Ik weet het niet zo met O. Vind hem heel aardig maar heb een beetje het idee of ik hem achter de broek moet aanzitten. Nu heb ik al van de week gevraagd wanneer we een date hebben. Oke afgesproken. En nu vind ik op z'n minst dat meneer zelf wel mag komen met hoe laat enz maar dat doet die dus niet.
kraakte
Geplaatst: 08-01-16 23:40
Op naar de volgende dan....
Ik heb eergisteren ook n leuke match gesproken. Op whatsapp ook mee gekletst, vroeg aan m, zullen we t weekend n koffie drinken? Ja vond ie leuk! Maar nu ook niks van gehoord. Dus ben benieuwd of hij nog wat wil afspreken. Zo niet nouja. Dan niet.... Ga er niet achteraan hobbelen.
Goedzo Eloya wegwezen met zo'n mafketel. Tsja..mannen en lekker veel initiatief tonen.. ik ken er niet zo heel veel moet ik zeggen Ik ben maar op de tactiek 'straight to the point' over gegaan sinds een jaartje of 2, lekker duidelijk moet ik zeggen
kraakte
Geplaatst: 09-01-16 00:22
Ja. Doe ik ook. Maar wordt toch niet altijd gewaardeerd lijkt wel. Dus nu laat ik t maar op zn beloop.
moonfish13
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-16 01:59
Heerlijk awkward dit. De match waar ik al ff mee chat zei na mijn opmerking over brandende B12 prikken dat hij brandweerman was. Dus no problemo die brand. Ik dacht al ja hoor, leuk grapje om mij voor je te winnen, charmeur. Gebeurde er vandaag dit. Echt je kon mij opvegen.
Hahahahaha moonfish, dat zijn wel leuke gesprekken
Oke, mijn date verliep meer dan vlekkeloos. We zijn wat gaan drinken en het was eigenlijk veel te gezellig, binnen no time was het alweer 1 uur en wilde ik toch wel naar m'n bedje. Toen met thuis afzetten kreeg ik 1 kus omdat hij niet te snel wilde gaan, hahaha. Wat moet ik daar nou mee? ik heb m gelukkig duidelijk gemaakt dat ik voorlopig niet uit ben op een relatie. Net kreeg ik al een appje dat hij het heel gezellig vindt en me volgende week weer wilt zien.. Mannen!!!
Fijn dat je date leuk was Yentl Lastig die mannen die niet zi initiatiefrijk zijn. Op de een of andere manier heb ik wel altijd mannen die dat wel zijn gelukkig. Wel jammer dat ze niet meer reageren dan. Ik had gisteren ineens iemand die ruim na een maand ofzo een bericht terug stuurde haha ik ook echt van sooww hallo die komt uit een overwachtte hoek
Mijn date gisteren viel eigenlijk nog niks tegen. In de stad wat drankjes gedaan en daarna gepooled. Had dat nog nooit gedaan en hij best vaak, win in 2/3 potjes Maargoed toen was het half 2 en wilde ik ook wel naar huis, gezien mijn wekker om 07:15 weer ging.
Maargoed t was leuk/gezellig maar meer denk ik weer niet. Ben daar zo moeilijk in he Heb trouwens wel een paar keer krom gelegen om Vlaamse acties zegmaar haha
a leuk! mijne gaat helaas niet door vanaf zijn kant en achteraf ook van af mijn kant. Morgen gaan we in ieder geval wel skypen! Dus dat is een begin denk ik maar
Merk wel dat ik hem echt heel leuk begin te vinden, maar ik nog niet goed weet of we nou exclusief zijn of niet. Vind het altijd zo'n rottig gesprek om te voeren..
Jaa het liefst vraag ik het ook. Heb ik al wel eens gedaan of die met meerdere aan het chatten, maar krijg mooi geen antwoord. Zegt die ook, daar wil ik niet over praten. Al hoewel dat is ook makkelijk als antwoord te zien.
Ik ben volledig dateloos De facetimer houdt het op 'snel', en dan ben ik er al snel klaar mee. Prima, ik hoor wel wanneer je in de buurt bent maar ik steek er geen energie meer in En dan nog wat wazige tindermatches waar ik mee babbel. Hoe vager het profiel, hoe mooier ik het vind. Ik ben dan altijd benieuwd wie er achter zo'n profiel zit
Dan heb je iig wel wat te vragen toch! Als t zo vaag is! Mn date is nu onderweg. Over n half uurtje zal ie er wel zijn.... Heb maar snel n glaasje wijn ingeschonken want ben wel n beetje zenuwachtig!
CCCCC
Geplaatst: 09-01-16 19:57
HorseTimeXL schreef:
Leuk jij had hem al wel een x gezien toch?
Ja dit wordt date 7 of 8.. Ben de tel een beetje kwijt