Wie wil van woning ruilen? Ik heb een mooie woning in het aardbevingsgebied, met schade door aardbevingen. Graag ruilen voor een woning in het warme gedeelte van nederland. LOL
Mando
Geplaatst: 07-01-16 13:19
Ooo dooi. Er komt van alles van het dak af glijden geloof ik. Wat een pestherrie
Hier was het net nog -1. Paarden gevoerd, die stonden -afgezien van hongerig- er prima bij De stalpaarden stonden ook al op tijd buiten, wel met moeite want de wei is erg slecht. en dan straks nog een lading water op bevroren ondergrond.. Aiaiaiaiai.
Hier dooit het ook, we kunnen weer naar buiten kijken aan de achterkant van het huis en als ik de temperatuurkaart bekijk op http://www.buienradar.nl/weerkaarten/temperatuur dan is t hier nu 0,3 graden. Gaat de goede kant op Alhoewel de plens water die er aankomt t in eerste instantie wel niet echt beter zal maken.
Berdien, zal idd wel niet heel bevorderlijk zijn voor de wei, hopelijk is de vorst snel ook uit de grond en kan het weg trekken.
Hoorde net bij het journaal dat het vannacht gaat dooien met 2 graden. Hier net de nijntjes gevoerd, wat een ijsbaan haha!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 07-01-16 13:37
Vors winterweer? Ik zou een weersite met zo'n spelfout niet al te serieus nemen
Van mij mag het best nog een week of 2 flink vriezen (hier nog geen vorst gehad!), anders hebben we van de zomer weer teveel beestjes en het is leuk voor de kinderen. Maar daarna mag het ook gelijk lente worden.