in mijn comfort zône. Juist omdat ik dat weet van mezelf, kan ik hier heel alert op zijn, dat deze eigenschap niet tegen mij gaat werken en ik mezelf af en toe een schop onder de kont geef. Vandaar dat ik het woord gemakzuchtig gebruik in het kader van als iets goed is of voelt dan ga ik het ook niet veranderen. Daardoor kun je ook wel degelijk goede ontwikkeling missen.

Huertecilla schreef:
Bij alles is het belangrijk dat je vóór elkaar bent want de ene keer heeft de ene, de andere keer de andere meer directe lol en compersie zorgt dan voor balans.
Is dit niet het belangrijkste binnen een relatie of relaties?
Mijn vorige huwelijk is mis gelopen want mijn ex man kon het niet hebben als ik gelukkig was. Hij ging net zolang vervelen totdat mijn geluksgevoel verdwenen was. Heel sneu want hij was geen slecht mens, maar zat en voor hem helaas zit, slecht in zijn vel. Wat een verandering en verademing dat mijn huidige man en ik samen heel gelukkig worden, als we de andere gelukkig zien of iets kunnen doen waardoor de ander gelukkig wordt. Wat een verademing twee mensen samen, die als basis gevoel harmonie en geluk hebben in zich/ haar zelf. Dat heb je of dat heb je niet, maar ik heb ook wel eens tegen mijn man gezegd : "we moeten wel een beetje oppassen dat we niet teveel in onze groene bubble zitten en ons daardoor niet meer ontwikkelen, want alle twee zitten we erg graag in onze comfort zone en dat is ook een risico". Dus af en toe schud ik hier de boel eens goed op }> door iets totaal nieuws op te pakken.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 15:51

pien_2010 schreef:
Huertecilla schreef:

En bij hoeveel ís dat zo?
Doorgaans is het een ongewapende strijd tussen eigenbelangen met onbespreekbare rechten.
In het kader van relaties, huwelijken is dat door de default van de normen en waardes een route naar bedrog en scheiden in ruzie of naar schikken in ongeluk.

Hier heeft berglief net een spannende logeerdate afgesproken voor wanneer kustlief weg is. Dat is meermalen win, inclusief voor onze zoon want hoewel die dan voor de zorg van de dieren opdraait (met hulp van de geitenboer hiernaast) heeft hij het rijk alleen zonder ouders *\%/*

p.s. kustlief belt net dat ze voor het laatste weekeinde dat ze hier is een verrassing georganiseerd heeft.
Poeh, je zou het er van aan je hart krijgen _O-

p.p.s. lees net over de tegenbrief door Catherine Deneuve. Ben het zó met haar eens; dat galantheid gewaardeerd moet worden en vrouwen de slachtoffer-rol niet past.
Laat echter maar lekker doorgaan die kruistocht tegen galanterie als zijne sexuele intimidatie; dan steek ik +:)+ af.
Ik ben hier toch al de uitzondering met imo normáál galant gedrag. Laat alle andere mannen zich maar politiek correct gedragen, ga ik wel uit met de vrouwen die het wél waarderen *D

pien_2010 schreef:
Dus af en toe schud ik hier de boel eens goed op }> door iets totaal nieuws op te pakken.

Wil je een link naar een internationale site voor liberale contacten waar ook liberale vrouwen (échte, geen verkapte profis) lid zijn?
Ook gewoon leuk voor profiel-surfen ;)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 18:23

Huertecilla schreef:
En bij hoeveel ís dat zo?
Doorgaans is het een ongewapende strijd tussen eigenbelangen met onbespreekbare rechten.
Bij veel is dat zo, klopt. Gelukkig ken ik bij twee vrienden ook een relatie die al jarenlang heel goed is. Mijn vriendinnen en ik zijn erg close en ik weet dus meer wat achter de deur speelt. Beiden zijn bijna 45 jaar samen en hebben het gewoon heel erg tof, gelukkig. Maar je hebt gelijk, ik ken heel veel relaties waar een nare machtsstrijd bezig is. Dat komt omdat niet het hoogste doel is ELKAAR gelukkig maken. Dus is de relatie gedoemd op te houden vroeg of laat.

Huertecilla schreef:
Hier heeft berglief net een spannende logeerdate afgesproken voor wanneer kustlief weg is.
Leuk, veel plezier en de voorpret is zo te zien, ook al heel leuk :))

Huertecilla schreef:
p.s. kustlief belt net dat ze voor het laatste weekeinde dat ze hier is een verrassing georganiseerd heeft.
Ook heel leuk, jij wordt dus verwend!
Huertecilla schreef:
Poeh, je zou het er van aan je hart krijgen _O-
Kun jij wel hebben, maar het is wel heel leuk.

Huertecilla schreef:
at galantheid gewaardeerd moet worden
+:)+ Mijn man is heel galant en ik vind dat heerlijk.

Huertecilla schreef:
Laat echter maar lekker doorgaan die kruistocht tegen galanterie als zijne sexuele intimidatie;
Heeft niets met elkaar te maken. Ik heb vroeger in een stad in NL mede VTV opgericht (VTV→ vrouwen tegen verkrachting). Mijn hele leven vind ik galanterie fijn, leuk, gezellig. Mijn man is galant, niet alleen bij mij maar ook tegenover andere vrouwen en dat heeft niets met ongelijkheid te maken.

Huertecilla schreef:
Wil je een link naar een internationale site voor liberale contacten waar ook liberale vrouwen (échte, geen verkapte profis) lid zijn?
Lief!
Als ik het graag wil dan pb ik je!
Op dit moment ben ik helemaal in de wolken, want manlief heeft afgelopen weekend voor ons een week in mei in Venetië geboekt daar we 12,5 jaar bij elkaar zijn waarvan 10 jaar getrouwd. Zo ontzettend gaaf. Ik heb ooit gezegd (en ik meen het) dat dit al vanaf kindertijd op mijn bucketlijst staat en nu gaan we echt. :D Vliegtuig en appartement is inmiddels geboekt. Toen hij het vertelde kon ik alleen maar breed grijnzen terwijl tranen over mijn wangen gleden van vreugde, zo ontzettend gaaf. Dus voorlopig is de boel hier door ml goed en positief opgeschud. We zijn onze reis en verblijf met alle bezienswaardigheden aan het voorbereiden. Daarnaast heeft een goede vriendin een enorm huis gekocht en vanaf 2 februari gaan we daar met elkaar een renovatie doen zodat dit een geweldige gîte gaat worden voor 20 personen. Dus "au travail" binnenkort, nadat hier thuis onze inloopdouche en tuin van onze gîte klaar zijn zodat we daar het seizoen kunnen beginnen. Dus voorlopig zijn wij goed "onder de pannen" en hoef geen link.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 18:26

HC, zou ik dat linkje ook mogen?
Nu ben ik wel nieuwsgierig :)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 18:33

fleurtjeuh schreef:
HC, zou ik dat linkje ook mogen?
Nu ben ik wel nieuwsgierig :)

pm gestuurd.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 09:45

pien_2010 schreef:
Huertecilla schreef:

Moeilijk punt toch wel. Hier in het topic zie je het ook voorbij komen, vaak heerst toch de gedachte 'Wat hij/zij mag, mag ik ook. Zo niet, doen we het gewoon allemaal lekker niet!' Terwijl dat nou juist net níet is waar het om draait. Waar het om draait is dat je je allebij prettig voelt bij de dingen die je doet, of niet doet. Wat maakt het uit als er verschillen zitten in die balans, als je er beiden gelukkiger van wordt? Maar dan moet idd wel die ander het geluk kunnen gunnen.

Ik heb ooit eens een 'open relatie' gehad. Ik vond het helemaal niks. Ik werd er heel onzeker van dat hij alleen naar andere meiden ging, in die relatie voelde het als concurrentie. Andersom overigens ook, als ik eens een date had werd ik de hele avond gespammed door berichtjes van hem. Maar goed, daar zat wel meer niet lekker, dus dat verklaart.

Nu, ons huwelijk is wel monogaam maar niet sexclusief. Voor ons werkt het om samen te delen, samen op avontuur te gaan. We gaan dus niet apart op stap. Ik ben bi, dus meestal 'daten' we met andere vrouwen. Andere mannen is niet im frage momenteel, en dat mis ik ook niet/heb ik geen behoefte aan (hoewel ik wel voor open zou staan als hij dat wel zou willen proberen). Over het algemeen hebben we 1 vast koppel (dames, ook een stel) waar we gezellig mee doen. Vrienden van ons, waarmee het ooit eens escaleerde, en dat beviel eigenlijk wel. Wat belangrijk is is dat iedereen elkaar en diens gevoelens in zijn/haar waarden laat. Die gevoelens moet je dan natuurlijk wel over kunnen praten, anders wordt het ingewikkeld er rekening mee te houden. En dat je dus niet streeft naar 'gelijkheid' in de afspraken, maar naar afspraken waar iedereen zich prettig bij voelt.

Edit; ik bedenk me nu dat het niet helemaal waar is dat we niet alleen op stap gaan. Mijn man is veel van huis door zijn werk en hij heeft er geen moeite als ik de geborgenheid van de dames opzoek. Vaak heb ik er alleen niet zo'n behoefte aan als hij er niet ook is, dus het gebeurd nauwelijks.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 16:58

HC heb ik het volgende goed begrepen, dat je met de moeder van je kind samenwoont en dat zij ook een van je twee liefs is. Dat je met haar iemand zoekt die met jullie in de toekomst wil gaan samenwonen? Klopt dat of zit ik er naast?
En dan mijn vraag, de vrouw waarmee jij samenwoont en jij zoeken iemand voor in huis. Wil je vertellen waarom jullie iemand erbij zoeken en wat zij volgens jou kan toevoegen aan jullie leven. Want dan ga jij als ik het goed begrijp, dus drie liefs krijgen. Of zit ik er helemaal naast?

Ik probeer het een beetje voor me te zien want ik vind het interessant, maar als ik te brutaal ben met mijn vragen dan laat mijn vragen gerust gaan. }>

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 17:47

pien_2010 schreef:
HC heb ik het volgende goed begrepen, dat je met de moeder van je kind samenwoont en dat zij ook een van je twee liefs is. Dat je met haar iemand zoekt die met jullie in de toekomst wil gaan samenwonen? Klopt dat of zit ik er naast?
En dan mijn vraag, de vrouw waarmee jij samenwoont en jij zoeken iemand voor in huis. Wil je vertellen waarom jullie iemand erbij zoeken en wat zij volgens jou kan toevoegen aan jullie leven. Want dan ga jij als ik het goed begrijp, dus drie liefs krijgen. Of zit ik er helemaal naast?

Ik probeer het een beetje voor me te zien want ik vind het interessant, maar als ik te brutaal ben met mijn vragen dan laat mijn vragen gerust gaan. }>

Euhm, met je conclusie zit je er naast. Zie onder.

Berglief is de moeder van zoon.
We zijn gedeeld eigenaars van de boerderij welke de woning is van zoon.
Ik woon hoofdzakelijk op de boerderij met haar.
Ik woon zeg 3 nachten/week bij kustlief.

Ik wil niet in detail ingaan op de levenswandel van de dames daarnáást; beiden vullen hun leven op hun eigen manier liberaal in; ook met mij.

In jouw woorden heb ik nu twee lieven en met hen losse kontakten.

In ruimer kader, zeg maar ´wens´, zouden berglief en ik liever een poliamore situatie bij ons op de boerderij hebben. Kustlief wil/kan dat om een handvol verschillende zwaarwegende redenen niet.

Ben bijna 18 jaar met berglief.
Bijna 2 met kustlief. Daarvoor 3,5 met ander welke ook een prima voor elkaar onafhankelijk/zelfstandig eigen leven aan de kust had.
In de loop der jaren daarvoor verschillende modellen geleefd waaronder ook een periode op de boerderij met een lief erbij samengewoond. Had meer voordelen en minder nadelen. Meer kwali-tijd want geen deel-tijd noch reistijd. Ook geen risico in verkeer daardoor.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 22:35

Paar keer heb ik het moeten lezen, maar ik geloof dat ik begrijp hoe het zit. Ik vind dat je het heel goed hebt geregeld rondom je zoon. Je hebt hem een fijne stabiele situatie gegeven samen met zijn moeder. Zo belangrijk dat dit gelukt is. Helaas na de scheiding is dit ons niet gelukt, en ook al gaat het super goed met mijn 3 volwassen kinderen het was ook voor hen gewoon een hele nare tijd toen. Eerlijk gezegd heb jij het daarin duidelijk beter gedaan als ik het hier zo lees ook al geven mijn kinderen duidelijk aan dat het toen niet fijn was de scheiding maar zij wel door ons en lieve mensen in hun omgeving zo goed mogelijk zijn opgevangen. Maar dan nog.....
Als ik het goed begrijp HC zit ik er naast doordat ik jou samenwonend noem met berglief terwijl jij tussen twee adressen pendelt, dus op twee locaties woont dat jij dan losse contacten noemt. Ik vind dat "losse" toch wel "hecht" als je dit al 18 jaar en 2 jaar doet. Maar dat is meer hoe ieder zelf zaken benoemt denk ik zo. :P

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 23:52

Die twee lieven zijn duurzaame váste relaties voor mij.

Dat ´losse´ contacten is met hen swingen.

Dit ´swingen´ is wederom een breed begrip met enorm uiteenlopende schakereringen (met beiden heel anders en andere frequentie) dus kan je beter niet invullen op basis van wat je aanneemt te weten ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 09:21

Mijn hemel; vanmorgen voorruit krabben bij -5.
Wat een verschil met de hete relaties!!!
Helemaal _/-\o_
Zoals Jules de Corte zong, zijn de bergen zo hoog omdat de dalen zo diep zijn.
Helemáál toepasselijk in het perspectief van PDM die wel eens zou willen weten... :D

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 09:48

Goedemorgen..

HC:
- Ik snap de vragen wel.. Je verhaal Is voor mij volkomen duidelijk.. Moet zeggen dat je, naarmate ik je vaker lees en langer 'ken' op bokt, je steeds duidelijker wordt..

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 10:01

rainbow8 schreef:
HC:
- Ik snap de vragen wel..

Ik ook.
Verwelkom die.
Een verfrissend contrast met sprongen naar veroordelende conclusies op basis van ongefundeeerde vooroordelen; de zoals PDM schrijft; geinternaliseerde indoctrinatie.
Vandaar ook mijn antwoorden en uitleg.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 10:30

Huertecilla schreef:
Zoals Jules de Corte zong, zijn de bergen zo hoog omdat de dalen zo diep zijn.
Helemáál toepasselijk in het perspectief van PDM die wel eens zou willen weten... :D
_O- You make my day (en mijn beeldscherm die onder de koffie is geproest).

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 11:04

Hier ondertussen best bijzonder.
Berglief is onder haar water en had ik naar het medisch centrum gesleept. Vandaar krabben en met zoon in de auto vanmorgen.
Kustlief, is verpleegster, had daar gisterenavond al bezorgd over gebeld.
Berglief heeft haar net de voortgang doorgegeven.

De spannende plannen van berglief overigens, zijn dus in datzelfde water gevallen -O-
Plan van kustlief voor haar laaste weekeinde gaat ook niet lekker blijkbaar; er is een congres en alle hotels zijn volgeboekt merkt ze op. Ja, ik heb geen idee wat ze van plan was en daar kan ik dus niets mee.
Vertel dan verdorie niets van tevoren. Dat is in míjn perceptie een essentie van een verrassing.
De goede bedoeling van een verrassing welke niet doorgaat laat geen plus achter want de min van het teleurstellen is het laatste en door die reservering voor de verrassing heb ik geen Plan B gemaakt. Twee keer min dus.
Maar goed, ik ben dan ook Martiaan en op Venus schijnt dat anders te zijn :roll:

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:51

O jee wat erg. Sterkte en hopelijk is berglief snel weer boven water en kan het ziekenhuis verlaten.

Huertecilla schreef:
Vertel dan verdorie niets van tevoren.
Tuurlijk ben je teleurgesteld, maar ik zie de voor informatie en vraag als een check om te weten of je niets anders had alvorens tot boeking over te gaan. Een gevalletje van echte pech en in jouw geval dubbele pech. MAAR waarschijnlijk zal het zo zijn, dat wat in het vat zit niet verzuurd.
Huertecilla schreef:
Venus schijnt dat anders te zijn
:)) :)) Klopt helemaal ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 17:07

pien_2010 schreef:
O jee wat erg. Sterkte en hopelijk is berglief snel weer boven water en kan het ziekenhuis verlaten.

Boven háár water ;)

Onder water zijn/boven water = onvindbaar zijn/weer terecht
Onder je water = je niet goed voelen.

Moest even blijven, daarna naar huis en onder de wol. Nu weer op.
Morgenochtend vroeg terug voor controle.

pien_2010 schreef:
Huertecilla schreef:
Vertel dan verdorie niets van tevoren.
Tuurlijk ben je teleurgesteld, maar ik zie de voor informatie en vraag als een check om te weten of je niets anders had

Dat begrijk ik. Ik zorg in een dergelijke situatie dat ik een Plan B heb om teleurstelling te voorkomen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 17:55

Gelukkig dat dit mee lijkt te vallen.
Vanavond heb ik een date met manlief. Sinds vandaag hebben we weer een nieuwe douche na 7 weken zoeken naar verstopping, die oplossen waarvoor bad gesloopt moest worden en we dus hele badkamer maar opgeknapt hebben. Ben zo blij. Dus we beginnen vanavond in onze eigen gemaakte inloopdouche :o

Bonna

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:00

Veel plezier pdm! En bedankt voor het compliment over dit topic :)

Hier is het op poly-gebied even wat rustiger, vriendlief en ik gaan eerst weer eens even tijd voor onzelf en elkaar maken, dat is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten,maar is toch wel heel belangrijk.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 21:13

Bonna schreef:
eerst weer eens even tijd voor onzelf en elkaar maken, dat is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten,maar is toch wel heel belangrijk.

+:)+

Zonder die kern is er geen méér :)*

Jullie veel plezier vanavond PDM.
Wij hebben het hier vanavond op doktersvoor :list: rustigjes. Wel :(:) en :+: maar det iz it.
Arme kustlief morgen O:) _O- *D

p.s. vanmiddag een whatsap van een sportlerares die vroeg of ik met haar koffie wil drinken en nu nét nog een dergelijk bericht van een makelaarster. Zeker invulling van goede voornemens voor het nieuwe jaar van vrijgezelle dames.
Maar goed, sta ik nu éééventjes niet open voor. Is té cru voor berglief nu. Gevalletje meer respect dan wanderlust.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 22:08

HC:
- Beterschap en :(:) voor berglief..

PDM:
- Have fun vanavond..

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 13:24

Bonna schreef:
vriendlief en ik gaan eerst weer eens even tijd voor onzelf en elkaar maken, dat is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten,maar is toch wel heel belangrijk.
Goed van jullie, want dat is je basis en zolang je dat in de gaten houdt blijft het gezellig en goed gaan.

Huertecilla schreef:
Gevalletje meer respect dan wanderlust.
Siert je en is heel respectvol jegens de ander +:)+

rainbow8 schreef:
PDM:
- Have fun vanavond..
Dank jullie wel. Het was bere gezellig en fijn <3. We hebben ook veel gelachen en dat is voor mij zo belangrijk. Ik vind dat hele ernstige sexen helemaal niets. Gelukkig is dat lachen en elkaar plagen ook voor manlief belangrijk. De nieuwe douche doet het ook fantastisch. Vanochtend hebben we ons zelfs verslapen, want de stroom is blijkbaar vannacht eventjes weg geweest, dus onze wekker deed het niet. Pas rond 9.30 uur stonden we op. :oo "De oudjes" zullen het nodig hebben gehad na zo'n avondje _O- .

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:54

_O- _O- De oudjes zullen het nodig gehad hebben.. Whahahahaha!!! Voor mij Is humor tijdens ook heel erg belangrijk.. Als ik niet kan/mag lachen tijdens is de lol er voor mij ook heel snel af..

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 13:41

pien_2010 schreef:
Pas rond 9.30 uur stonden we op. :oo "De oudjes" zullen het nodig hebben gehad na zo'n avondje _O- .

;)

Het wisselend bij twee verschillende lieven verblijven is :wow: voor de ...euh... eetlust O:) van betrokkenen.

Ja, en lol, jezelf et al niet te serieus nemen is heerlijk bevrijdend.

Hier grijs weer zowaar. Dat maakt de mooie dagen extra mooi en bovendien op zondag een perfect excuus om in bed te blijven, weer terug in te kruipen.
Záálige espresso gemaakt; zoals barristas niet kunnen omdat ze er de tijd niet voor kunnen nemen met moderne apparatuur. Warme croissants en zelfgemaakte jam. Mmmmm.

´Straks´ met kustlief naar familie met aanhang en vrienden voor een mega paela. Wonderlijk spanning altijd tussen ontspannend en ... spannend vanwege het op .. gespannen voet staan van blijdschap om het geluk van kustlief en de traditionele/hypocriete opvattingen.
Ze is nu trouwens haar nieuwe setjes hoogst sexy luxe lingerie aan het showen; verleidelijk de salon in en uit als een profi model op de catwalk. De bewoners van het appartementencomplex aan de overzijde hebben een topdag denk ik _O-

p.s. er komt nu een ingepakt cadeau voor mij. Jeetje en ik dacht dat de show en lingerie al een cadeau was ;)
Een luxe bodywarmer in mooie snit. Wist niet dat dit kon; een elegante bodywarmer.