Fysiotherapeut mee uit vragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat moet ik doen?

- Nu mee uit vragen en van fysio wisselen
76 (15%)
- Na de laatste behandeling mee uit vragen
247 (50%)
- Niet mee uit vragen
162 (33%)

Totaal aantal stemmen: 485

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-16 01:22

Haha bedankt voor alle reacties :D

Ik wil niet daten op tv :o
Jullie denken natuurlijk, dan kunnen we haar nog beter volgen :')
Ik ken het programma ook niet zo goed.. Alleen een keer voorbij zien komen, nooit echt gekeken.

Mandyy

Re: Fysiotherapeut mee uit vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 07:24

Je kan het terug kijken. Nog anderhalve week om te schrijven. :))

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 09:52

:(:)
Er zit een verschil tussen 'Ik vind een bepaalde man zo leuk' en 'Er moet NU een man komen!' ;)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-16 11:49

Klopt Urielle. Er hoeft niet nu een man te komen hoor. Maar het zou wel leuk zijn om weer op date te gaan. Afgelopen jaar stond mijn hoofd er niet echt naar. Afgezien van mijn verliefdheid op de fysio dan :+

En ik ga mij echt niet aanmelden O:) Dat is niets voor mij, zo op tv. Ik vind daten zonder camera al spannend genoeg :P

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 13:11

AAARGH! ik zag een update en je bericht wat je gestuurd had :):). zegt ie neeeee, wat een flapdrol! :wow: wel jammer he dit, maar toch is het ook zo, als ze willen zoeken ze wel een manier en komen ze wel achter jou aan. wel een lichte desillusie dit -O-

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-16 16:44

Haha ja jammer he :P

Toevallig dat je vandaag nog een reactie plaatst.
Ik zat vanochtend op mijn fb tijdlijn te scrollen en ik dacht ineens dat ik al een tijdje niets meer van hem voorbij had zien komen. Dus ik op zijn profiel kijken, zie ik dat hij mij heeft ontvriend. Vind het wel raar.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 16:51

Aaaaah eerst een afwijzing en je daarna nog ontvrienden ook? SUKKEL.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 16:52

Niets raars aan. Het is voor hem verstandig er helemaal mee te kappen nu jullie relatie een andere emotionele lading heeft gekregen dan hoort tussen een patient en behandelaar.
Hij heeft je dat beleefd uitgelegd.
Laat je niet gek maken door een paar bokt meisjes die deze situatie volgen alsof het een reality tv soap betreft.....
Deze uiterst correct handelde, beleefde jongeman onder andere "sukkel",en "flapdrol"noemen is zeer laag bij de gronds.
Laatst bijgewerkt door Kuggur op 08-09-16 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 16:55

Kuggur schreef:
Niets raars aan. Het is voor hem verstandig er helemaal mee te kappen nu jullie relatie een andere emotionele lading heeft gekregen dan hoort tussen een patient en behandelaar.
Laat je niet gek maken door een paar bokt meisjes die deze situatie volgen alsof het een reality tv soap betreft.....

Ook al zeg je een hoop verstandige dingen ik blijf bij mijn SUKKEL :j

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 16:58

Tsja, valt dat onder die beruchte vrouwelijke irrationaliteit?
Wat denk je waarom het voor hem zo verstandig is schoon schip te maken....

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-16 16:59

Ik had het niet verwacht. Ook al begrijp ik dat het vanuit zijn werk misschien wel beter is. Maar hij is mijn behandelaar niet meer en ik was verder ook niets meer 'van plan' om het zo te zeggen. Dat weet hij niet natuurlijk, maar toch.

Waarom Kuggur?

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 17:21

Zoals je hierboven in verschillende berichten kunt lezen wordt een afwijzing niet door iedereen licht opgevat.
Ik kan natuurlijk niet voor hem praten maar ik vermoed dat hij je de mogelijkheid niet wil geven aan te kunnen dringen.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 17:36

Kuggur schreef:
Deze uiterst correct handelde, beleefde jongeman onder andere "sukkel",en "flapdrol"noemen is zeer laag bij de gronds.

Eens.
Ik volg het topic al de hele tijd, omdat ik erg benieuwd was naar de afloop, maar ik ben behoorlijk verbaasd dat de jongen in kwestie door sommigen wordt afgekraakt.
Hij volgt simpelweg zijn beroepsethiek en daarnaast is het maar de vraag of hij überhaupt de TS leuk vond. Dat hij dan ook afstand neemt van de TS nu, na dit uitgelegd te hebben, lijkt mij meer dan logisch :).
Niettemin blijft het voor de TS natuurlijk ontzettend jammer, maar je treft echt nog wel een leuke man hoor TS!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 17:45

Kuggur schreef:

Eens. Ik vind er niks raars aan dat hij je heeft ontvriend.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 17:49

Ik ook niet. Ik vind het juist heel logisch en ook verstandig :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 18:10

mirthheee schreef:
Kuggur schreef:

Eens. Ik vind er niks raars aan dat hij je heeft ontvriend.

Ja zoals al eerder gezegd: ik vond het ook een ongemakkelijke situatie en zo heeft hij het waarschijnlijk ook opgevat, dus raar? Nee helemaal niet.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 23:28

Ik vind het eerder raar dat hij je accepteerd als vriend terwijl hij je behandelaar is

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 23:33

Gillbo schreef:
Ik vind het eerder raar dat hij je accepteerd als vriend terwijl hij je behandelaar is

Hij kan natuurlijk ook hebben gedacht dat ze een vraag wilde stellen met betrekking tot de behandelingen.
Hij was vast een beetje shocked toen hij opeens mee uit werd gevraagd. :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 06:11

Gillbo schreef:

Ik heb een heleboel mensen op Facebook in zakelijk verband. Variërend van topruiters voor het nieuws van Bokt, tot exwerkgevers en van voormalige docenten tot klanten. Ik zie daar geen kwaad in. Met diverse mensen spreek ik via Facebook ook wel eens af om te lunchen, beetje netwerken :))

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 11:37

Urielle schreef:
Gillbo schreef:

Ik heb een heleboel mensen op Facebook in zakelijk verband. Variërend van topruiters voor het nieuws van Bokt, tot exwerkgevers en van voormalige docenten tot klanten. Ik zie daar geen kwaad in. Met diverse mensen spreek ik via Facebook ook wel eens af om te lunchen, beetje netwerken :))

Zakelijk verband is iets anders dan je behandelaar.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 14:18

Gillbo schreef:
Urielle schreef:
[quote="Gillbo"

Zakelijk verband is iets anders dan je behandelaar.[/quote]

Is voor hem toch zakelijk? :roll:

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 15:55

Even een stille meelezer hier, ik heb in de zorg gewerkt en het was zeker niet de bedoeling dat we op Facebook vriendjes werden met mensen die we in zorg of in behandeling hadden. Dus ik vind het niet gek dat hij je ontvriend heeft, hij had in eerste instantie je verzoek al niet moeten accepteren.

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 18:00

Of wellicht heeft hij je niet overgedragen aan zijn collega omdat hij niets meer voor je kon betekenen maar omdat hij aanvoelde dat je hem op een andere manier leuk begon te vinden. Op deze manier had hij misschien bedacht dat het wel los zou lopen en ziet hij nu geen andere mogelijkheid om te ontvrienden.
Jammer van deze afloop!