Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liekec schreef:Mensen die op je tas gaan zitten. Ik let altijd onwijs goed op, maar net kwam er iemand aan die gewoon gelijk ging zitten. Er zit een laptop in hoor? Ik was met mn hand al naar de tas toegeschoten om hem om te pakken en toch gewoon gaan zitten. Achterlijk.
purny schreef:Net nog een hele grote ergernis meegemaakt. Maar vooral ook triest.
Ik zat in de tram naar huis. Er komt op een gegeven moment controle in burger binnen. Helemaal niks ergs mee maar ook wel goed. Er word een stel gecontroleerd maar de dame geeft toe dat ze is vergeten om in te checken. Ze stelt voor als ze nog gaat inchecken maar krijgt daar geen kans toe. Gelijk een boete. Andere controleurs geven mensen nog een mogelijkheid om in te checken. Vond het zo sneu voor haar ze moest echt huilen
purny schreef:Schijnbaar heb ik een andere visie dan jullie. Je kan ook kijken wie er zwart rijd. Ik zie zo vaak dat mensen worden gematst. En dan kan ook niet even iemand een keer een ander matsen. Geven en nemen vind ik dat
purny schreef:Schijnbaar heb ik een andere visie dan jullie. Je kan ook kijken wie er zwart rijd. Ik zie zo vaak dat mensen worden gematst. En dan kan ook niet even iemand een keer een ander matsen. Geven en nemen vind ik dat