Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:35

EskeGirl schreef:
ArankaM schreef:
Ik heb een probleem met het ophouden. Ik moet vaak opeens heel nodig plassen en dan houd ik het niet meer. Dus plas ik soms in de douche, maar alleen als ik echt niet anders kan.
Wat ik heel erg vind is dat ik ook regelmatig een natte broek heb en op vakantie zelfs in de lift geplast heb omdat ik het niet meer hielt.

Ik zou daarmee naar de dokter gaan, is vast wel iets aan te doen. Of heb je dat al gedaan?

Ja ben ik zeker van plan, vind het alleen zo beschamend.
Mijn moeder heeft er ook problemen mee, maar pas de afgelopen paar jaar. En voor een 50-plusser is het iets normaler dan een 19 jarige.

MarlindeRooz

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:36

Confession: Ik heb een zwak voor nerds! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:41

Vervelend Aranka , zeker als je jong bent. Schaam je niet bij de dokter , die heeft wel meer gezien :+

Zo verlies ik urine, lek de hele dag door ook een oude vrouwen kwaal . Dus ik snap je wel ...

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:59

Ik plas standaard in de douche :+ . 's morgens wanneer ik opsta moet ik altijd naar het toilet, maar wanneer ik mij douche (om de dag) houd ik het expres vijf minuten langer op om het onder de douche te kunnen doen :') . Ecologisch toch?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 23:10

Heerlijk al die confessions.

Ik ben een keer op de basisschool (was een jaar of 9 toen) achtergebleven in de klas, zogezegd om het bord schoon te maken, maar eigenlijk heb ik toen stiekem in het kastje van de lerares snel door een stapel toetsen gebladerd omdat ik mijn punten wou weten. Bij goede punten kreeg ik rolschaatsen. Punten waren schitterend, maar ik kon alsof wachten tot het einde van de week voor ik die dingen kreeg, want ze wouden toch echt de toets zelf zien. Ik was zo n braverik en heb er dagen van wakker gelegen haha.

Ook was ik een ster in huiswerk overschrijven s morgens een kwartier voor school begon. In de middelbare zat ik naast een slim kereltje (die ik blijkbaar intimideerde ofzo), hij was heel goed in muziek en ik heb er 0,0 verstand van. Zo vaak examens afgekeken bij hem. Achterlijke muziekvak, kon me weinig schelen.

Ik maakt ook wel eens mn zusjes bang vroeger. Geluiden maken in een andere kamer en vervolgens een verhaal aan vast knopen. Die meiden hebben wel vaker nachtmerries gehad. Ooit een keer naar een van die chucky films laten meekijken. Kind heeft nachten liggen gillen nadien :)

En ik kan nog wel even doorgaan :)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 23:29

zoveel herkenbare of grappige dingen!!!

ik hield ervan om mijn ex de stuipen op het lijf te jagen met zijn spinnenfobie. Als ik zei "niet schrikken" was dit voldoende om hem luid gillend en handen wapperend te doen rondspringen.
ik kwam nooit bij vh lachen. Dit scenario was zo het andere uiterste van zijn arrogante machogedrag.

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:29

Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om te bekennen dat ik onder de douche plas. Maar ik durfte niet haha maar nu meerdere het bekend hebben steek ik ook mijn hand op. Ik doe het ook! :')

nog een bekentenis
Als ik prei koop scheur ik altijd in de winkel het groene wat je niet gebruikt eraf. Scheelt weer gewicht en ik ga niet betalen voor iets wat ik toch weg gooi.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:32

Bij de appie gaat het per stuk hoor. :P

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:36

Hahaha nou ik vind het wel ranzig dat de tegels dan geel worden en t putje krijgt ook meer aanslag. Maar na jullie reacties is mijn mening bijgesteld :p

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:22

Kermis schreef:
Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om te bekennen dat ik onder de douche plas. Maar ik durfte niet haha maar nu meerdere het bekend hebben steek ik ook mijn hand op. Ik doe het ook! :')

nog een bekentenis
Als ik prei koop scheur ik altijd in de winkel het groene wat je niet gebruikt eraf. Scheelt weer gewicht en ik ga niet betalen voor iets wat ik toch weg gooi.

Waarom gebruik je het groene niet dan :? Hier eten we dat gewoon op :j of is dat fout :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 10:28

xNicolx schreef:
Maar na jullie reacties is mijn mening bijgesteld :p

Weer wat geleerd? :))

BH's 'moet' je volgens de lingeriezaak om de 2 á 3 dagen wassen. Borsten zweten trouwens best wel ;)
En plassen onder de douche doe ik ook. Staand plassen :)) :+ *\o/*

Mijn ex kwam laatst heel blij en arrogant vertellen dat hij een huis had gekocht. Met zijn nieuwe vriendin. Ik heb hem van harte gefeliciteerd met de grootste glimlach die ik maar tevoorschijn kon toveren.
Tegen mijn vrienden ben ik weer flink aan het zeiken over mijn ex. Terwijl we al 2 jaar uit elkaar zijn en mijn leven toch een stuk beter in elkaar zit dan toen we een stel waren :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:30

verootjoo schreef:
Kermis schreef:

nog een bekentenis

Waarom gebruik je het groene niet dan :? Hier eten we dat gewoon op :j of is dat fout :+

Van de prei kun je eigenlijk alles eten, goed wassen en klaar!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:43

MarlindeRooz schreef:
Ik ga voor het douchen ook altijd haha, maar ik vind het vooral veel werk om de douche helemaal droog te maken als je tijdens het douchen zeiknat naar de WC gaat. :')

edit: haha zeiknat, ik ben grappig. :')

Ik moest enorm lachen om je edit :') Anders had ik er zomaar overheen gelezen *\o/*

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:36

Ik heb ooit mijn onderbroek door de wc gespoeld tijdens een nachtelijk toilet bezoekje.....heb nog steeds geen idee waarom.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:40

Oh oliebol, er komt nu een verhaal naar boven.. :')
Toen ik 10 ofzo was gingen we uit eten naar een pizzeria. Ik moest naar de wc, grote boodschap. Maar het wc papier was op. Zag ik natuurlijk pas toen ik al klaar was.. Dus ik met broek op mijn knieën naar mannen wc gelopen maar die was bezet. Dus ik had geen optie dan broek omhoog doen en het maar uitzitten. :') Toen ik thuis kwam heb ik mijn onderbroek begraven.. _O- Inmiddels zal die wel verteerd zijn denk ik..

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:45

Ik haat het als mensen die pas nadat ze de helft van hun eten verorbert hebben een foto van hun eten maken en dat dan op social media plaatsen.

Blergh, ik hoef geen half aangevreten voedsel te zien hoor :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:55

Ik ben sowieso niet zo van mensen die alles wat ze eten op social media zetten.. :))

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:57

Winged schreef:
xNicolx schreef:
Maar na jullie reacties is mijn mening bijgesteld :p

Weer wat geleerd? :))

BH's 'moet' je volgens de lingeriezaak om de 2 á 3 dagen wassen. Borsten zweten trouwens best wel ;)
En plassen onder de douche doe ik ook. Staand plassen :)) :+ *\o/*

Volgens de lingeriezaak waar ik kom (MD in Utrecht en vroeger Den Haag) niet hoor.
Niet te vaak wassen, liefst alleen op de hand met lauw water zonder zeep. Ik stop ze daarom altijd in een waszakje op handwas in de machine. Geen zin om dat met de hand te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:00

Aanslag in de douche? Nee als je gewoon je douche schoonmaakt zoals het hoort , geen gekke aanslag hoor

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:02

__Sannne schreef:
Ik ben sowieso niet zo van mensen die alles wat ze eten op social media zetten.. :))

Nee precies! Maar als je het dan doet, doe het dan als het nog aantrekkelijk uitziet en niet alsof een roedel honden ervan heeft zitten te eten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:03

Rebecca schreef:
Aanslag in de douche? Nee als je gewoon je douche schoonmaakt zoals het hoort , geen gekke aanslag hoor

Ik wou net zeggen, weet niet hoe sterk jouw urine is maar als het tijdens het plassen onder de douche aanslag achterlaat in je douchecabine is het wellicht tijd voor een bezoekje aan de huisarts... Dat wordt direct weggespoeld met water en daarbuiten ga je er nog overheen met douchegel, shampoo e.d. Natuurlijk moet je je douchecabine schoonmaken, maar het lijkt me dat dat ook wel in het standaard schoonmaakregime zit.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 14:58

Confession: over het algemeen rijd ik vrij sportief met mijn auto, maar houd mij in wanneer er iemand bij mij in de auto zit, vooral m'n ouders :P

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:09

Confession:
Ik heb gister onze auto naar huis gereden terwijl ik geen rijbewijs heb. O:)
Manlief had last van z'n enkel en we waren op stal geweest met de kinderen en had ook nog nooit een schakel gereden (les automaat) . O:)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:16

Ik heb gedurende een vakantie de hele week zonder geldig rijbewijs in NL rondgereden. Mijn voorlopig was alleen geldig in België :o Maar ik kon/mocht in BE wel al zonder begeleiding de baan op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:50

Ik lust alleen maar strepsils voor kinderen, die andere zijn me toch goor. Dus ik word regelmatig maf aangekeken :o