Ik wil niet daten op tv
Jullie denken natuurlijk, dan kunnen we haar nog beter volgen
Ik ken het programma ook niet zo goed.. Alleen een keer voorbij zien komen, nooit echt gekeken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat is niets voor mij, zo op tv. Ik vind daten zonder camera al spannend genoeg
. zegt ie neeeee, wat een flapdrol!
wel jammer he dit, maar toch is het ook zo, als ze willen zoeken ze wel een manier en komen ze wel achter jou aan. wel een lichte desillusie dit
Kuggur schreef:Niets raars aan. Het is voor hem verstandig er helemaal mee te kappen nu jullie relatie een andere emotionele lading heeft gekregen dan hoort tussen een patient en behandelaar.
Hij heeft je dat beleefd uitgelegd.
Laat je niet gek maken door een paar bokt meisjes die deze situatie volgen alsof het een reality tv soap betreft.....
Kuggur schreef:Niets raars aan. Het is voor hem verstandig er helemaal mee te kappen nu jullie relatie een andere emotionele lading heeft gekregen dan hoort tussen een patient en behandelaar.
Laat je niet gek maken door een paar bokt meisjes die deze situatie volgen alsof het een reality tv soap betreft.....
Deze uiterst correct handelde, beleefde jongeman onder andere "sukkel",en "flapdrol"noemen is zeer laag bij de gronds.
.Kuggur schreef:Niets raars aan. Het is voor hem verstandig er helemaal mee te kappen nu jullie relatie een andere emotionele lading heeft gekregen dan hoort tussen een patient en behandelaar.
Deze uiterst correct handelde, beleefde jongeman onder andere "sukkel",en "flapdrol"noemen is zeer laag bij de gronds.
mirthheee schreef:Kuggur schreef:Niets raars aan. Het is voor hem verstandig er helemaal mee te kappen nu jullie relatie een andere emotionele lading heeft gekregen dan hoort tussen een patient en behandelaar.
Eens. Ik vind er niks raars aan dat hij je heeft ontvriend.
Gillbo schreef:Ik vind het eerder raar dat hij je accepteerd als vriend terwijl hij je behandelaar is
Urielle schreef:Gillbo schreef:Ik vind het eerder raar dat hij je accepteerd als vriend terwijl hij je behandelaar is
Ik heb een heleboel mensen op Facebook in zakelijk verband. Variërend van topruiters voor het nieuws van Bokt, tot exwerkgevers en van voormalige docenten tot klanten. Ik zie daar geen kwaad in. Met diverse mensen spreek ik via Facebook ook wel eens af om te lunchen, beetje netwerken
Gillbo schreef:Urielle schreef:[quote="Gillbo"
Ik vind het eerder raar dat hij je accepteerd als vriend terwijl hij je behandelaar is
Ik heb een heleboel mensen op Facebook in zakelijk verband. Variërend van topruiters voor het nieuws van Bokt, tot exwerkgevers en van voormalige docenten tot klanten. Ik zie daar geen kwaad in. Met diverse mensen spreek ik via Facebook ook wel eens af om te lunchen, beetje netwerken