Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelienepien schreef:Maar het feit dat nu veel vanaf +\_ 12 jr een eigen tel hebben, geen geld maar wel kunnen bieden, is nu normaal. Maar ofdat voor mp verkopers ed een positief iets is ???
Ookal is iets nu normaal (wat is normaal?!) wil dat mi niet zeggen dat het automatisch iets positiefs is.
Dat er "gewoon" ( ookal zo'n woord?!) voort mee gedeald mot worden, is iets anders mi
Sammie schreef:Evelienepien schreef:Maar het feit dat nu veel vanaf +\_ 12 jr een eigen tel hebben, geen geld maar wel kunnen bieden, is nu normaal. Maar ofdat voor mp verkopers ed een positief iets is ???
Ookal is iets nu normaal (wat is normaal?!) wil dat mi niet zeggen dat het automatisch iets positiefs is.
Dat er "gewoon" ( ookal zo'n woord?!) voort mee gedeald mot worden, is iets anders mi
Ik snap echt niks van dit hele stuk..
petra8 schreef:Ik heb wat ponyspullen op mp staan en het verbaasd me dat mensen eerst een berichtje sturen dat ze interesse hebben omdat ze ponyritjes voor minder bedeelde kindjes organiseren. En een mail later vragen ze wat ik er voor wil hebben terwijl in de advertentie gewoon een vaste prijs staat. Eerst op mijn gevoel inspelen om later keihard af te dingen misschien?? Wat denken ze dat ik de spullen zelf voor niets heb gekregen?? Zo, moest even mijn frustratie kwijt....
Evelienepien schreef:Maar het feit dat nu veel vanaf +\_ 12 jr een eigen tel hebben, geen geld maar wel kunnen bieden, is nu normaal. Maar ofdat voor mp verkopers ed een positief iets is ???
Beloven schreef:Iuk vind dat ze een revieuwsysteem moeten invoeren op marktplaats voor particuliere verkopers en niet alleen diensten