tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 23:19

Lastig zo iets.. maar vind dit van die man ook niet eerlijk tegenover zn gezin ;)

Mijn bio. Vader dacht t ook te doen!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 23:49

Het leven is niet altijd zo zwart wit als het lijkt. Ik heb inmiddels geleerd dat ik nooit meer zeg dat ik dingen nooit zou doen. Ik kan er pas over oordelen als ik zelf in de situatie zit en zelfs dan kan het per situatie verschillen :j

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 08:18

Precies. Voorheen had ik nooit gedacht dat het mij zou overkomen. Ik vond het bijna walgelijk als ik zulke verhalen hoorde. Maar toen kwam ik er zelf in terecht en bleek het niet allemaal zo makkelijk te zijn. Ik ben er lang niet altijd trots op. Toch zou ik het zo overnieuw doen. Het is lastiger dan ik dacht. Wat het natuurlijk niet meteen goed praat.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 09:28

Ja het is volgens jullie misschien niet zo zwart wit, maar voor mij wel. Een bezette man blijf je met je tengels vanaf. Als jij degene zou zijn die met mijn vriend aanpapte, ik had en mijn vriend en het meisje echt afgemaakt. Je bent namelijk net zo schuldig en dan heeft ie nog kinderen ook..

Nee sorry, als je er eenmaal in zit wordt het waarschijnlijk grijs. Maar het blijft zwart wit.

Ik word al naar van die second love berichten etc. Je zit in een relatie omdat je samen wil zijn en gelukkig bent.
Als je niet monogaam kan zijn, maak het dan uit en leef lekker het leven dat je wil leven als vrijgezel.

Wacht maar tot het jou wordt geflikt en je komt erachter.. Kijk hoe ellendig je ervan wordt. Wil het nog weleens horen dan.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 10:23

Ik volg toch Jane_ haar bericht, ik vind niet dat dit iets goed te praten is. Niets tegen jou HorseTimeXL, je zal zeker een schat van een meid/vrouw zijn, maar wat je doet/of hebt gedaan vind ik persoonlijk totáál niet kunnen.

Ik heb wellicht alles van dichtbij gezien, ik was 'zo'n kind', waar een andere vrouw een hoop kapot heeft gemaakt. Ik ben 'zo'n vriendin' geweest waar het helemaal bij mis is gegaan en ik ben echt kapot door dat mijn vriend vreemd ging.

Idd, die Second Love berichten, of dat programma achter gesloten deuren. Gatverredamme. Snap niet dat mensen het in hun botte kop kunnen halen om zó egoïstisch te zijn en een ander zoveel pijn te doen.
Idemdito voor de man/vrouw die op dat moment bezet is en het doet hoor. Maar als ik daar mee zou zijn zou ik het met alle liefde willen weten en kan die direct de deur uit lopen.
Vind het gewoon smerig en laf .. je kiest voor iemand en daar moet je dan ook voor gaan. Tsja, loopt het uiteindelijk niet lekker, prima. Maar wees dan eerlijk, zet er een punt achter. En ga dán pas verder met een ander.

Nee je kan zeggen wat je wilt, maar ik zal dat inderdaad echt nóóit doen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 10:40

Ik zeg ook niet dat ik het van mezelf goedkeur. Ik weet soms ook niet goed waar ik mee bezig ben. Maar ik ben nooit degene die het contact opzoekt. Ondanks dat ik dat best graag zou willen. Maar juist omdat die getrouwd is doe ik dat niet. Ik heb een zwak voor hem. Maar dat is voor mij nooit een goeie reden geweest om alsnog contact op te zoeken. Dat deed hij wel. En dan nog waren de gesprekken ook vaak genoeg heel normaal. Maar dat zegt ergens wel iets over hun huwelijk. Ik zal het nooit goed praten. Ik ben schuldig hieraan, misschien nog wel meer dan hem. Maar het is lastiger als je er eenmaal in zit en degene die jij waardeerd continu het contact op blijft zoeken. Verder hebben we nooit echt lichamelijk contact gehad.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 10:50

Ik zal er ook verder over op houden hoor :) Het is niet mijn bedoeling om jou persoonlijk af te zeiken, maar ik sta gewoon niet achter 'zulke mensen'. Ook niet achter zo'n man.

Ik ben daar te oldskool voor. Ik had hem allang de deur gewezen. 'Je hebt een vrouw, zoek daar maar aandacht bij'

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:05

HorseTimeXL schreef:
Ik zeg ook niet dat ik het van mezelf goedkeur. Ik weet soms ook niet goed waar ik mee bezig ben. Maar ik ben nooit degene die het contact opzoekt. Ondanks dat ik dat best graag zou willen. Maar juist omdat die getrouwd is doe ik dat niet. Ik heb een zwak voor hem. Maar dat is voor mij nooit een goeie reden geweest om alsnog contact op te zoeken. Dat deed hij wel. En dan nog waren de gesprekken ook vaak genoeg heel normaal. Maar dat zegt ergens wel iets over hun huwelijk. Ik zal het nooit goed praten. Ik ben schuldig hieraan, misschien nog wel meer dan hem. Maar het is lastiger als je er eenmaal in zit en degene die jij waardeerd continu het contact op blijft zoeken. Verder hebben we nooit echt lichamelijk contact gehad.

Ja, maar jij reageert erop. Het is en blijft een wisselwerking helaas. Ik zou nooit willen bijdragen aan het feit dat het huwelijk helemaal naar de knoppen gaat. Ook al zit het al niet goed.

Verder is het geen persoonlijke aanval, wilde gewoon mijn mening hierover kwijt. En geloof me je blijft altijd de andere vrouw. De vrouw die het pleziertje was als het thuis niet goed ging.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:16

O nee maar ik snap jullie reactie helemaal hoor. Je moet ook gewoon lekker blijven zeggen wat je vind hoor. Vind ik niet erg. Ook omdat ik er gewoon hartstikke in de war van ben en door deze situatie mezelf niet helemaal snap. (Geen excuus natuurlijk) ook ik weet dat hij nooit weg zou gaan. De kans is nog minder dan dat ik een lotterij zou winnen. Toch was het gewoon even finn, zijn aandacht toen ik gezeik kreeg met een andere man. Maar ook ik besef dat het niet zo langer kan. Daarom hoop ik dat een goede vakantie wonderen doet haha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:26

Oehoe boktconfession! Mijn vriend had een vriendin toen ik hem ontmoette. Maar die relatie was al op sterven na dood omdat zij wat minder monogaam was dan hij. Hij zat al in het proces van verbreken, als je haar zou kennen dan zou je snappen waarom het een proces was en niet gewoon een gesprek.

Een week na onze ontmoeting heeft hij haar verzocht ergens anders te wonen en 2 maanden later kregen we iets. However, had hij dat niet meteen onmiddellijk beëindigd, dan was het bij die ene kus gebleven.

Het is voor mij niet zwart-wit, verliefd worden overkomt je. Maar het gaat om je handelingen daarna die iets zeggen over wat voor mens je bent.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:30

lieveli schreef:
Oehoe boktconfession! Mijn vriend had een vriendin toen ik hem ontmoette. Maar die relatie was al op sterven na dood omdat zij wat minder monogaam was dan hij. Hij zat al in het proces van verbreken, als je haar zou kennen dan zou je snappen waarom het een proces was en niet gewoon een gesprek.

Een week na onze ontmoeting heeft hij haar verzocht ergens anders te wonen en 2 maanden later kregen we iets. However, had hij dat niet meteen onmiddellijk beëindigd, dan was het bij die ene kus gebleven.

Maar dan zit je al in een andere situatie als zij ook al vreemdgaat.
Ik vind het ook niet netjes dat ie jou dan nog wel gekust heeft, maar hij heeft wel de relatie verbroken.

In principe sta je er hetzelfde in als ik. Dat het er bij was gebleven, ook al is het van zijn kant nog steeds vreemdgaan. (weet niet of die kus al was gebeurd toen ie nog met haar ging). Maarja zij ging ook vreemd..
Lastige situatie, weer iets anders dan een affaire..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:42

Ja die kus was nadat we elkaar ontmoetten in de kroeg. Het was heel gek, hij kwam binnen en ik dacht, oliebol... Dit is de vader van mijn kinderen. :')

Ik weet niet of ik de breuk tussen hen heb versneld. We hebben het er niet echt in detail over, dat 'als wat' denken is alleen maar gissen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:54

En het is ook zo wanneer is het een affaire en wanneer niet. Dit zeg ik niet om mezelf goed te praten want ik weet dat ik fout zit.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:57

Als hij van 2 walletjes eet, is het een affaire.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:17

lieveli schreef:
Ja die kus was nadat we elkaar ontmoetten in de kroeg. Het was heel gek, hij kwam binnen en ik dacht, oliebol... Dit is de vader van mijn kinderen. :')

Ik weet niet of ik de breuk tussen hen heb versneld. We hebben het er niet echt in detail over, dat 'als wat' denken is alleen maar gissen.

Haha klapperende eierstokken dus :')

Ja je weet het nooit, belangrijkste is dat jullie nu gelukkig zijn toch.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:18

lieveli schreef:
Als hij van 2 walletjes eet, is het een affaire.

ik vind het dagelijks contact hebben met een andere vrouw ook al is er niks gebeurd ook al van twee walletjes eten, waarom moet je iemand anders iedere dag appen of bellen.. het is dan al de aanloop daar naar toe. :j

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:52

Ja maar toen mijn exvriend steeds meer aandacht aan mij ging schenken en ik toevallig in contact kwam met mijn vroegere crush (nooit iets mee gehad, ook daarna niet) had ik ook zoiets van; damn wat doe ik nog bij deze kerel. En tsja, toen mijn exvriend vreemd ging (of iig op het punt stond om...) was mijn gevoel overduidelijk; Dr uit jij!

En toen nog wel met die crush gekletst, maar verder helemaal niets. :P Maar het werd voor mij wel duidelijk dat ik niet gelukkig werd met mijn ex na 11 maanden.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 14:36

Bedoel je van 2 walletjes eten ook alleen gewoon contact via de app naja soms ook intiemer via de app.
Ik denk misschien ook dat ik veel te naïef ben geweest en nog steeds ben. Nu hebben we enkel het contact via de app. Maar wie weet voert die het contact alleen maar op met als doel uiteindelijk dingen in het echt te ondernemen. Nu doet die dat soms ook wel alleen zegt due er daarna van 'laten we dat maar niet doen, want dan bespaart een hoop problemen' ik zeg. Dan naja ik zal dat ook nooit van plan zijn hoor.
Ik las toevallig een artikel in zo'n blad die we ergens bijkregen over mannen logica: de man die zaad zaaid heeft uiteindelijk het doel om te oogsten.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 14:46

En wat nu als je het vanuit het oogpunt van zijn vrouw bekijkt?

Zou jij je fijn voelen als je getrouwde man zich laat op-- via de app met een andere vrouw?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 15:05

Nee dat is misschien ook wel niet normaal. Zelfs al zou het gesprek redelijk over koetjes en kalfjes gaan.. Misschien is dit dan ook wek een soort van vreemdgaan.

Ik vraag me af wat ze soms doet of waar ze is. Laatst vertelde hij doodleuk tijden maandelijkse vergadering tegen iemand dat ze bijna thuis was. Want ze had gewerkt. En toen een uur later stuurde hij mij iets in de trand dat ik er mooi uitzag tijdens de vergadering. Ze moet al thuis zijn geweest.
Kijk het schuldgevoel is soms minder omdat ik haar gewoon niet ken. Nooit heb gesproken. Maar kwam haar laatst tegen en dan word ik wel behoorlijk misselijk. Nu soms ook. Ben gewoon veel te naïef geweest.

Toch wel handig zo'n topic als dit..

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 15:06

HorseTimeXL schreef:
Nee dat is misschien ook wel niet normaal. Zelfs al zou het gesprek redelijk over koetjes en kalfjes gaan.. Misschien is dit dan ook wek een soort van vreemdgaan.

Ik vraag me af wat ze soms doet of waar ze is. Laatst vertelde hij doodleuk tijden maandelijkse vergadering tegen iemand dat ze bijna thuis was. Want ze had gewerkt. En toen een uur later stuurde hij mij iets in de trand dat ik er mooi uitzag tijdens de vergadering. Ze moet al thuis zijn geweest.
Kijk het schuldgevoel is soms minder omdat ik haar gewoon niet ken. Nooit heb gesproken. Maar kwam haar laatst tegen en dan word ik wel behoorlijk misselijk. Nu soms ook. Ben gewoon veel te naïef geweest.

Toch wel handig zo'n topic als dit..

Voor mij is dit zeker al vreemdgaan vooral als hij dagelijks contact heeft met jou en intiem is. Sorry mijn vriend hoeft het niet te flikken ;)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 15:08

Ik krijg toch echt het gevoel dat jij (ondanks je eigen keuzes hoor, het is allemaal geheel je eigen keus die je er in maakt) toch wel de dupe gaat worden van zijn doen en laten en dat jij meer een beetje met hangende pootjes er bij zit terwijl hij als grote rottweiler van twee vrouwen kan genieten.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 16:02

Ja dat is ook deels wel zo ja. Tuurlijk met ik het derde wiel. Hij zal niet weg gaan verwacht ik. En in het begin interesseerde me dat ook totaal niet. Ik kreeg de aandacht waar ik even naar verlangde op het moment dat dje andere jongen waarmee ik aan het daten was heel idioot begon te dien. Ik kreeg aandacht en dat was voor mij voldoende om me even goed te voelen (hartstikke fout natuurlijk). En ja dan,nu, zit ik er midden in en daar moet ik gewoon uit. En een vriendin zei ook, wie weet heeft die wel een hele rij vrouwen. Ben ik nummer 131 bij wijze van. En daar heb ik geen behoefte meer aan. Maar ja, of het nou een foute relatie of jets hoe je het ook zou willen noemen is of niet, pijn doet het wel.

En ik heb het hem ook al wel een paar keer duidelijk gemaakt of hij zei dan weer dat die wilde stoppen en dan was het even geen contact en dan ging het zo door. Maar je hebt wel gelijk. Ik ben daar heel zwak in. Ik vind het moeilijk om afstand te doen, omdat hoe erg en fout het ook klinkt, ik pijn gaan voelen. Maar goed nu doet het ook al pijn.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 10:04

Oei niet zo netjes!
Wat lieveli zegt vind ik dan weer een andere situatie. De jongen zat al in proces van uitmaken. Deze man is nog steeds getrouwd en ik neem aan, niet bezig met een scheiding..

Lastige situatie hoor.. Jk zou er ook niet aan beginnen. Of aangeven: mij of je vrouw. Dan is het snel duidelijk debk ik. En als je hem niet voor de keuze wil zetten moet je je ervan trekken

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 14:32

Zucht! Need peptalk! Moet dit toch even van me afschrijven. Hoe kan alles zo ineens veranderen :(

Deze ochtend mijn vriend zijn gsm even gecontroleerd. Doet dit echt nooit, op 4maand verkering is dit de 2de keer omdat mijn gevoel zei dat het 'te perfect' was. Ik lees er Facebookgesprekken met verschillende meisjes tot diep in de nacht. Gaat over van alles en nog wat maar lees vaak 'schoonheid' en dan ineens 'ik krijg zin van jou. Kunnen via Skype video verder ' Ik ga meteen zijn Skype checken en blijkt hij dus 5tal zeer korte gesprekken zijn waaronder 1 heel duidelijk sexvideo is van hem en het meisje. Razend ben ik geworden.

Hem er meteen mee geconfronteerd. Ik mocht zijn gsm niet controleren, en erna werd hij boos. Daarna 'ik zie u doodgraag! heb je nooit bedrogen!' en nu is het volledige stilte.

Hij liegt constant. Hij had al gelogen over feit dat hij werkloos is. Dat ben ik te weten gekomen na 1 maand verkering, omdat zijn broer er over sprak. En maand nr 3 zijn we de hele maand uit elkaar geweesd, hij wist niet meer of hij met me verder kon. Nu besef ik dat hij héél waarschijnlijk zijn zinnen op iemand anders had gezet maar dat niets is geworden. Dus kwam hij maar met hangende pootjes naar me toe.

OMG!!!! Ik snap er niets van! Hoe kan je gvd zo tegen iemand liegen?! Iemand 100x sturen 'ik hou van jou!' en haar zo verliefd en recht in de ogen kunnen kijken, haar de hele avond strelen en kussen. Iedereen vond ons zo schattig en verliefd samen. Perfect leek het. We spraken over toekomst, zagen elkaar vaak, smste de hele dag.

Ik weet dat het beter zo is. Dit verdien ik niet. Dit was zijn laatste kans. |o |o -:(-