Mijn bio. Vader dacht t ook te doen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseTimeXL schreef:Ik zeg ook niet dat ik het van mezelf goedkeur. Ik weet soms ook niet goed waar ik mee bezig ben. Maar ik ben nooit degene die het contact opzoekt. Ondanks dat ik dat best graag zou willen. Maar juist omdat die getrouwd is doe ik dat niet. Ik heb een zwak voor hem. Maar dat is voor mij nooit een goeie reden geweest om alsnog contact op te zoeken. Dat deed hij wel. En dan nog waren de gesprekken ook vaak genoeg heel normaal. Maar dat zegt ergens wel iets over hun huwelijk. Ik zal het nooit goed praten. Ik ben schuldig hieraan, misschien nog wel meer dan hem. Maar het is lastiger als je er eenmaal in zit en degene die jij waardeerd continu het contact op blijft zoeken. Verder hebben we nooit echt lichamelijk contact gehad.
lieveli schreef:Oehoe boktconfession! Mijn vriend had een vriendin toen ik hem ontmoette. Maar die relatie was al op sterven na dood omdat zij wat minder monogaam was dan hij. Hij zat al in het proces van verbreken, als je haar zou kennen dan zou je snappen waarom het een proces was en niet gewoon een gesprek.
Een week na onze ontmoeting heeft hij haar verzocht ergens anders te wonen en 2 maanden later kregen we iets. However, had hij dat niet meteen onmiddellijk beëindigd, dan was het bij die ene kus gebleven.
lieveli schreef:Ja die kus was nadat we elkaar ontmoetten in de kroeg. Het was heel gek, hij kwam binnen en ik dacht, oliebol... Dit is de vader van mijn kinderen.![]()
Ik weet niet of ik de breuk tussen hen heb versneld. We hebben het er niet echt in detail over, dat 'als wat' denken is alleen maar gissen.
HorseTimeXL schreef:Nee dat is misschien ook wel niet normaal. Zelfs al zou het gesprek redelijk over koetjes en kalfjes gaan.. Misschien is dit dan ook wek een soort van vreemdgaan.
Ik vraag me af wat ze soms doet of waar ze is. Laatst vertelde hij doodleuk tijden maandelijkse vergadering tegen iemand dat ze bijna thuis was. Want ze had gewerkt. En toen een uur later stuurde hij mij iets in de trand dat ik er mooi uitzag tijdens de vergadering. Ze moet al thuis zijn geweest.
Kijk het schuldgevoel is soms minder omdat ik haar gewoon niet ken. Nooit heb gesproken. Maar kwam haar laatst tegen en dan word ik wel behoorlijk misselijk. Nu soms ook. Ben gewoon veel te naïef geweest.
Toch wel handig zo'n topic als dit..