Ik doe ook mee. Plaats ze niet op instagram en werschijnlijk lukt het me ook niet om ze elke dag in dit topic te plaatsen. Maar ik ga er wel elke dag eentje maken. Met m'n spiegelreflex of mobiel. Ohja, ik ben ook nog een week op ponykamp. Dus dan kan ik sowieso niet posten.
Dag 1:
Jessica_1998
Geplaatst: 01-07-16 22:36
Hier mijn dag 1 foto Gemaakt met de iPhone 5c en een beetje bewerkt in de instagram app.
Desiree_2001
Geplaatst: 01-07-16 22:41
Ik heb toch nog iets anders dan grijze lucht vast weten te leggen! Gemaakt met een iPhone 5c en een beetje bewerkt met instagram. Wel een beetje jammer dat ie niet scherp is, maar het is in ieder geval nog een beetje vrolijk .
Ik vind het wel geinig. Iedereen vanmorgen: 'ai, grijze lucht!'
Maar toch zijn er leuke fotos gemaakt!
hamsterfan
Geplaatst: 01-07-16 22:56
Dan een wat vrolijkere foto van mijn kant. Had ook een grijze lucht foto gemaakt met mijn mobiel, maar nog niet ingestuurd en we kregen vanavond toch nog een beetje een mooie zonsondergang dus hierbij
Dag 1: Sky
Gemaakt met de spiegelreflex. Ontbijt is een goeie, daar doe ik normaal gesproken niet echt aan
Beetje lelijk door flickr. Ik zal hem ook nog op mijn instagram zetten. Ik ga mijn naam niet in dit lijstje hier zetten, maar gebruik wel de tag. Zag dat sommige dat al gezien hadden
Ja prachtig land is he! Ben hier nog twee weken, dus zal proberen zoveel mogelijk van de landschappen mee te nemen in mijn foto's!
Incroyable
Geplaatst: 01-07-16 23:54
Ik wilde eerst de rest van mn indonesische maaltijd opeten als ontbijt, toen zag ik dat je een foto moest maken van je ontbijt. Hmmm toch maar wat anders verzinnen dan